Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @tinkerbell.. balen meisje :( knuf!!

@esther.. Je begint dan gelijk als je ongi word met prikken?

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nog geen rood, roze of bruin gespot baarmoeder zit ook heel hoog kan er amper bij en this nog mooi gesloten dus ongi zal niet voor vandaag zijn ma denk voor morgen

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ahh wat jmmr tinkerbel had goede hoop!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hey meiden ff een vraagje

Normaal als k n uurtje later tempte was er niet zoveel verschil
    Nu had ik vandaag n hogere temp...kan toch niet nu al n eisprong hebben lijkt mij als ik nog wat bloed verlies..?
    (zal wel mooi zijn natuurlijk dan is me cyclus toch nog n beetje t zelfde)
    Dacht vraag t hier even bn gwn benieuwd..hoe dt zit.

Xxx

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Had gister wel 'erge' last vn mijn onderrug....

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Balen zeg had goede hoop. Knuffel.

One. Geef je ook borstvoeding? Dan duurt het meestal wat langer vanwege de hormonen. Lijkt me sowieso wel erg snel als je nu alweer een eisprong hebt.

7. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Margha nee geen borstvoeding....

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, tja alles kan natuurlijk, maar ik zou het ook wat vroeg vinden. Maar ja je hoort wel raardere dingen natuurlijk.

Anja, ik moet bellen als ik ongi wordt en dag krijg ikop cd 3,4 of 5 (ligt eraan of het weekend erbij zit) een uitgangsecho. Dan een dag of 10 menopur spuiten en dan 1 dag pregnyl. Wanneer dat moet ligt eraan in welke groep ik ben ingeloot voor onderzoek naar timing van IUI. In 1 groep is alles zoals altijd, dus eerst pregnyl en dan IUI. In de andere groep is het IUI en dan gelijk pregnyl er achteraan. Dus dat weet ik nu nog niet.

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther spannend meis!
    Oke weet niet eens hoe t zit met ei na bevalling?
    hoelang enz dat duurt of t direct weer op gang is?
    idd zal anders wel snel zijn..mja idd alles kan, en had hiervoor ook men ei op dag 24,(natuurlijkecyclus) alleen bij de gyn toen altijd dag 17,(doorclomid) hoe zat dat bij jullie na de bevalling? wanneer werd je weer ongi enz..?
    x

10. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

ik kom hier nog eens piepen... heb drukke dagen, veel collega's in vakantie!

@one, ik heb vrijwel onmiddellijk na bevalling spiraal laten plaatsen, dus geen idee... willen jullie snel voor een tweede gaan, of laten jullie er liever wat tijd tussen?

@esther, spannende tijden voor jullie.. ik duim hartstikke hard dat IUI niet nodig blijkt!

@tinkerbell, wat jammer meid... het was weer echt een top kaartje :(

@all, ml en ik waren gisteren alweer 5 jaar getrouwd :) we hebben niet gevierd, hij heeft dubbele shift moeten werken en ik lag al te slapen op de zetel vanaf 20u (samen met Menno) ... ben doodmoe de laatste dagen !!!

volgende week nog één dagje werken en dan trek ik met gezin en schoonouders naar zeeland !!! kijk er wel naar uit !

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Top kaartjes zijn bij mij geen geluk

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvm, Eerst maar even herstellen haha....& zien hoe men cyclus loopt..enzo.. We gaan in elk geval niet aan de anticonceptie.. en we zien t vanzelf, denk niet dat t zo'n vaart loopt... zoals je ziet aan men handtekening..;)
    Maar als t zo zou zijn, dan is t idd zeeeeer welkom!
    We zijn er in ieder geval niet mee bezig...;) lijkt me ook wel wat snel zo na de bevalling hihi,,eerst maar eens genieten van deze mooie meid!
    Veel plezier in zeeland meid! geniet ervan...:D

Tinkerbel, idd daar kan ik over meepraten....**zucht,, hoop dat t snel raak is voor je meis.

x

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Esther. Fijn dat jullie mogen beginnen, hoop dat het snel mag lukken meid.

Mvm. Gezellig naar zeeland. Fijne vakantie.

Gisteren opzoek geweest naar stof voor de wieg, helaas nog niet gevonden. Waarschijnlijk moeten we echt naar een stoffen markt, albert kuip markt ofzo.
    Vandaag nog even gewerkt en nu veel pijn aan mijn bekken, iemand ervaring met een bekkenband?

14. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Ok nu ga ik helemaal flippen hoor. Pff

15. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    even een kort berichtje van hier!

@margha, mijn fysio raad een bekkenband niet heel erg aan. loop je al bij de fysio? ik zou pas een band gaan gebruiken als hun het je adviseren en niet eerder omdat je bekkenbodem er anders naar gaat staan en hij alleen maar zwakker word (dit natuurlijk alleen als je hem niet echt nodig bent) Dit is wat mij verteld is.

@one, straks gaat het nu sneller als de vorige keer, hihi ;)

@tinkerbell... ik snap je helemaal! Ga je nog testen? aangezien je temp weer is gestegen? Vind het nu heel spannend worden hoor!!!

@hier, gister nieuwe phone gehaald, de galaxy S3, wat een super toestel zeg!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, ik ben gelijk komen kijken en ik flip mee hoor........jeetje!!!!! Leuke banner trouwens.

One, ik ben 3 weken na de bevalling met de pil begonnen en toen dus gewoon onttrekkingsbloeding gehad, maar ben daar ook gelijk weer mee gestopt want ik kan dus echt niet tegen die zooi in mijn lichaam. Gelukkig toen gelijk weer een goede cyclus.

mvm, gefeliciteerd met jullie trouwdag lieverd en heeeeeeeeel veel plezier in Zeeland. Waar gaan jullie naartoe? Ik ben zo gek op zeeland.

Anja, das een mooie foon hei.

Hier temp hoger dan ik zou verwachten, mar ik blijf er akelig kalm onder om eerlijk te zijn.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Anjamones maakt niet uit ...zou alleen maar mooi zijn!

Esther mooietemp! oke, ja hier komt die rommel ook echt mn lichaam niet meer in...

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nee hier ook echt niet meer. Is ook eigenlijk van de zotte hoeveel jaren een vrouw rotzooi in haar lichaam pompt. Als je er al over nadenkt dat ze een jaar tellen om zwanger te worden na de pil oid.......gekkenwerk.

19. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Ik weet nog niet zo goed wat ik na de bevalling ga doen. 3 kindjes vlot op elkaar zie ik nog niet zo zitten, ook gezien het werk van Alrens. Daar gaan we ons nog even in verdiepen :)

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    goede morgen dames :)

@margha, ik geef anjamones helemaal gelijk... een band zorgt ervoor dat je spieren nog zwakker worden want de spieren moeten niet meer werken (band neemt dit over)... zo heb ik het ook altijd gehoord, misschien toch even navraag doen?

@tinkerbell, jouw kaartje is heel spannend meid, ga je vandaag weer testen?

@esther, spannend voor jou ook alweer!! ik duim me dood ;)
    we gaan vanaf woensdag tot zaterdag naar Middelburg, we kijken er naaruit... we zijn nog nooit in zeeland geweest maar horen enkel positieve dingen :D

@anjamones, ja galaxy S3 is super vet hé, schoonbroer heeft die ook!!!

@anticonceptie... ik ben er ook nog niet helemaal uit, iig ga ik niet meer een spiraal laten plaatsen... ik denk dat ik wel terug aan de pil ga (heb voor we van Menno zwanger wouden worden 11 jaar aan de pil geweest)
    wij willen toch geen derde meer dat staat vast :D

@all, twee vraagjes :)
    ik ga nu maandag met mijn twee beste vriendinnetjes naar de sauna, het is eigenlijk sauna complex met verwarmd zwembad en een hetelucht sauna en stoombad... nu heb ik al vaker horen zeggen dat sauna not done is tijdens zwangerschap, wat denken jullie? ik denk dat ik maar het zekere voor het onzekere neem en dat ik veel in het zwembad zal vertoeven ;)

vraagje 2, ik heb afspraak staan op 12 sept voor een tattoo... verjaardagscadeau van vrienden en ml :) mag dit tijdens zwangerschap ?

@andere zwangere, hoe gaat het met jullie??? :)

groetjes
    MamavanMenno

Deel Deze Pagina