http://www.zwangerschapspagina.nl/images/babies/201308/Yonna.jpg Zouden jullie op men moppie willen stemmen?
bedankt meiden!! heb er net een leuke bbq met schoonfamilie opzitten... heel wijselijk hebben we nog niets gezegd morgen vroeg ben ik er weer met een nieuwe test... zo spannend !!! @one, ik heb gestemd !!! @esther, ach meid wat naar !! dikke dikke knuffel !!!
JA MVM SCHIET OOOHHHHOOOPPPPP!!!!! One, gestemd meis. En je hebt het echt goed gedaan hoor, wat een scheetje, kleine hartenbreekster. Dank jullie weer allemaal voor de lieve woorden. Helpen me er echt weer doorheen.
Mvm dankjewel ! Esther ahh wat lief vn je dankjewel...hoe gaat t mt je vandaag? T word heeeeel warm he ...pff en k mag nog niet zwemmen Evelien jaa gaat goed hoor kleine meid eergiste weer gewogen en woog nu 2730...!! Yes! Drinkt al veel meer dn dr eigwn gewicht dus lkkr hongerigebaby zij de wijkvepleegkundige..maar zolang ze t zelf opdrinkt en geen krampjes ervan krijgt...zal ze t wel nodig hebben ...
Mvm, gefeliciteerd meid,fijn dat het toch nog zo snel gelukt is. Kan je de afspraak bij de gyn afzeggen One wat een heerlijk meisje, ik heb op dr gestemd hoor. Esther dikke knuffel! Meiden ik heb vakantie, dus ik doe deze maand even niet aan tempen. Gelukkig over 2 wkn naar de gyn. Ben er zo aan toe om door te gaan naar de volgende stap, dat wachten is echt niet leuk.
One had al gestemd! hihi ik was die 1ne stem MVM JAAAAAA gefelciiteerd! Julia ik hoop dat ze snel aan de slag gaan (of dat het stiekem niet nodig is!) Hier alles ok zoo blij
Mvm gefeliciteerd meid geniet ervan Paprikaas geweldige echo en fijn dat alles goed gaat Evelien wat een zalig gevoel moet dat zijn meid je baby kunnen voelen De rest ben ik even kwijt sorry One hoe moet ik op je kleine meid stemmen?
bij baby van de maand tinkerbel mvm gefeliciteerd jeeeeeejjj !! iedereen bedankt voor t stemmen!! moet er nog wel n paar bij hebben hihihi staan nu tweede... xxxx
@one. Inheb gestemd meis. Nu sta je gelijk. Nog een paar erbij. Hoop dat je wint. @tinkerbell. Ik zie helaas ook (nog) niks. Blijf duimen voor je. @paprikaas. Mooi beebje. zo blij voor jou. @julia. Fijn dat de afspraak staat meis. Hopelijk is hulp niet nodig.