Volgens de collega kan dat niet. Ze gaan een nieuw medicijn instellen bij alle proefkonijnen. En dat moet die dag. Volgens de baas van ry is de collega medisch noodzakelijk en onze echo niet. Echt niet te geloven. Gelukkig gaat m'n lieve vriendin weer mee en zal ze het weer filmen maar toch. Ik baaaaaaalll. Snik.
Dames de kat had het er heel moeilijk mee er bleek wel een kleintje te zitten maar die is weg gehaald , beest vanmiddag alles afzoeken echt zielig dus we hebben er een kleine bij gehaald en ze is alsnog mama en de kleine heet bibi
Aaahh wat lief sunshine! Fijn dat ze toch mama kan zijn Jennifer, kunnen je de echo niet verplaatsen naar een dag later? Misschien is er wel een patient uitgevallen? Zou zooo zonde zijn voor je vriend, want dit zijn zulke speciale momenten voor jullie twee! Ik zou het echt proberen meis!
De echoscopiste gaat op vakantie zou dan een week later worden en dat is weer te laat. Ga nu gewoon met m'n vriendin. Ti's niet anders.
Ja ben heel blij voor der vond zo sneu en me vriend zij toen al ja als ze er een krijgt of een mooie houden we m dus ik zag het verschil niet haha
Jennifer. Wat kl.t. zeg. Jeetje en voor de tweede keer al. Sunshine. Echt zielig voor jullie kat. Wel leuk dat jullie er een kitten bij hebben.
Goedemorgen!! Kom ik weer even snel aan gesprinten, en ik sluit me even bij Margha aan. Verder zit hier eitje er ook aan te komen, maar wat een gedoe met die hitte zeg..... Tinkerbell, aan de klus meis!!! Grace, doe jij ook maar rustig aan lieverd. Verder niet veel nieuws hier. Ow jawel, heb me gister ingeschreven bij een instantie die me hetzelfde werk gaat laten doen als ik nu doe, maar dan als ZZP-er. Nu dus inschrijven bij KvK en flyers maken om mensen te werven, helemaal zin in, maar weer loei druk. Que geld neem ik juist nu geen risico want ik maak nu toch ook belachelijk weinig uren dus dat scheelt weer. Tot snel weer schatjes, kusserdekus!!!
Jennifer, wat onwijs balen!!! Twee personen tegelijk vrij is dus iets onmogelijks?? Belachelijk. Hij had toestemming om vrij te hebben, dan kan niet zomaar teruggedraaid worden. :x Sunshine, wat ontzettend lief die twee samen en wat een goed idee!!
Sunshine, wat super schattig. Mamapoes zal wel blij zijn met haar adoptiekind. Jennifer, wat is dat nou weer voor iets raars. Hij is toch geen uren weg, tenminste tenzij dat de opvatting van hun is als je een echo krijgt. Snap dat je er helemaal niet goed van bent. Anders snel een pretecho regelen voor jullie saampjes! Esther, lekker bezig meid! Hopelijk gaat het allemaal goed lopen, succes! Enne dat klussen in deze hitte, heerlijk plak.....plak Gister nog een testje er tegaan gegooid van zw en kids, helaas negatief. Vorige streepje was dus een indroger of iets, nog nooit gehad, maar eens moet de eerste keer zijn. Zit nu op 12 dpo, dus we wachten rustig af.
Normaal zijn ze met 3 personen die dit werk kunnen. 1 is langdurig ziek de ander moet ivm nieuwe medicatie naar het ziekenhuis en de tijd dat onze echo is is ongeveer gelijk. Dat zou betekenen dat er ongeveer 2 tot 3 uur niemand is en dat kan niet in zo een groot internationaal bedrijf. De echo verzetten gaat niet. Ja meer als een week later maar dat wil ik niet. Dus idd snel een pretecho plannen. @julia. He wat balen zeg. Ik hoop dat je alsnog een posi test hebt over een paar dagen.
Esther. Hoop dat je lekker wat klantjes krijgt. Succes In iedergeval. Julia. Hè balen zeg. Geen action testjes meer zou ik zeggen.
Margha, vorige action testen waren wel gewoon wit....het is niet anders. Ga er vanuit dat ik ongi word, heb ook sinds gisteravond zo´n vervelende onderbuik. Maar wat die enorme dip in mn temp daar dan doet?!? Vreemd vind ik het! Jennifer, goedzo gewoon lekker een pretecho afspreken.
Julia, balen zeg Je temp is nog wel mooi dus ik duim gewoon verder! Esther, succes als ZZP-er meid Jennifer, inderdaad dan maar een pretecho maar leuk is het niet hoe het nu is gegaan Gelukkig kan je vriendin mee. Hier denkt ML dat ik zijn verrassing (de geslachtsecho) heb afgezegd door alle commotie wb zijn interesse rondom de zwangerschap. Maar vind hem nu toch zo lief (hij probeert het echt!) dat ik de afspraak gewoon heb laten staan Dus ik zeg gister tegen hem: "ben je benieuwd wat het wordt?" Dus hij zegt: "ja natuurlijk, wanneer komen we dat te weten?" Dus ik: "ja daar moeten we nog 4 weken voor wachten en dan maar hopen dat het ziekenhuis ons het geslacht wil laten weten met de 20-weken echo". Je zag dat hij echt teleurgesteld was dat we het misschien niet te weten zouden komen! Nu kan ik helemaal niet meer wachten!
Julia, als ik je kaartjes bekijk dan heb je gemiddeld zo'n 15 tot 16 DPO-dagen tot je ongesteldheid. Soms zelfs 17 dagen. Is testen op DPO 11 dan niet een beetje vroeg? Vind je dip op DPO 8 wel een voorzichtig gunstig teken... Ik zou niet te hard hopen, maar het ook nog niet afschrijven deze ronde.
Meiden bedankt voor het duimen, super lief! Blossom, het maakt niet uit hoelang je LF is, ip kan je gewoon op 14 dpo een test doen. Deze keer eerder getest ivm die dip. Misschien idd te vroeg getest, zou kunnen. We wachten gewoon tot dinsdag dan zit ik 16dpo! Evelien, wat goed dat hij nu denkt dat het niet doorgaat, blijft het echt een verrassing voor hem. Eindelijk toont hij interesse, super goed meid! Tinkerbell, had nachtdienst, dus pas na slapen overdag getempt. Blijft hoog stabiel, afwachten nu. Jij druk aan het klussen met dit weer...hihi!