Julia ik lijk precies wat te zien ik duim voor je Ik weet gewoon dat ik een langere cyclus ga hebben vorige cyclus had ik ei op dag 14 en nu nog steeds geen ei en heb namelijk PCO
Julia. Lijk toch wel een heel vaag streepje te zien, maar heb geen ervaring met de action testen. Duim voor je.
Hey lieve meiden, hier ook rustig van mijn kant. Ik kan mijn laptop vanmiddag ophalen, dus hoop dat weer wat meer bereikbaar te zijn. Doe nu veel op de telefoon, omdat ik de laptop van mijn man niet fijn vind. Daarnaast heb ik écht enorm last van de warmte (veel duizelig enzovoorts), dus ook niet écht te puf om te reageren. Hoop dat jullie me kunnen vergeven . Hele dikke knuffel voor iedereen <3
bedankt voor jullie reacties, we gaan het zien. Het weekend gewoon weer testen. Evelien, mooi buikje meid. Tinkerbell, wat vervelend zeg, ik duim voor een snel eitje! Dat wachten op de wachtbank is niet leuk. Maar wachten op je ei is helemaal vervelend. Mvj rustig aan meid, denk goed om jezelf!
Wat een prachtige buik Evelien!! Julia, ik zie niets op de foto, maar in het echt zie je het altijd beter weet ik uit ervaring. Ik zal voor je duimen.
Dank jullie wel dames! Mijn buik begon zo'n twee-drie weken geleden echt uit te zetten, kon al niet wachten! Nu nog iets groter en de mensen kijken niet meer naar me alsof ze willen vragen "ben je nou gewoon dik of ben je zwanger?" haha
@julia. Ik lijk iets te zien. Spannend. Ik duim voor je. @evelien. Wauw mooi buikje meis. @margha. Rustig aan meis. Jij en je kleine zijn het aller belangrijkste. @mvj. We vergeven het je. @one. Heerlijk genieten nu met z'n drietjes.