Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mvm wat goed meis!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedemorgen meisjes!!

Hoe gaat het hier vandaag?

Margha, beetje geslapen meis?

Tinkerbell, sorry hoor, maar met zo'n temp duim ik me helemaal simpel dat je gewoon langzaam hcg aanmaakt hoor!! Duimerdeduim. Ookal heb je zelf de hoop opgegeven, ik duim verder!
    En de rest van de dames?? Maar heb jij normaal gesproken geen last van spotting??

Hier temp weer braaf omhoog dus we zullen weer zien wat het gaat geven. Heb al 2 dagen goede krampen en steken daaronder, maar ja ook dat zegt natuurlijk niks.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Blijft spannend meis. Duim duim duim

@anja. Jeetje zeg. Lijkt me echt een eng gevoel zo een hypo. Gelukkig voel je je weer beter

@margha. Wat klote meis dat je je zo voelt. Dikke knuff

@mvm. Yeahhhh mooie waarde.

@evelien. Gelukkig gaat alles goed. Pas op jezelf he.

@esther. Ik hoop zo dat je gewoon zwanger bent meis. Ik duim tot ze blauw zijn mijn duimen.

Hier vandaag mijn 13 weken dansje. :D en m'n angelsound komt vandaag binnen. Ben zo benieuwd.

4. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @esther, ik heb gelukkig heel veel aan mijn lieve mama!!

@margha, dat ligt aan je hormonen meis. In het begin van de zwangerschap tot aan een week of 25 had ik het ook erg moeilijk met mezelf. Veel te veel piekeren en bijna het gevoel hebben in een depressie te zitten. Komt wel goed meis, anders eens alle opties bij langs gaan wat flexibele opvang betreft? Dat je het voor jezelf wel duidelijk hebt.

@evelien, wat fijn om te lezen meid. En wel luisteren he ;)

@mvm, super!!!

@tinkerbell, met die tempraturen van jou kan het haast niet anders, ook ik heb de hoop nog niet opgegeven :D

@jennifer, ik dans met je mee!! Hier alleen het omgekeerde, 31 weken, hihi. Hier ook een angelsound, maar echt zoooooo weinig gebruikt. Maakte me alleen maar onzeker als ik het hartje zelf niet kon vinden. Hou er wel rekening mee dat ook jij hem niet kan vinden en word dan niet ongerust meid!!! Dat is niet goed voor je.

@hier.. Volgens mij toch een lichte ontsteking in mijn voet opgelopen door het stukje glas, hij doet een beetje pijn. Gelukkig straks zwemmen, dus kan al het chloor de rommel er uit spoelen, haha.
    Vanmiddag hier de benedenverdieping maar eens even een beetje opruimen, pfff wat een bende!!
    Maaaaaar, eerst nog even een 31 weken dansje!!! Joepie :D (onderschrift loopt een dagje achter, haha)

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dank je dames voor het duimen we zullen het zien. Ik ga nu toch echt wachten met testen als ik overtijd ben. En esther normaal had ik gisteren al spotting moeten hebben maar tot nu toe niks te zien

6. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ik heb deze nacht wel een hele felle steek gehad waar ik van wakker geworden ben.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther hier alles goed hoor en mt jou?

Wat n mooi kaartje heb je xxxx

8. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther jou tempkaartje ziet er ook heel goed uit hoor

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    ik ga men temp ook weer n beetje bijhouden, toch makkelijk om te weten wanneer ik ongesteld word...vind dat anders altijd toch lastig te bepalen, want was t meestal wat onregelmatig...
    En dan ineens je broek vol haha als je in de stad loopt, nee laat dat maar zitten haha...:p

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    one idd is heel makkelijk om zo je ongi te weten dan sta je nooit voor verrassingen

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie dames, maar ja net als bij Tinkerbell.....die mooie kaartjes zeggen niks. Maar tot nu toe is die wel mooi ja.

En ook hier is het ongeluk toegeslagen. Was aan het werken bij een mevrouw thuis en moest zo'n hele zware lompe koffie warmhoudkan dinges uit het jaar -700 ergens hoog op een plank zetten. Natuurlijk valt dat ding, vol op mijn hoofd, arm en vervolgens loei hard recht op mijn enkel.....gevolg: gekneusde dikke blauwe enkel............aangevallen door een koffiekan.........je moet het mar verzonnen krijgen. Gaat wel over zodra de dikte en stijfte eruit is.

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Och jeej wat n ongelukjes allemaal hier!
    dikkeknuffel voor jullie allemaal....

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Updateje:

Hier gaat alles super goed..Yoènna drinkt al veel meer dan dr eigen gewicht, zij t cb, die hier langs kwam, maar als ze t zelf opdrinkt en geen last van krampjes heeft is t goed zij ze, ze is gwn n hongerige baby hihi...ze word ook al lekker bol in dr gezichtje en armpjes enzo... zijn nu haar steeds smiddags dutjes aan t laten doen op dr eigen kamertje dat gaat erg goed, mevrouw vind t geen eens erg volgens mij...slaapt lekker door zonder huilen, alleen snachts slaapt ze nog wel lekker vertrouwd naast ons bed..en komt om de drie uur voor dr voeding..
    De 14e moeten we voor t eerst naar t cb, dus ben benieuwd wat ze dan weer weegt...
    Staan ook weer wat nieuwefotos in men album, weet niet of jullie die al gezien hadden, voor de nieuwsgierigen hihi:p
    xx

14. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    ai esther, das niet fijn :(
    beterschap!!! knuf

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel. Komt wel goed, hele ben is inmiddels verkrampt, maar ok.

One WAT GOED!!!!!! En onze knul was ook zo'n goede eter (nog steeds haha), maar inderdaad zolang ze geen krampjes krijgt lekker laten drinken joh!! Je doet het super blijkbaar!!

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Es lekker rustig aan proberen te doen, ook al lukt dat natuurlijk niet echt als je aant werk moet en met je kleine mannetje...

Hahah okee! Jaaaaaa ben zo blij.. ze is echt n tevreden meisje..

17. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @one, wat een prachtige foto's en wat een prachtig meisje!!! Mag je echt trots op zijn!

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    dankjewel lieverd!

19. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    One hele mooie foto's meid ze zijn geweldig

Esther wat is dat toch allemaal rust maar goed met je enkel

Hier heb ik vandaag af en toe zo een metaalsmaak in me mond

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo lieverds.

Wat een ongeluk hier allemaal. Goed aan jullie zelf denken hoor.

Hier is de keuken klaar. Nou ja...de keuken staat en nu moeten de muren nog afgewerkt worden met mooie tegeltjes e.d. Wat een operatie is dat zeg als je ook zwanger ben...pfff...gelukkig is het einde in zicht, want ik voel ook dat ik steeds meer harde buiken krijg de laatste tijd.

En vanochtend de groeiecho gehad. Kleine meid ligt mooi op schema dus helemaal blij. En zoals bij iedere echo lag de eigenwijs met haar hoofd heel laag en lekker omhoog te kijken hoor! Hopelijk gaat ze met de bevalling nog lekker met haar neusje omlaag :)
    De placenta is ook heel mooi omhoog geschoven en zit ver genoeg van mijn baarmoederopening.

En iedereen een hele dikke knuffel. Ik lees gewoon mee, maar even rustig aan met alles. Nu de rust terug keert ben ik echt doodop gewoon.

Deel Deze Pagina