@evelien gefeliciteerd meis!! Geniet er maar lekker van @julia balen meis!! Ik had dat dus ook en dacht huhh dit heb ik nooit maar ook echt hele dikke en veel toch maar getest e was positief :S helaas dus n vmk!!! Gelukkig kan je gauw naar de gyn en krijg je wat meer duidelijkheid en dan hopelijk gauw die mooie test!!!
Paprikaas, dankjewel meis! Jennifer, dat voorgevoel klopte inderdaad! Met behulp van t NUB topic natuurlijk hihi. Ik ga zeker genieten! Dankjewel meis! Tinkerbell, dankjewel! Mvm, jaaa jij weet er alles van he Dankjewel meis! Lappie, dankjewel! Ja ml wilde graag een jongen, alhoewel een meisje ook super was geweest voor hem hoor! Ohh maar die smile van oor tot oor toen hij hoorde dat hij een zoon kreeg.. Geweldig Rabia, dankjewel meissie! Hier nog ontzettend moe van al dat hyper gedoe van gister.. Was zo zenuwachtig, ook omdat het een verrassing voor ml was.. En nu doodop, dus vanmiddag maar even proberen te slapen denk ik.. Om nog even terug te komen op de echo: de geslachtsbepaling ging niet makkelijk! Kleine man lag met de beentjes heel braaf gekruist over elkaar te slapen! Wil je een keer beweging.. Maar goed, hoesten om m wakker te maken hielp niet, daarna springen naast het bed (ook niet), dan weer liggen op mijn zij (ook niet), omhoog met het bekken en heen en weer schudden (ook niet), dan maar weer springen... Heeee he, het mannetje is eindelijk wakker en doet even de beentjes van elkaar. Toen snel gezien dat het een jongen was en toen ging meneer weer lekker zijn knietjes optrekken, draaide met zijn rug naar ons toe en ging weer verder slapen. Hahaha nu al eigenwijs
@Evelien: haha! Wat een gedoe zeg!!! En hoe vond je man de verrassing?? Toen je zei dat jullie daarheen gingen?
One, dankjewel meis! Hoe gaat het daar met jullie en de kleine meid? Lappie, haha inderdaad een gedoe met die slaapkop haha. Ml vond het zooo leuk die verrassing! Hij had wel een echo verwacht, maar niet met geslachtsbepaling Hij vond het super!
Net weer terug van m'n echo, alles in orde. Heel oud apparaat dus geen supermooie foto, maar dat geeft natuurlijk niet. Het ging mij erom dat het gewoon lekker beweegt en een hartslag heeft.
Super dat je echo goed was Lappie! Als het maar gezond is Wanneer mag je nu weer? En ga je ook een geslachtsbepaling laten doen?
Ik ga met 16 weken wel een pretecho laten doen. Zij doen vanaf 17 weken pas een geslachtsbepaling maar die week heb ik mijn vruchtwaterpunctie en 3 van de 4 uitslagen en ook de uitslag van het geslacht. Dus dan weet ik hem 100%. Maar die van 16 wk is gewoon voor de leuk. Misschien zien ze het dan al.
Echo-foto staat trouwens in mijn album. Je ziet het gezichtje van bijna recht van voren. Je ziet de oogkassen enzo. Heeft iets weg van een skelethoofdje. Dat wat erboven zit lijkt trouwens wel een voet.
hi meissies, ben ik ook weer eens eindelijk. Evelien, gaaf een zoontje in je buik!! Lappie, leuk hoor en fijn dat alles weer goed is gekeurd. Rabia, knuffel voor jou meis, we komen er wel. Anja, mijn ventje heeft ook te kleine beentjes. Ben me rot geschrokken toen bij de echo want dat stomme wijf deed echt alsof hij een ongeneeslijke dodelijke ziekte had ofzo. En toen ze zei wat er "gewoon" aan de hand was wilde ik haar wel voor haar kop slaan. Het enige is nu dat je het merkt qua verschil in boven en onderkleding, maar je ziet het niet eens. Ik heb alles bijgelezen, maar kop als een zeef, dus sorry dames waar ik niet persoonlijk op reageer. Mijn slaapproblemen zijn weer in alle hevigheid terug dus ben echt een zombie op het moment en heb continu koppijn. Ik heb een paar dagen slaptabletten gebruikt, maar daar word ik helemaal suf van dus dat helpt ook niet echt. Maar komt allemaal goed hoor, duurt alleen wat langer. Heb met mijn vriend al afgesproken dat het weekend is voor mij om uit te slapen want het hele probleem is juist om in te slapen. Als ik eenmaal slaap lukt het daarna ook wel. Maar die stomme wekker he.....elke nacht max 2 uur slapen begint me nu echt op te breken. Sorry voor mijn klaagzang lieve schatten en een dikke knuffel voor iedereen.
@lappie. Wat fijn meis. Nog even e je weet wat het wordt. @esther. Balen dat het slapen weer zo rot is. Hopelijk gaat het snel wat beter. Iig lekker het weekend uitslapen. Morgen weer een echo. Zo spannend elke x weer. Ben iig de 12 weken grens voorbij
Jeeejj jennifer ik dans voor je! Spannend morgen combinatietest! Esther, jeetje wat balen meissie Hoop dat het gauw over is en je weer beter kunt slapen.. *knuff*
Goedemorgen schatjes. Hoe is het hier met iedereen? Hier kruis gekregen van FF dus laatste wachtbankje voor IUI.
Vind het heel spannend voor je Esther! En mocht het deze ronde niet raak zijn, dan duim ik voor de IUI!
@esther. Fijn dat je ei geweest is. Hoop zo voor je dat iui niet nodig is. Ik ga heel hard voor je duimen. Nog 3 uurtjes. Wat gaat de tijd langzaam zeg