Jennifer, heel veel plezier bij je echo!! Ik wacht nu al op je foto. Hier dans ik mijn 14-weken-dansje.
Even een update van deze kant: voel de kleine man sinds een paar dagen bewegen, en vandaag voelde ik de eerste schopjes Zooo, wat een ervaring zeg, geweldig!
Evelien. Gefeliciteerd dat jullie een jongen krijgen. Lappie. Hier een vreugde dansje voor de mooie echo. Jennifer. Succes straks met de echo. Esther. Meis toch bah zeg dat je niet goed slaapt. Knuffel. Hier. Vandaag deuren geschilderd. Is nog niet klaar maar eigenlijk is het ook niet echt klus weer, veel te warm. Vandaag zouden mijn schoonouders komen behangen maar het is helaas weer uitgesteld vanwege het warme weer wat ik wel snap, wel erg jammer want ik wil het zo graag af hebben.
@evelien. Wat gaaf zeg. Genieten lijkt me dat. Alles is goed met de kleine. Loopt iets voor qua groei spartelt lekker rond en alles zit erop en eraan. De nekplooi was gelukkig maar 1mm. Zo gelukkig.
Waauuw wat heb je een mooie baby Jennifer! En maar 1mm dus dat zit goed Geniet meissie! Margha, inderdaad heeeel gaaf. Heel apart gevoel Die bobbel op mijn buik moet nog komen, lijkt me ook een ervaring zeg! Jammer dat het behangen uitgesteld is, snap dat je snel klaar wilt zijn! Lappie, hoop ook dat jij je beeb snel mag voelen meis!
Jennifer. Wauw zeg wat een mooie echo. En een mooie uitslag. Dit wordt vast en zeker een heel mooi kindje.
meiden zien jullie (ook) iets??? whaaahhhaaa ik word hier gek ml vertrouwt het nog niet helemaal... maar ik stuiter al zo'n beetje Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
mvm, ik zie hem hoor!! Morgen met ochtendurine. Lappie, ik dans met je mee meis. Margha, niet te hard werken met dit weer hoor. Jennifer, jeeeeej wat een pracht echo. Ik hang even in een depressie hoor, sorry. Kom gewoon slaap te kort verder niks aan het handje, maar dat maakt alles wat je doet gewoon heel zwaar. Maar duimen kan ik nog steeds hoor!!
Evelien wat gaaf meid!! Lappie whoehoe 14 weken dansje! Jennifer WHOEHOE! zoo blij voor je! MVM Ik zie een streepje!! Esther heel veel sterkte hopelijk na dit warme weer dat je (of vannacht) wat beter kan slapen!
@mvm. Ik denk dat jij zwanger bent. Zie een duidelijke streep. Spannenddddd @esther. Balen meis. Slaaptekort breekt echt op. Knuffff
Wow, wat goed nieuws allemaal.. Een mooie echo gezien, leuke berichten over kindjes voelen, gaat de goede kant op hier. Nou de rest nog MVM, ik zie dus echt wel een streepje he.. morgen met de ochtend nog ff, ik ben heel benieuwd!!! @hier, vreselijk last van de warmte, dus ook een stuk chagrijn hopen dat na het weekend ik weer wat vrolijker ben