Heb je al weer getest?? Aan je kaartje zie ik niet zoveel bijzonders. Wordt je eisprong niet gedetecteerd door het programma dat je gebruikt??
@tinkerbell, ik blijf duimen voor je!!! @roxy, hmm dat programma ken ik niet... helaas zijn vele symptomen van zwangerschap gelijk aan de symptomen van ongesteldheid, hoop dat je alsnog positief test ! @all, ik heb gisteren een fantastische avond beleefd!!! Robbie was zooo goed (ik ben fan dus ja mij ga je niet snel iets slecht horen zeggen... maar toch ) mijn mama heeft paar keer gesproken of zwanger zijn/worden, en op bepaald moment versprak ik me bijna... maar uiteindelijk heb ik wel kunnen zwijgen, al blijf ik het moeilijk vinden vanmorgen nog maar eens test gedaan, kan het niet laten
wow wat een mooie test mvm Spannend voor sommige dames zie ik!!! Zijn jullie ook zo blij dat dat hele warme nu voorbij is?
Spannend dames! ik duim voor jullie En mvm dat is een mooie test.. hihi.. zwijgen is lastig in het begin. ik had toen ik eenmaal verder er eerlijk gezegd geen moeite meer mee en jaa zoo blij dat het minder warm is!
Mvm. Gefeliciteerd meis en gaaf dat jullie naar Robbie Williams zijn geweest. Paprikaas. Mooie echo meis. Esther. Hoop dat je vandaag nog een beetje kan uitrusten. Tinkerbell. Al getest vandaag? Hier. Erger me aan ml. Hij verzint allemaal leuke uitstapjes die hij leuk vind. Vandaag is hij naar assen daar is één of andere racing day en dan snapt hij niet dat ik daar geen zin in heb en het niet vol hou om met dit weer daar de hele dag rond te sjouwen. Hij toont ook weinig interesse . Word er gewoon verdrietig van.
Margha vandaag niet getest heb namelijk geen test meer in huis als morgen mijn temp nog zo hoog is ga ik een test halen
Tinkerbell, spannend meissie.Ik wacht in spanning op morgen. Margha, ah das niet leuk inderdaad. Misschien denkt hij zo krom dat het straks allemaal niet meer kan en wil hij dat nu allemaal nog doen. Hoe dan ook, niet leuk. Wie zei dat over dat de hitte weg was???? Moet je toch echt eens hier komen voelen, niet normaal hoe warm het is......bleh.......
Ik ben vanavond uitgegleden en gevallen in de keuken. Verloskundige is net geweest omdat ik erge last van mijn buik had. Gelukkig is alles goed met de baby, hartje geluisterd. Dat was schikken zeg
Jeetje dat geloof ik zeg dat dat schrikken is. Maar even vanavond goed rustig doen dan meissie. Heb je er zelf niks aan overgehouden?
Jeetje margha, dat is schrikken.. met jezelf verder alles ook goed? @tinkerbell, spannend, ben heel benieuwd.. @esther, dat was ikke, oeps... maar het was wel minder warm als vrijdag, dus al een hele verbetering, haha @hier, de oom en tante van mijn vader hebben een boerderij en 1 keer per jaar passen mijn opa en oma op de boerderij. Vandaag daar even langs geweest, Niels heeft echt genoten van al die dieren, heerlijk om te zien. In de auto naar huis in slaap gevallen, in zijn bedje gelegd en heb hem niet weer gehoord, haha.
Anja, whahahaha dat geeft helemaal niks meis. Gelukkig is het nu wat bewolkt en waait het wat. Maar was echt vreselijk heet hier, toch goed 30 graden. En heerlijk he hoe die kleintjes van dieren kunnen genieten! Margha, hoe gaat het nu met je? Tinkerbell, buikpijn als in ongi? Of anders? Ik dans even tussendoor voor iedereen die ik de laatste tijd gemist heb een extra dansje!!!!
Nog steeds last van mijn buik. Hard en gevoelig maar dit kon geen kwaad en was een reactie van de spieren rondom mijn baarmoeder. Ik was gelukkig niet op mijn buik of rug gevallen dat scheelt.
Esther normaal krijg ik pas buikpijn op de dag van mijn ongi nu heb ik niet dat soort buikpijn maar is het anders bij mijn ongi heb ik krampen en nu heb ik meer een zwaar gevoel
Evelien, jeejj 17 weken alweer. Ik dans mee. Ik morgen 30 weken alweer. Wat gaat dat enorm hard hè. Dat slapen is een dram. Ik herken het. En zeler als je ook geen lekkere houding aan kan nemen. Hoe is het met je misselijkheid? Tinkerbell, mooi kaartje meis. Natuurlijk zegt dat niks, maar hij is voor nu echt heel mooi. En inderdaad een kaartje zegt nog niet alles. Mijn temp zakte en om ik wilde geen hoop houden dus ik deed een test. Overtuigd dat hij negatief zou zijn, maar nu ben ik alweer 30 weken zwanger. Ik hoop zo dat voor jou die mooie test ook snel eens komt. Hopelijk zijn het goede tekenen. Ben erg benieuwd als je gaat testen. One, wat belachelijk zeg. Ik zie zo vaak vragen om te stemmen. Iedereen doet dat zelfs! Echt belachelijk! Mvm, al gewend aan het idee? Lekker genieten van het idee dat er iets moois groeit in je buik. Mooi testje weer Esther, het houd maar niet op die slaapproblemen voor jou zeg. Hopelijk kan je snel eens lekker in- door- en uitslapen. En uiteraard hoef je gewoon niet aan de iui te beginnen en heb je deze maand een prachtige test in handen! Anja, ik ben heel blij dat de hele erge warmte bijna voorbij is. Alleen vandaag nog doorbijten. Het probleem is met name het slapen met deze hitte. Bah! Hoe is het met jou?Leuk zeg om met de kleine man op de boerderij te zijn. Paprikaas, hoe is het met jou? Margha, wat balen zeg. Logisch dat je zulke uitstapjes niet volhoudt. In onze positie is het enige leuke uitstapje met deze temperaturen het zwembad Wat zegt hij als je er iets van zegt?Oh, wat schrikken zeg. Gelukkig is alles goed met jou en de kleine! Het zal inderdaad wel gevoelig zijn. Nou bij twijfel gewoon de vk blijven lastig vallen hoor. Lappie, hoe is het met jou? Hier zijn ze bezig met het plaatsen van de keuken. Zou blij zijn als hij staat. Er moet dan daarna wel afgewerkt worden, maar we kunnen in ieder geval de rommel in huis weer opruimen en koken. En vanaf morgen nemen de temperaturen ook wat af gelukkig. Hopelijk weer wat beter slapen en minder misselijk dan. Morgen alweer 30 weken. Tijd gaat zo hard! Woensdag groeiecho, ben benieuwd en donderdag naar de VK.
Grace whahaha ok als jij het zegt zal ik die test eens even gaan regelen hoor!! En verbouwen is inderdaad altijd al zoiets. Het is zo'n bende altijd he, maar je krijgt er een mooie keuken voor terug. Tinkerbell, hmmmm, we houden het voor de zekerheid gewoon even dat het door de warmte komt en blijven heeeeeel realistisch....(stiekem niet dat snap je hahaha)