waren heel klein niet volgroeit na de dierenarts echo gehad en ong met 6 weken dood gegaan morgen word ze geopereerd weer 250 euro lichter -.-
Nou ja liever dan keizer snee ze zij in begin voor de echo al als ze te groot waren en moesten er uit gehaald worden dan was het 415 euro :/
Ach jeetje Sunshine Inderdaad een dure grap, maar je doet denk ik alles voor je beestje, no matter what.. Sterkte meid!
Hier heb ik enorm veel pijn aan me borsten dat wil bij mij altijd zeggen dat ik ongi wordt maar heb me ei nog niet gehad
Goedemorgen schatjes, Even een heeeeeeeeeeel snel bericht tussendoor om te laten weten dat ik er nog steeds bij ben!! Heb net alles terug gelezen, maar is me even te veel om te reageren. Wel een dikke knuffel voor Sunshine! En Tinkerbell, dat eb ik regelmatig voor mijn eisprong meis. No, snel naar het werk om dan weer het pad op t gaan met vriend. Tot snel lieverds!!!! *SMAK*
Klusze Tinkerbell. Esther rustig aan. Vlwe lezen je wel weer. Hier ook even rustig aan. Vakantie is begonnen en dus ook de verbouwing van de keuken. Ik hoef gelukkig niet veel te doen, maar door die hitte ben ik gewoon even doodop op het moment. Knuffel voor allemaal.
Tinkerbel. Hoop dat hij gauw komt. Grace. Hier ook last van de warmte. Slaap ook slecht. Doe maar rustig aan.
@esther. Tot snel Wij wachten op je. @grace en margha. Die hitte is echt niet fijn he. Voor jullie helemaal. Doe rustig aan. @tinkerbell. Klussen maar meis. Op naar een mooie test over een week of 2. Ik duim voor je. Hier ff een baal moment. Bij mijn vorige echo kon Vl. Niet mee omdat zijn collega naar het ziekenhuis moest Hij is proefpatient ivm ziekte van crohn. Dus aanstaande donderdag zou mijn vriend wel meegaan. Nu kwam zijn collega vandaag met de mededeling dat hij toevallig weer op de dag van onze echo naar het ziekenhuis moet. De baas van mijn vriend vind dat de collega voor gaat op de echo en dat mijn vriend dus niet vrij kan krijgen. WTF. Ben echt woest. Hij kan z'n afspraak ook een x verzetten toch. Wij hadden onze afspraak immers eerder gepland staan. Pppfffff.
Oh jennifer wat balen seg ik vind ook dat hij zijn afspraak moet verzetten dit vind ik echt niet kunnen Andere dames doe het rustig aan met deze hitte rust maar goed
Lekker collegiaal Jennifer! Niet leuk van die man dat hij precies op jullie dag weer weg moet! Kan je vriend niet vragen aan die collega of zijn afspraak misschien verzet kan worden omdat jullie echo zo belangrijk voor jullie is? Esther rustig aan meissie wij lopen niet weg! Grace en Margha sterkte meisjes, inderdaad niet fijn deze hitte..