Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Margha ohh nee gaat het een beetje met je?!
    Mijn schoonmoeder is tijdens haar laatste zwangerschap ook op de buik gegaan, en ze praat er nu nog steeds over hoeveel schrik en pijn ze had !!! Hoop dat je vandaag er geen last meer van hebt, en als het wel zo is... onmiddellijk bellen hoor!!!

@anjamones, leuk zo'n dierenvriend, Menno is ook super lief voor dieren :)

@grace, wow 30 weken alweer :) spannend wordt het !!! en leuk een nieuwe keuken... ik weet wat het is om in de verbouwingen te zitten, het moment zelf is het echt k*t maar nadien ben je wel blij met het resultaat !!!

@all, vanavond mag ik naar ha voor bloedafname... en dan weet ik morgen hoeveel hcg ik in mijn bloed heb, en dan ga ik toch stiekem vragen of ik volgende week kan terugkomen... dan heb ik vergelijkingsmateriaal :) (oh ja ik weet dat in NL bloedafname amper gebeuren, maar bij ons is het vrijwel standaard... een soort van echte bevestiging want bloed uitslagen liegen niet en zwangerschapstesten heeeel soms wel ;) )

fijne dag iedereen ! ik ga vandaag geniet van mijn laatste dagje vakantie, morgen weer werken bah :(

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Margha hoe is het met je?

Tinkerbell balen maar wie weet maak je gewoon sloom hcg aan.. :S

Anja fijn dat ie er zo van heeft genoten (van de dieren)!

Esther ik ben het met Grace eens :D

Hopelijk ben je snel echt uit de troep Grace ;) en 30 weken alweer Whoehoee!

*hier 12 weken dansje!*

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Pfffff, had een hele tekst geplaatst... poef alles weg... bah.

Hebben jullie me gemist? Met dit mooie weer de laptop nauwelijks aangehad. Heb bijna 400 mailtjes zelfs dat ik moet bijlezen... En daar zoooooooo geen puf voor...

Verder veel last van de warmte, vooral op het werk, maar er word heel goed rekening met me gehouden door de leidinggevenden. Dus dat is erg fijn, dat is niet overal zo.

Overmorgen alweer 25 weken, wat gaat het hard! En ook weer een gezellige blaasontsteking. Had ik met J.oshua toen ook rond deze termijn... Maargoed, ab-kuurtje gekregen en dan gaat het wel weer over.

Verder zaterdag de schrik van mijn leven gekregen.
    J.oshua is door 2 jongens van een jaar of 7/8 van de fiets getrokken, bij de keel gegrepen en geslagen! Hij was alleen maar met zijn buurmeisjes aan het spelen/fietsen. Ik heb de singnalementen van die jongens, dus ga vandaag aangifte doen, had begrepen dat dit alleen door de weeks kon.
    J.oshua is er nog steeds behoorlijk van onder de indruk...

Voor nu: ga ik weer even verder hier. Nog even naar de apotheek, en vanmiddag intake bij de revalidatie...

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Grace, helaas nog steeds misselijk in de ochtend :( Net weer overgegeven op het werk. Ook ontzettende darmkrampen gehad het afgelopen weekend en vandaag nog steeds.. Ik krijg niks door mijn keel behalve wat te drinken.. Lijk ook ineens mijn buik kwijt te zijn! :( Zal het kwaad kunnen denk je?
    Ik dans met je mee! Jeetje 30 weken alweer meis! :D Super dat je keuken opschiet, en inderdaad wel fijn werken met wat lagere temperaturen. Succes nog!

Paprikaas, ook een dansje voor jou!

Tinkerbell, hij is inderdaad wit :( Maar toch hoop en duim ik verder voor je!

Anjamones, leuk naar de boerderij geweest! Vind ik ook altijd erg leuk :)

Esther, jeetje nog steeds 30 graden bij jou geweest! In het zuiden is het altijd warmer he.. De komende dagen koelt het gelukkig wat af.

Mvm, inderdaad dat bloed afnemen doen ze niet zomaar hier in NL. Wel fijn dat het in BE wel gebeurd! Toch wat meer zekerheid. Maar we weten dat jouw uitslag gewoon positief is he, deze test liegt echt niet! :D

Mis ik nog dames? Sorrryyy! Ben niet helemaal mezelf, voel me verschrikkelijk! Zit nu op m'n werk met darmkrampen, pff niet leuk :( Krijg ook niks binnen, ook al overgegeven, maar mijn maag is zooo leeg! Niet leuk, ook niet voor de kleine man denk ik!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, doe maar rustig aan meisje, is ook niet niks hoor waar je nu doorheen gaat. Dikke knuffel voor jou. En hier is het op het moment alweer 28 graden dus dat wordt weer wat vandaag. Hoop dat het morgen even zakt want dan kan ik de slaapkamers even koelen.

Paprikaas, whahaha ja dan zal ik het voor jou ook even regelen....

Tinkerbell, die is inderdaad wit, maar ik duim verder meis.

mvj JEEEEEETJJJJEE!!!!! Wat verschrikkelijk zeg!!! Dat kinderen onderling pesten tot daar aan toe, maar dit gaat toch echt gewoon te ver!!! Heeft hij er lichamelijk iets aan over gehouden? Hopelijk raakt hij er snel overheen en pakken ze die kleine klieren!!!

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ben ik weer erg druk geweest en ng lekker een weekje naar centerparcs geweest heerlijk als verassing van m'n vriend!

En heb een vraagje ff kruist mijn ei op dag 24 ik zit nu op 4 dpo en gister was mijn temp 36.7 en vanmorgen in een keer 36.4 ? Is m'n ei dan nog niet gesprongen of wat moet ik hier mee , vorige maand had ik ook een dip op 9 dpo volgendsmij maar ik vind dit wel heel vroeg

7. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Sunshine in het begin kan je temp wat schommelen (vanwege hormonen) maar zolang hij hoog blijft (dus boven de 36.4) zal je eisprong zijn geweest

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Sunshine, ik sluit me bij Paprikaas aan.

Esther, dankjewel meissie! Lief van je. Jeetje alweer 28 graden! Woon jij wel in NL? ;)

Mvj, ik las het op FB :( Zooo erg voor je kleine man :( Hoe gaat het nu met hem? Nog veel huilen of vooral moe?

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, graag gedaan meis. Enja ik woon in NL whahahaha. Het is hier inmiddels 35 graden dus we houden stug vol. Kleine man is stront vervelend inmiddels want die kan ook niet meer slapen van de hitte. Was gisteravond 23:30 voor hij in slaap viel en vanmiddag is het ook al niet gelukt. Normaal slaapt hij niet meer overdag, maar hij had het zo zwaar dat ik hem tevergeefs in bed heb gelegd, jammer dan dus.....

hhmmmm bedenk me net dat ik donderdag as al prik les heb.....gaat snel allemaal.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Mvm. Bloeduitslag zeg vast en zeker zwanger :D

Mvj. Meen je niet wat erg zeg dat zulke jonge kinderen al zo bezig zijn, diep triest. Geef josh maar een dikke knuffel.

Esther. Donderdag prikles. Ik duim voor je dat het snel zal lukken meis.

Tinkerbell. Zie niks helaas :x snik.

Hier. Vandaag nog veel last van mijn buik, het lijkt een beetje op spierpijn. Vandaag een paar uurtjes op a.t. basis gewerkt, wat lichte werkzaamheden. Vanavond voor het eerdt naar zwangerschapsgym geweest was wel erg leuk.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, leuk dat je gym leuk was. Je lichaam verkrampt natuurlijk ook bij zo'n val dus daar kan het ook aan liggen. Toch nog even rustig aan doen meis.

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dames heb een vraagje zou ik vandaag weer een test doen of morgen pas weer?

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen dames!!

Tinkerbell, tja dat is er eentje die je zelf zal moeten beslissen. Je temp zakte vorige maand ook pas laat,, maar je kaartje is deze maand wel veel stabieler. Ik kan natuurlijk ook niet in je portemonnee kijken. Ik persoonlijk zou wachten tot morgen, maar ja als ik in die situatie zou zitten zou ik het misschien ook vandaag willen doen. Dus sorry, aan mij heb je helemaal niks nu haha

Over kaartjes gesproken (wat handig is in dit topic), mijn temp dacht "maak eens even een mega dip". Was wel iets koeler op de slaapkamer dankzij de wind, maar zo hard was het daar nu ook alweer niet afgekoeld, maar krap 2 graden dus daar zal het niet aan liggen. We wachten weer verder.

Hoe gaat het vandaag met iedereen??

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb dan toch maar getest en wederom negatief :( nu heb ik geen hoop meer hoor

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    aaahhhhh meissie, dit is niet wat ik wil zien voor jou lieverd........acht niet leuk meer. Gun het je zo.....verdorie (heb zin om harder te vloeken, maar dat mag hier niet)

16. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dit is de foto van gisteren

17. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    En deze is bewerkt

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Als die bewerkt is zie ik duidelijk wat, maar ja, kan ook een indroogstreep zijn.....ppfff moeilijk, maar ik duim nog harder voor je.

Hier al sinds vannacht rare krampen in liezen. Stom lijf, mij proberen hoop te geven! Rot geintjes elke maand!!

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther heb er al water op gedaan maar de streep gaat niet weg achja ik zelf denk dat het niet raak is

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hoe is het met de andere meiden?

Esther is heel vervelend he dat jou lichaam je voor de zot houd

Deel Deze Pagina