Sunchine gefeliciteerd, ik zie denk ik heeeeeel iets lichts. Tinkerbelll Balen! Esther sterkte met je zoontje
Dames hier heb ik iets raar voor heb gisteren en vandaag nog eens een ovutest gedaan en die van gisteren is veel lichter dan die van vandaag kan dat? De linkse is van gisteren
Dit is wel opmerkelijk ja. Je temp is ook nog zo mooi hoog. Al zou ik een ovutest niet helemaal vertrouwen door hem als zwangerschapstest te gebruiken. Kan alleen maar teleurstelling zijn als het niet zo is. Heb je nog zwangerschapstesten liggen? Anders morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine. Wel spannend. Hoop het zo voor je.
esther beterschap mt je mannetje tinkerbell wat raar die ovu, en zw test nega...zou t niet weten meis sunshine gefeliciteerd en dat in de 1e ronde!
Margha deze morgend heb ik een zwtest gedaan maar die was negatief en de ovutest heb ik gedaan gewoon om te kijken wat die zou doen maar ikzelf denk toch dat ik ongi word hoor ik heb nogal een mooi kaartje gehad en toen was ik ook niet zwanger
Tinkerbell, ik vertrouw de ovu testen niet meer als indicatie. Weet je nog wat mij een paar maanden geleden gebeurde? En die knalde harder dan deze......ik gun het je met alles in me, dat weet je, maar wil niet dat je eventuele valse hoop krijgt. Opmerkelijk is het dan weer wel. Ppppffffff wat een RUK dag!!!!! Zoontje ligt nu net van ellende vrijwillig al in bed gewoon een uur te vroeg. Hele, maar dan ook de hele dag rond de 39,5 graden gezeten. Groeispurt......zo zielig je kan echt helemaal niks. Hij heeft daar steeds veel last van maar dit sloeg echt alles. Ben vanmorgen om 11:30 alweer met hem op bed gaan liggen (op zo'n dag mag ik geen 30 sec weg zijn of de paniek slaat toe). Hij heeft bijna 3 uur geslapen en nu dan weer. Maar wat op de bank gehangen, laten we zeggen, bovenop mij dus. Zweet me helemaal te pletter....maar goed, een mamma doet wat ze moet doen. Ik geef hem straks tegen 22:30 nog een zetpil en dan hopen dat hij de nacht doorkomt en het morgen wat beter gaat met zijn benen en voeten. Even bijkomen nu hoor...... PS Margha, dank je wel!!! We komen er wel, dan maar met hulp van het ziekenhuis.
Vandaar geen berichtjes meer, was een nieuw topic. Meiden, ben echt het ei kwijt hoor, heb er een hard hoofd in dat het nog goed komt deze ronde. Normaal altijd tussen CD 8-12 een positieve ovulatietest, ondertussen op dag 16 en nog negatief. Snap er echt niks meer van en temp doet ook zo raar.
Hier is me temp weer de lucht in geschoten wel weer ander tijdstip maar heb wel 6 uur aan een stuk geslapen. Dan nog betrouwbaar? Gisteren avond had ik rug en buikpijn dacht dat ze er gisteren of vandaag dan wel door zouden komen
Esther, jammer dat je moet wachten tot augustus. Hopelijk is het dan niet meer nodig, maar als het wel zo is wordt je in ieder geval geholpen en heb je hopelijk snel een positieve test in handen mop. En wat naar al die pijntjes zeg. Bah, het houd niet echt op voor je. Wat zielig voor je knul. Hoe is het nu met hem? Mvj, balen dat je afgebeld bent zeg. En een leuk autootje zon swift. Evelien, ook ik dacht een jongen te zien in de nub. Ben erg benieuwd bij de geslachtsbepaling. Julia, jij kan weer aan de klus. Veel plezier Jennifer, lekker slapen is goed voor jou en de beeb. Paprikaas en Evelien, hopelijk trekt het allemaal nog bij, maar heel eerlijk. Ik kan ook nog niet alles eten. En helaas ook gisteren weer geknuffeld met de pot. Zou het inderdaad liever met vriendlief doen One, mooie fotos zeg! En ook nog steeds knuffelen met de pot. We zijn gelukkig aan het aftellen Anja, gewoon je moeder bellen dan hoor. Lijkt me heel naar om zo wakker te worden. En beter maar voorzichtig zijn met de gezondheid van jou en de kleine. Lappie, gefeliciteerd!! Sunshine, gefeliciteerd. En dat in de eerste ronde. Had ik nu goed gelezen dat er bij jou in de familie vroege overgang voorkomt? Tinkerbell, wat een gedoe. Zon mooi kaartje en alleen maar negatief testen. Bah . Ik zou niet durven zeggen of deze temp betrouwbaar is. Gezien dat je langer geslapen hebt en het weer, maar lijkt me niet dat hij heel veel lager zou zijn ook. Lyanna, wat onwijs vervelend zeg dat je cyclus gaat tegenwerken deze ronde. Hopelijk snel een ei gespot bij jou. Ik duim. Hier zouden we gisteren uit eten gaan met mijn ouders. Net voor we weggingen wilde ik nog even een plasje doen en zag ik allemaal bloed in mijn broekje. Dus weer schrikken, want dit keer was het vele malen meer dan de vorige keer. De vk had ook gezegd als het in je broekje zit bel dan weer. Dus vriendlief gelijk bellen. De vk besloot om toch maar langs te komen, omdat ik ook alweer twee dagen misselijk was en over moest geven. Verder had ik op het moment zelf verder nergens last van. Geen harde buiken, geen krampen en op het moment zelf ook niet misselijk. De vk vond op zich het bloedverlies niet echt schrikbarend aangezien het niet langs mijn benen liep en het ook alweer zo goed als gestopt was (alleen nog kleine beetjes met afvegen), maar besloot toch om me even naar het ziekenhuis te sturen om na te kijken wat het kon zijn. Ze wilde het ook niet ten onrechte op een lage placenta afschuiven. Dus wij naar het ziekenhuis, hartslag van de kleine was oke en ook geen harde buiken. En daarna nog een buikecho, inwendig onderzoek en inwendige echo. Daaruit bleek dat de placenta wel al omhoog geschoven was en niet bij de uitgang zat dus dat is mooi. Geen bloedverlies daarvan. Ook was er geen gesprongen adertje te zien. Wel een wat onrustige bmm, maar niets om me zorgen om te maken. Dus ik mocht weer netjes naar huis, maar moet vandaag wel rustig aan doen (het liefst op bed, maar ja, doe dat eens met deze temperaturen) en bij weer (meer) bloedverlies gewoon weer bellen. In ieder geval gelukkig geen gekke dingen aan de hand en deed de kleine meid het goed. Ook weer de bevestiging gekregen dat het echt een meisje wordt. De gyn vroeg of we het geslacht al wisten. Ik zei dat het een meisje zou moeten zijn en dat bevestigde ze nog even. Was weer een onverwacht drukke avond voor een weekend waarin ik eigenlijk niks wilde gaan doen
Jeetje Grace was toch wel weer spannend dus. Jij hebt ondertussen zo vaak bloedverlies gehad tijdens je zwangerschap, je zou bijna denken dat het gewoon bij jou hoort ofzo??? Nou, toch hoop ik voor je dat het nu gewoon eens wegblijft! Fijne zondag!!
Het lijkt er wel op he Lappie, maar ik heb liever een extra check dan dat je ervan uitgaat dat het goed is. Je zou het jezelf nooit vergeven...
Grace. Jeetje zeg wat naar toch weer dat bloedverlies, gelukkig is er wel gelijk actie ondernomen en is het met jullie meisje goed. Tinkerbell. Weet het echt niet maar hij is wel lekker om hoog geschoten zeg. Lijkt me toch niet dat daar zoveel verschil in moet zitten omdat je op een andere tijd getempt heb.
Tinkerbell hij zal vast wel wat afwijken maar hij kan ook niet heel laag zijn normaal. Dus denk dat het hij sowieso nog hoog is.