One als jij de streepjes ziet. Maar ze zijn toch veel lichter dan gisteren. Dat is dan toch geen goed teken?
Esther, fijn dat je priklessen goed gingen en er iemand was die aardig was. Dat scheelt enorm. Nu duimen dat het niet nodig is. Tinkerbell, nu zie ik niks. Al zie ik op de bewerkte wel iets licht op de bovenste. Vreemd meis. Hier controle gehad alles was in principe goed. Had alleen een te laag hb gehalte. En ik maar denken dat ik zo moe was door de keuken...blijkt dat mijn ijzer ook gewoon niet mee werkt. Nu aan de ijzertabletjes. En ii mag niet thuisbevallen. Krijg een plaatsingsindicatie vanwege het wonen in een flat op de tweede etage zonder lift. Vriend helemaal blij, ik iets minder, maar ach...ze moet er uit waardan ook...
Tinkerbell, tja bij de opgedroogde zie ik ze dus dan wel weer.....maar ja dat is na afleestijd dus twijfel........ik duim verder hoor tot er duidelijkheid is! Grace, ja dat verklaard heel veel, heb ik zelf maandelijks bij mijn menstruatie dat mijn ijzer te laag is en das inderdaad wel vermoeiend om het zo maar uit te drukken. En ach je hebt nog tijd om aan het idee van het ziekenhuis te wennen gelukkig. En op het moment van weeën ben je wel met iets anders bezig. Als het maar goed komt allemaal toch?!
Tinkerbell balen, op de bewerkte zie ik wel wat maar cb staat wel bekent om zijn voorgedrukte lijntjes.. je temp is wel hoopgevend Grace fijn dat alles goed was, afgezien je ijzer dan, hier drink ik ook Fero van uh hoe heet dat ook alweer.. ;S hihi Esther jou kaartje lijkt op de mijne van de eerste keer dat ik zwanger was ik duim!!
Paprikaas, hihihihihi nou dan laten we maar hopen dat het hier hetzelfde betekent..... Tinkerbell, ik blijf echt wat zien meis, maar ik wil je geen valse hoop geven. Hoe geconcentreerd was deze urine? Suggestie, als je nu een dag overslaat en dan nog eens test (misschien wel met een digi). Het kost ook allemaal zoveel en hier word je toch echt spontaan nerveus van...................maar ja dat zeg ik dan heel ruig aangezien ik niet in jouw positie zit. Eerlijkheid: ik denk dat ik morgen weer zou testen, maar ja dat ben ik. Ik test niet voor nod, maar als ik eenmaal begin ga ik ook door hahaha. Oh meisje ik wil zo graag dat het raak is bij je en dat je snel een duidelijke test krijgt. Ik wilde dat ik meer voor je kon doen op dit moment......Ik ben zwaar nieuwsgierig naar je temp morgen en hou op dit moment de hoop vast dat je langzaam hcg aanmaakt. KUS!!
Ik had daarstraks de digi al gedaan maar die was negatief niets verwonderd want de streepjes zijn ook maar zeer licht dus. Ik heb nu geen testen meer in huis. En ga er voorlopig ook geen halen. Ik wacht me temp af
Had je wel geconcentreerde urine of niet? Meis, verwen je zelf lekker vanavond en laat de boel maar even de boel. En dan zien we morgen wel weer verder.
Nee had weer wat gedronken omdat ik normaal niet meer ging testen vandaag. Maar ik kon niet meer wachten
Dat is helemaal begrijpelijk. Misschien dat het toch daar aan ligt dan. Want dit streepje verscheen toch ook weer binnen de tijd toch?
hahaha nee dat kan ik dan ook wel weer begrijpen hahaha. Nou lekker slapen dan en dan is het zo morgenvroeg.
Tinkerbell, gedverdegedverdegedver...........echt ZO NIET LEUK!!!!!!! Dikke knuffel voor jou meis. Hier nog steeds op wachtbankje dus ik wacht verder, maar voel me niet anders dan anders dus ik maak me op voor de IUI ook al zit ik pas op 11 dpo.