Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik knuffel ook nog steeds met de wc, niet zovaak als eerst meer, maar toch meestal wel 1x per dag

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jeetje wat een geknuffel met de wc zeg.....knuffel toch liever mijn vriend ofzo.....hahahaha, sorry, inkoppertje.

mvj, ze wisten absoluut geen enkele verklaring te geven voor de pijn. Ze dacht eerst aan een verzakking, maar bleek niet zo te zijn. Toen aan een infectie, maar dat zou ik sinds november toch wel door hebben gehad. Dus nu moet ik het in de gaten houden of het veranderd/erger wordt etc en dan aan de bel trekken.

En ik hou ZO van de Swift!!!! Ik heb in de begin jaren altijd alto gereden en daarna swift. Niet kapot te krijgen die dingen!!!! Geweldige keus gemaakt!!!

Niet leuk van je werk, maar hou de moed vast, het wordt vanzelf een keertje beter (zeg ik met al mijn geweldige "geluk" op werkgebied)

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @esther, nou logisch is anders, maar het ziekenhuis in Emmen bij ons is waardeloos op veel punten. Vandaar dat mijn stiefvader ergens anders naar het ziekenhuis gaat. Heb helaas geen rust kunnen pakken vanmiddag. Moest volgens mezelf nog zoveel doen, nu dus erg uitgeblust en ga zo lekker op bedje.
    Zit je niet echt mee hè met de kwaaltjes :( bah…!

@sunshine, mooie temp meid. Duim heel hard. :( bah, witte testen houden we niet van

@mvm, je temp is wel omlaag, maar toch nog steeds hoog *blaast heel hard*

@jennifer, is helaas al de 2de keer. In de zwangerschap van Niels heb ik het nooit gehad :S heel vreemd eigenlijk. Voelt ook best heel eng.

@tinkerbell, wat balen van je omo test :( grrr! Niet grappig

@paprikaas, 1 ding scheelt, fruit met yoghurt is wel een gezond iets ;) De eerste zwangerschap was ik in het begin ook erg misselijk en het enige wat ik er ’s middags en ’s avonds in kon krijgen (in de ochtend echt niks) was een vette hap, haha. Flink aangekomen toen dus.

@mvj, gelukkig geen last gehad van na weeën. Heb contact gehad met het ziekenhuis en die kunnen ze ook niet verklaren. Vooral omdat ik met een normale waarde ga slapen en ook de insuline niet heb opgehoogd.
    Super van de nieuwe auto zeg :D gaaf hoor. Wij willen volgend jaar een andere auto. Een station aangezien we altijd wel veel rommel mee slepen, haha. Van een Volvo s80 naar een Volvo v70 waarschijnlijk.

Wat vreselijk balen van je werk zeg :( kun je niks mee zeg maar.

@one, moooooooi <3

@hier. Bedankt voor de lieve reacties op mijn hypo. Voelde ook niet zo fijn eerlijk gezegd. Volgende keer moet ik mijn moeder wakker bellen zegt ze, zodat ik kan bijkomen en als het echt niet goed voelt dat ze bij me komt. Misschien wel net zo verstandig. Ziekenhuis kan het ook niet verklaren, dus moet er mee leven dat mijn hormonen echt flink aan het schommelen zijn.
    Ben nu wel helemaal uitgeteld aangezien ik vanmiddag geen rust heb kunnen nemen, dus ga nu lekker naar bed. Fijne avond lieverds *smak*

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, slaap lekker lieverd!! En inderdaad dan maar je mams bellen. Voelt al een stuk rustiger als er iemand bij je staat letterlijk of figuurlijk.

Nou zeg, zit net een stukje te lezen bij "alleen en zwanger" en halverwege het verhaal ben ik gestopt. Begon gewoon te janken......emo muts dat ik ben. Vond het echt verschrikkelijk.....nu maar de lounge in om wat anders te lezen. Ondertussen finale x-factor aan. Niet dat ik dat gevolgd heb, maar ach leuke muziek is nooit verkeerd.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Weer een lekkere zomerdag voor de boeg! Ik vond het heerlijk gister. Heb lekker op de louchebank in de tuin gelegen, wel in de schaduw hoor.

Morgen zijn we tien jaar getrouwd en dan ben ik dus weer zwanger, toen we trouwden was ik zwanger van onze zoon. Dus wel een leuk en speciaal idee eigenlijk.

Fijne dag allemaal!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #46 sunshine92, 6 jul 2013
    Laatst bewerkt: 6 jul 2013
    Dames zo enthousiast lees straks alles terug mar temp omhoog 36.9 en licht positieve test

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Goeiemorgen dames!

Heerlijk weer! Lig nu nog in bed maar ga zo echt wel opstaan en van de dag genieten! Vanmiddag naar Brugge in Belgie want daar woont mijn tante met haar gezin. Heb er zin in!

Lappie, wat mooi zeg tien jaar getrouwd en dan weer zwanger! Geniet van je dag morgen! :D

Grace en One, knuffelen is leuk maar niet met de wc :( Grace hoop dat het nog wegtrekt meis en One voor jou duurt dat niet lang meer!

Mvj, leuk een nieuwe auto! Kan me voorstellen dat je blij bent :D Vervelend van je werk hoor... Misschien straks ineens weer veel werk voor je, hoop het voor je!

Anjamones, fijn dat je zo bij je moeder terecht kan. Zulke steun heb je zeker nodig!

One, moooii die buik van jou! Zooo leuk om al die foto's te zien :)

Sorry als ik iemand vergeet! Wat gaan de dames doen vandaag?

Hier mijn 13-weken dansjeeee!! :D

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Waaaaa sunshine maak me gek! Foto?? :D

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heb m erbij gezet in me berichtje dat ik positief getest heb

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zie m en de streep is er zeker! Voorzichtig gefeliciteerd meis!! :D Eerste ronde raak dus? :)

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja 1ste ronde

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meissies!!

Lappie, gefeliciteerd met je trouwdag alvast en wat speciaal dat je nu weer zwanger bent!!

Evelien, hele fijne dag meis. En ik dans lekker met je mee!!

Sunshine, ik lijk wel wat te zien, maar mijn ogen zijn nog niet wakker genoeg om te turen hahahaha, sorry.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen HahahHa kijk later maar ik kan het nog niet geloven

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Sunshine ik zie een streepje hoor spannend

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zo, koffie op en nog eens gekeken maar zie hem nu ook hoor hahaha.
    Ga je nog een cb digi doen??

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja maar volgendeweek pas even wachten op m'n loon

17. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier weer een negatieve test nu weet ik zeker dat ik ongi word hoor

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Klote tinkerbell ik duim echt hard voor je verder

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell GVD!!!!!!!!!!

Hier zoontje opgestaan met verhoging, neigend naar koorts. Altijd fijn als eindelijk de zomer eens doorbreekt. Hopen dat het dalijk wegtrekt.

20. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Sunshine. Gefeliciteerd ik zie hem ook.

Tinkerbell. Hè getver.

Esther. Jij staat ook op de lijst voor iui meis. Hopelijk is het toch niet nodig. Maar gelukkig wel weer een stapje verder op betere kansen.
    Hoe is het met je zoontje?

Deel Deze Pagina