Lieve tinkerbell.. Ik blijf heel hard duimen. op de bewerkte foto zie ik namenlijk wel wat. als de streep dan ook nog niet weg gaat duim ik nog harder. knuffel voor jou meis. Esther, je hebt idd een flinke dip gemaakt, benieuwd wat hier de oorzaak van is... Voor de rest van de dames... dikke knuffel!!!! @hier, eindelijk is het koel!!!!! joepie, nu kan ik weer gaan leven. Was niet te genieten met die hitte, haha. Heb naar aanleiding van de echo (over die te korte beentjes) toch maar weer even de verloskundige gebeld en die heeft me opnieuw even gerust gesteld. @esther, had jij dat nou ook mee gemaakt? Ik ben echt van het padje, kan niks meer terug vinden.. oepsie
Anja, lekker he dat koelere weer, hier ook gelukkig. En ja mijn zoontje heeft dat ook. Echt je merkt er geen hol van behalve dat de kleding maat tussen onder en boven lichaam iets kan afwijken. Mijn eigen neef heeft het ook en als je het weet dan zie je het ja, maar zo valt het echt helemaal niet op. Als dat het grootste "probleem" zou zijn dan komt iedereen er heel makkelijk vanaf. Op dit moment lijkt het bij mijn zoontje zelfs wel alsof het recht begint te trekken. Geen idee of dat medisch mogelijk is, maar het valt wel op dat alles bij elkaar komt. Echt geen enkel probleem meis, alleen die doctoren kunnen zoiets nogal eens brengen alsof het levensbedreigend is ofzo (eikels).
Sorry dames, even ego... Ben vanochtend keihard voorover gevallen op de stenen buiten Ik ging rennen voor de bus (heel stom ik weet het! Voelde me ook echt een *&#^ achteraf) en ik struikelde toen over een uitstekende tegel... Knie open, handen open, buikpijn Gelukkig kon ml me ophalen (we werken bij hetzelfde bedrijf). Heb gelijk de vk gebeld en die wilde eigenlijk gelijk bij me thuis langskomen, maar ik ben natuurlijk niet thuis dus dat ging lastig. Ik moest het vandaag wel in de gaten houden met eventuele krampen, bloedverlies, etc., en als het zorgwekkend is wil ze me met spoed zien. Als het allemaal goed gaat dan moet ik vandaag sowieso langs, maar dan gewoon eind van de dag even. Ze wilde mijn buik voelen en naar het hartje luisteren dus dat is wel een fijn idee. Hoop dat alles goed zit!
@esther, ook jij hebt me gerust gesteld en idd doktoren brengen dat altijd zo vreselijk lief... (NOT!!!) Dank je @evelien, meis toch.. wat hebben jullie hier allemaal met vallen..??? doe je wel rustig aan? Wel even laten weten vanavond wat de vk zei.
He Evelien, jij ook al? Meiden denk aan jullie zwaartepunt aub!! Dat is nu eenmaal veranderd nu. Doe lekker rustig aan vandaag en de rest van de week lieverd!! Anja, graag gedaan meis. Doctoren zijn niet allemaal even tactisch helaas. Toen het mij verteld was kreeg ik echt doom scenario's voor ogen, zo lomp werd het gebracht. We werden zonder verdere uitleg ook gewoon naar huis gestuurd. Dag erna ctg etc en die lieve zuster heeft me alles uitgelegd en gerust gesteld.
@tinkerbell blijft elke x spannend he. Ik zieop de bewerkte foto een streepje. Ik duim me suf voor je. @margha. Hoe voel je je vandaag. Jeetje wat schrikken zeg. @evelien. Oooh jij ook al. Pas goed op jezelf meis. Knuff @anja. Fijn dat je een beetje gerustgesteld bent. Wat zijn het soms toch ook ontzettende ...... Die artsen. @esther. Slaap je al wat beter meis? @mvj. Hoe gaa het me je mannetje. Wat een rot kinderen heb je er soms toch tussen zitten. Hier 3 dagen migraine gehad het weekend. Gisteren naar de chiropractor geweest en m'n nek zat weer helemaal vast. Gelukkig heeft het geholpen want de hoofdpijn is nu weer wat gezakt. Echt een hel als je niks in mag nemen zeg. Pppff. Ben ook al mega aangekomen. Niet normaal. Baal er flink van maar heb gewoon de hele dag honger. Grrrr. Ben gewoon dik nu.
Jennifer he gedverderrie, stomme migraine ook steeds. Hoop dat het snel helemaal wegtrekt. En ik ben ook toen giga aangekomen niet normaal meer. Maar was er eigenlijk ook heel snel weer vanaf als heb ik nog steeds dat typische buikje. En slapen............................wat is dat???????
Dames hier ben ik weer even met mijn gezaag. Heb vandaag al de hele dag buik en rugpijn. This zoals de pijn als ik de eerste dag ongi ben geworden alleen heb ik nu geen rood, roze of bruinverlies. Mijn boobs zijn enorm gegroeid en doen enorm veel pijn. Vorige cyclus had ik nu al bruinverlies. Wat doet mijn lichaam zo stom seg pff oh ja en als ik wandel dan doet mijn linker lies pijn
Evelien. Hoe gaat het nu met je? Je bent niet op je buik gevallen toch. Je bent vast heel erg geschokken, ik was zelf in paniek geraakt. Jennifer. Aah nee zeg echt vreselijk, en je kan er ook nog niks voor nemen. Ik krijg ook steeds te horen dat ik al zo,n dikke buik heb. Terwijl ik nog maar een paar kilo ben aangekomen. Mijn schoonmoeder viel erg af toen ze borstvoeding gaf dus wie weet.
Tinkerbell. Meid toch je lichaam doet je weer gek maken. Blijf voor je duimen meis. Knuffel. Anja. Ik snap wel dat je je er druk om maakt zou ik ook doen maar net wat esther zegt dat het waarschijnlijk helemaal niks ernstig betekent, je kindje valt misschien net buiten de gemiddelde maten.
@esther, ik heb gelukkig ook een lieve VK die mij alles even goed heeft uitgelegd @jennifer, pfff 3 dagen migraine, kan me er niks bij voorstellen, maar lijkt me echt geen pretje. Aangekomen in kilos of in omvang? Hihi @tinkerbell je lichaam doet rare dingen zeg.. ik duim nog steeds hoor @margha, Ik ben al behoorlijk gerust gesteld gelukkig. @hier.. nou had ik vanmorgen/middag ook wat. Zal even mijn facebook status hierin plakken. Nou mijn dagje wel hoor... Wil ik gaan eten met Niels voel ik een hypo opkomen, toen begonnen de problemen. Ik gooi een glas om vol met drinken, stap in een stuk glas, voet aan het bloeden, niels aan het huilen van de honger en ik met mijn handen in het haar. Gelukkig is alles weer onder controle, beide gegeten, mijn hypo voorbij, Niels op bed en ik ga nu even op de bank, pfffff!!! En vaak voel ik me dan wel redelijk, dit keer niet. Dus ik dacht, bel mijn mam, dan kan die me komen helpen. Voelde me echt niet fijn. Had die muts geen mobiel bij zich, thuis was ze ook niet. Blegh Ze is hier nu wel, dus kan even lekker rustig aan doen. Zometeen maar even alleen een boodschapje doen, kan mam eventjes op Niels passen. Wel even zo lekker
Anja. Gelukkig is alles weer onder controle. Gaat het met je voet ook goed? Heb je vaak een hypo? Echt vervelend die bloedsuiker.
Ja gelukkig wel. Voet was gelukkig maar een klein sneetje en niet heel diep. leek eerst wel even heftig door al het bloed, maar schijn bedriegt, hihi. Helaas de laatste tijd wel vaak een hypo, heb ze veeeeeeel vaker in deze zwangerschap dan in de vorige. Zou blij zijn als ik bevallen ben en ik van die suikerprut af ben
Anja, ook al een ongelukkig verhaal ......jeetje zeg gaat goed hier de laatste dagen. Fijn dat je mama er nu is dat je even iets meer rust kunt nemen.
Sorry moet eventjes wat kwijt. Voel me de laatste tijd best vaak down en heb dan ook nergens zin in om te ondernemen. Zit ook maar te piekeren over hoe het straks moet met oppas enzo aangezien we allebei onregelmatige werktijden hebben en er bij mij op het werk waarschijnlijk geen rekening mee gehouden kan worden zeggen ze tot nu toe. Ik zie het gewoon niet zitten om ons kindje steeds her en der heen te brengen. Ml zegt dat het allemaal wel goed komt maar vind dat hij er nogal nuchter over denkt.
Sorry meiden ik ga morgen uitgebreid op jullie reageren.. Maar ff de uitslag bij de vk! Onze zoon is goedgekeurd! Hartje klopte en hij bewoog zelfs even Ze gaf wel aan dat ik een harde buik had en meteen moest stoppen met werken als het niet meer ging.. Goed in de gaten houden dus..
ook even heel ego, mijn hcg waarde is 477 dus heel goed zei ha ben toch opgelucht! en vanmorgen mooie cb test (zie album )
mvm, jeuj goed nieuws!! Evelien dan goed opletten hoor meis dat je optijd rust neemt. Margha, wat naar dat je je zo moet voelen lieverd, maar het komt inderdaad allemaal vast goed. Maar het zou onlogisch zijn als je er niet over na zou denken. Ik denk dat elke moeder dat wel doet/gedaan heeft. Maar kijk wel uit dat je ook het positieve ervan kunt blijven inzien meis. Je kan en mag er echt wel over nadenken, maar het "overdenken" heeft geen zin meis.(en ja ik ben helaas bekent met depressies etc etc etc) Maar geheel begrijpelijk hoor, echt waar. En als je iets kwijt wil of iets wilt vragen kun je ons altijd hier vinden lieve schat!!! Dikke knuffel voor jou.