Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ik heb ook eindelijk gestemd one

dank je om te kijken naar de test

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Tinkerbell ik zie niks maar ej kaartje is echt prachtig 9dpo is nog wat vroeg denk ik om een streepje te zien ;)

3. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ik zie ook niks meissie maar het is ook nog vroeg! Duim voor je!

Paprikaas, mooooi hoor! :D Geniet ervan!

Julia, geniet van je vakantie! Mooi dat je nu bij de gyn terecht kan.

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Zondag test ik weer. Ale als mijn temp nog hoog is

5. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @mvm Wauwww wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! Geniet er maar van meis ;)

@esther Yeahhh n kruis...hopelijk lukt t nog om zo zwanger te raken ;) ik duim voor je meis!!! En zit naast je hoor op t wachtbankje :p Hihi gezellig!! Had dinsdag m'n eisprong en hoe... :eek: Pfff kon noet meer normaal lopen op werk en zei dat ik last had van m'n vooroverhangende baarmoeder en dat ik daardoor pijn had...wat ik eigenlijk ook heb maar ga niet iedereen vertellen heb nu n eisprong haha...en de klanten verteld ik gewoon dat ik n blessure had haha....

@paprika's wauw mooie echo en fijn dat alles ok is meis!!!

@jennifer zag jouw foto al op Facebook maar wat n goed nieuws en fijn dat alles in orde is!!! Geniet lekker van je zwangerschap ;)

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    YEAH mvm, gefeliciteerd meissie!!!!!!

Tinkerbell voor nu zie ik niks, maar je bent nog vroeg. Maar nondeju wat heb jij een gaaf kaartje!!!

One, voetjes in een koud badje dan maar meis, dan is het nog te doen.

Julia, geniet van je vakantie moppie.

Verder, wat een goed nieuws heeft iedereen.
    Heerlijk om te lezen.

Het is hier echt bloed en bloed heet, belachelijk gewoon. Nu is het normaal dat het Zuiden altijd wat hoger (of in de winter lager) zit, maar dit is debiel hoor. Net op meter gekeken die de hele dag in de schaduw hang en dus echt gewoon klopt en daar was het tegen de 39 graden aan......:$:$:$:$
    Springen zoon en ik net in het zwembad was vriend vergeten te zeggen dat hij er een chloor chock in heeft gedaan...........bleh en auw aan de ogen. Zoontje gaat niet onder water met zijn hoofd door de zwembandjes dus die had er gelukkig geen last van. Ach ja dalijk maar douchen om de chloor weg te spoelen, weer met water spelen yihaaaaaa!!!!!!

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

sorry ik doe mijn best om bij te blijven, maar het is zoooo warm dat ik gewoon geen fut heb om iets te doen
    (de strijk hoopt zich zo hard op dat ik niet weet waarmee ik eerst ga moeten starten vanavond!!! grr)

@all, bedankt voor al jullie leuke reacties, bij mij is het helemaal doorgedrongen, voel me ook echt zwanger... ml is nog steeds niet overtuigd ;)

ik weet niet waarom maar ik had gisteren zo mega voorgevoel... ik had vorige week donderdag ooievaar onderweg naar vriendin gespot en toen moest ik heel hard lachen... twas net of hij me teken wou geven :)
    én morgen ga ik naar Robbie Williams met mijn mama en had op voorhand het idee (maanden geleden al) dat ik zwanger zou zijn op die datum... vraag me niet waarom :)

@esther, ik hoop dat je IUI niet nodig zal hebben, duim hartstikke hard voor je!
    en julia en rabia voor jullie ook natuurlijk !!

@all, houden jullie het nog uit met de hitte?

8. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    ik zie ook niets, maar wat niets is kan nog komen ! ik duim voor je !
    je kaartje is hoopvol in ieder geval !!!

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther je weet wat ik over mijn kaartjes denk die er goed uitzien he

10. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo moppies...ik leef nog steeds. Soms maar net, maar ik overleef het wel hoor :)

Even een paar eruit pikken hoor....

Mvm, gefeliciteerd :D

One, ik heb gestemd.

Margha en Jennifer, mooie echos moppies.

Evelien, leuk he wacht maar tot het nog meer wordt. Hier zie je soms heel mijn buik heen en weer gaan...

Esther, knuffel mop.

Tinkerbell ik ziw helaas niks.

Iedereen knuff.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ja dat weet ik sjattie want zo denk ik ook. Maar wilde het toch gewoon even melden zonder gelijk negatief te moeten doen hahaha.

Grace rustig aan meis met die hitte......je hoeft nog maar 74 dagen vol te houden.

mvm, lekker toch als je voorgevoel klopt. Lekker genieten. En wat betreft de hitte, zie mijn vorige post.

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hier doe ik mijn 17 weken dansje! :D

Kom maar niet in slaap door die warmte pff...

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hier is mijn temp alweer gedaald

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier redelijk kunnen slapen..

Niu meiden men foto vn de maand is verwijderd omdat ik vroeg om te stemmen tsss...heeel veel meiden vragen dat ...heb ik al zovaak meegemaakt ...
    Dus doe wel weer n andere x mee maar vind t ronduit schandalig..ik bn zovaak gevraagd of ik wou stemmen mja.....?!

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Tinkerbel ook dt zegt niks...zie mijn.../ ons kaartje vn de meiden die zwanger zijn. Niet teveel focussen op zon kaartje hoor.. Heb ik zelf gemerkt....
    G
    Had altijd mooie kaartjes..bleef hogetemp houden...
    En juist toen die schommelde en ik t niet verwachtte...was t zover.

16. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goedemorgen meiden

@tinkerbell, je temp ligt nog mooi boven coverline !!! ik blijf duimen !
    @one, whatt??? dat is echt niet eerlijk, er zijn inderdaad vele dames die vragen om op hun baby te stemmen (logisch vind ik ook...), ik zou toch om meer uitleg vragen hoor!!!

@all, ik heb een drukke dag voor de boeg, deze voormiddag veel strijken (te veel!!), en om 15u komt mijn mama naar hier dan vertrekken we richting Brussel naar het concert van Robbie Williams :D mijn mama en ik gaan elke keer naar Robbie als hij in het land is, is wel een leuke traditie aan het worden voor ons ;)
    ik hoop alleen dat ik ga kunnen zwijgen ivm zwangerschap :)

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ze zeiden stemmen werven mag niet en als je zoiets merkt moet je t ons melden pff direct de foto verwijderen enz ....terwijl echt iedereen heus wel om stemmen vraagt zovaak berichtjes gekregen daarvan... Maar laat maar ik wil geen eens meer meedoen als t zo moet....vriendjespolitiek zal t wel zijn...omdat ik bovenaan stond..

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ik duim hard verder hoor.

mvm, veel plezier meissie, met een grote glimlach naar het concert.

One,ja ik weet dat je niet mag werven of onder in je handtekening mag zetten, maar heb het inderdaad al heel vaak voorbij zien komen.

Ik ga vanmiddag maar weer terug naar bed aangezien mijn hele plan om uit te slapen niet gewerkt heeft. Eerst besluit vriend om de ramen nogal lomp hard dicht te doen door regen, waardoor zoontje wakker werd. Uur verder (7:30)stoot hij me als een gek aan dat ik moet werken HET IS ZATERDAG GEK!!!! Zoontje weer wakker en niet meer stil te krijgen......na 10 keer laten roepen ben ik van ellende maar opgestaan. Zegt vriend ook nog: ja maar ik zou toch opstaan?
    Ja dank je "schat", maar dat hoeft nu inmiddels ook alweer niet meer.......pppfff is het nu zo moeilijk om me eens een keer te laten slapen?????

19. Roxy84

Roxy84 Lid

1 mrt 2013
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Ik heb een vraagje.. zit 1 dag voor mijn nod. Vanmorgen negatief getest.. ik voel me toch echt zwanger.. wat denken jullie van mijn temp kaart (in fotoalbum) .. over een paar dagen nog eens testen als ik het morgen niet wordt?

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is mijn temp weer flink gestegen :D

Deel Deze Pagina