Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    @ Jennifer spannend nog weekje wachten , ik ben dan nog niet zwanger maar zal ook even voor je dansen haha

2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Tinkerbell Dan zou ik voor het eerst deze ronde een langere cyclus hebben. Wel toevallig dat er deze ronde meer een onstabiele cyclus hebben voor het ei. Zou dit door het weer komen? Of is het gewoon toeval
    Mijn temp stijgt nu wel mooi. Hopelijk blijft het de komende week hoog. Ongi worden volgende week zou extra vervelend zijn. Wij gaan namelijk op zonvakantie. Mijn cyclus zou daar mooi langs af gaan. Als hij deze keer dus langer is en het is niet raak dan ben ik dat dus wel.

459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com

3. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Vrouwke kan wel eens gebeuren dat je een langere cyclus hebt hoor dat is heel normaal maar of het aan het weer ligt weet ik niet hier ga ik weer een langere cyclus hebben pff

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Misschien een stomme vraag maar hoe stop je een kaartje? Ik houd nu op met temperaturen omdat ik dan misschien wel onzeker word en wil dat het kaartje dus stopt bij vandaag. Kan dat?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Gewoon niet meer invullen of einde cyclus en zwanger aanzetten

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Vrouwke87, ik denk ook dat FF het juist heeft hoor! Kan wel eens voorkomen zo'n langere cyclus, hoeft niets geks te betekenen. Ik hoop voor je dat het raak is en jullie extra kunnen genieten van de vakantie!

Dames, bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Gister nog even met ml kunnen praten (heb een goeie vriend van hem, onze buurman, eerst gevraagd even met hem te praten) en hij vertelde dat hij het gevoel had op een zijspoor beland te zijn.. Terwijl ik hem zooo wil betrekken in van alles! Hij heeft het gevoel alsof hij er niet meer bij hoort en zich daarom zo afsluit van alles.. Misschien omdat ik het kindje draag? Ik heb hem verteld dat ik er alles aan wil doen om SAMEN te genieten van de zwangerschap en hem nog meer ga betrekken in deze mooie tijd.. Zo'n tijd maak je niet vaak mee toch :)

Jennifer, misschien voelt jouw vriend wel hetzelfde? Misschien een keer aan hem vragen? Zou zonde zijn als het zo door blijft gaan.. Ik dans met je mee :D Nog even meissie en dan weer je echo. Ik heb trouwens een app "Baby Countdown", die telt de dagen af naar elk 'event', dus echo's en vk enzo. Wel leuk :D

Sunshine, leuk die kittens! Hoe lang duurt zo'n bevalling meestal? Ga je ze houden of verkopen?

Grace, fijn dat je je ouderschapsverlof hebt aangevraagd meis, toch even een last van je schouders. Nu hopen dat ze niet weer zo raar gaan doen, maar kan bijna niet misgaan toch. Ik duim voor je! Hier vraag ik het volgende week aan, degene die erover gaat is nu met vakantie dus moet nog even geduld hebben.

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Annelie, zoals sunshine zegt inderdaad gewoon stoppen met tempen. Heb ik ook gedaan :)

Hier af en toe ont-zet-tend misselijk! Gister weer overgegeven.. Gekke is dat ik het alleen op mijn werk heb. Misschien een logische verklaring (heb het niet nagevraagd hoor): door het zitten achter mijn bureau komt er natuurlijk een lekkere druk op mijn maag te staan.. Misschien komt het daardoor.. Maar de warmte helpt ook niet mee. Bah ik dacht dat het nu wel over zou zijn...!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Eveline oh gelukkig maar hoop dat jullie nu samen kunnen genieten
    Ik hoord net dat ontsluitings weeën ong 12 uur kunnen duren maar ja ze is vannacht ergens al begonnen dus ik hoop dat tussen nu en begin vd avond raak is, als het er eentje is houden we m Miss wel zelf en anders doen we ze zowizo weg op 1 na dan maar daar moeten we het nog even goed over hebben ze heeft het er wel moeilijk mee hoor arm beest

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Sorry even ego, lees zo even terug. Sinds zondag erg veel last van harde buiken en kramp in mijn buik, gisteren was ik bij de vk en heb flink op mijn kop gekregen dat ik niet heb gebeld. Ik mag deze week niet werken en moet om aangepast werk vragen wat minder belastend is. Vandaag werk gebeld en moet dinsdag terug bellen om te bespreken wat ik voor aangepast werk kan gaan doen. Ben zelf ook wel geschokken.

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Oh jeetje Margha wat erg! Gelukkig had je een afspraak bij de vk! Even rustig aan doen dus.. Doe je zwaar werk dan?

Sunshine, ahhh arm beestje! Hoop dat ze snel bevalt, want die hitte werkt ook niet mee.. Sterkte vandaag!

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje hou jullie wel op de hoogte !

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Margha, oeh dat is schrikken meid! Even rust nemen en aan jezelf en de kleine denken!

Evelien, wat fijn dat je nu eindelijk weet wat er aan de hand is! Hopelijk kan hij nu beter omgaan met de zwangerschap.

Sunsine, wat super leuk zeg kleine kittens! Hoop dat alles goed gaat met poes:)

Tinkerbell, hoe weet je dat je weer een langere cyclus krijgt?
    En nu even pauze van IUI?

Even een vraag, zit vandaag op 10 of 12 dpo, weet niet precies of mn ei nu op cd 11 of 13 gesprongen is. Daarnaast is mn temp weer aan het stijgen na mn dip. Heb nog urine bewaart, is het verstandig om nu een testje te doen?

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Julia, ik denk dat het voor jezelf beter is om nog even te wachten met testen. Wij zijn hier natuurlijk wel heel nieuwsgierig :D Maar ik zie dat je temp normaal zakt op 14 of 15 dpo dus nu kan er nog van alles gebeuren.. Ik vond het nooit leuk: alweer een negatieve test.. Al hoop ik voor jou dat ie positief is natuurlijk! Maar misschien ter zelfbescherming :)

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Julia ja zeker leuk duurt wel lang nu op 3 en halfuur weeën nog geen spoor van n kitten

En ik sluit me aan bij evelien aan met het testen heel even wachten nog

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Snap je gevoel meis, mannen gaan er echt anders mee om. Dat ervaar ik hier ook en het is echt niet altijd leuk. Hoop dat hij zijn gevoel wat meer laat zien. Ik heb het hier besproken met ml hoop dat het verandert.
    Evelien ik werk in de ouderenzorg.

Julia. Ik zou ook nog even 2 dagen wachten met testen, dan is het testen wat betrouwbaarder denk ik. Duim duim.

Sunshine. Spannend zeg, hoop dat het snel mag beginnen. Show je de foto's van de poezekindjes? :)

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Meiden kon toch de verleiding niet weerstaan en toch een testje gedaan. Heb voor het eerst in 1,5 jaar een tuurstreepje! Niet op de foto te krijgen, dus ga ervan uit dat hij nega is of indrooglijntje. Straks maar even testjes bestellen en dan het weekend maar weer testen.

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Julia. Ben nu toch nieuwsgierig. Kun je niet proberen toch een foto te maken?

18. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Heb wel een foto, moet ik even met mobiel delen, dus dat moet ik even uitproberen.
    Op de foto lijkt hij gewoon wit, als ik de test zo zie moet ik ook echt turen.....

19. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Even kijken of het gelukt is.

Bijgevoegde bestanden:

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid