OMG Tinkerbell, ik kan me voorstellen hoe jij elke dag wakker wordt zeg. Hoe gaat het met de rest van de dames??
Tinkerbell ga je vandaag nog testen ... We blijven duimen voor je!! Hier vandaag een mindere dag, voel alleen maar ongi pijntjes en maakt me onzeker
mvm, snap ik, maar hoort erbij meid. Je baarmoeder is hard aan het werk daarbinnen en dat voel je natuurlijk.
Jeetje Tinkerbell, wat moet jij je onzeker voelen. Zo'n mooi kaartje en dan je testen die zo raar doen. Knuffel mop. Mvm, kan et me voorstellen, maar ongipijntjes kunnen ook gewoon op dat mooie wondertje duiden. Knuffel. Esther, dat is inderdaad een optie. We laten eerst die kleine eens komen en dan gaan we ons daar eens goed in verdiepen. Er zit al het een en ander in mijn hoofd wat ik wel en niet wil. Hier gisteren weer even een slechte dag qua spugen gehad. Bah zeg. Gelukkig is het niet meer dagelijks, maar op het moment baal je wel. Als ik dan die kleine meid in mijn buik weer voel maakt dat wel weer een hoop goed.
Hier ga ik pas woensdag weer testen dus nog even geduld. Zoals je ziet heb ik daar ook laat posi getest en da was toen ook nog ma een heel licht streepje
@mvm, snap je ongerustheid meid, maar komt vast goed! @grace, balen zeg.. maar gelukkig voel je de kleine goed. @tinkerbell, we gaan er voor dat dat je woensdag een knaller hebt meid. Je lichaam heeft nu wel lang genoeg een spelletje gespeeld. @hier, bah kutdag..!!! Gevoel alsof mijn hoofd op ontploffen staat, misselijk kortom totaal niet fit. En de hele week is zoonlief rond kwart voor 9 wakker en uitgerekend vanmorgen roept hij om 7 uur al MAMA!!!! pffff, vandaag had ook best om half 9 gemogen... Vandaag dus een lekker rustig dagje voor mij.
Jeetje tinkerbell wat balen meid.. maar wat een lange LF :S gaan ze bij jou nog een keer IUI doen? hopelijk snel hier weer een mooie test te zien.. Andere dames nog even volhouden die laatste loodjes! hier gaat alles ok bijna 13 weekjes
tinkerbel nee hoe ist nu meid? grace mooie buik! @all ook weer 2 fototjes geplaatst in men album van onze meid.. x
@tinkerbell. Bah meis. Stom lichaam soms ook. Knufff @anja en grace. Nog even volhouden. De eindstreep is in zicht. @grace. Mooie buik @mvm. Hoort erbij meis. Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook. Net terug uit Düsseldorf. Leuk weekend gehad. Best raar om maar in 2 winkels te kunnen shoppen. Maar heb erg leuke zwangerschapskleding gevonden. Twee vesten, twee truien,3 shirts en 3 broeken en een legging. Lekker gegeten. Dus kortom helemaal leuk.
One, een schatje is het!! Tinkerbell, dat meen je niet zeg.......wat oneerlijk. Jennifer, er even lekker tussenuit geweest dus, heeeeeeeeeerlijk. En dank je wel lieverd, maar de 1e krampen zijn al een feit.
jennifer dus geslaagd voor zw schapskleding ..fijn dt je t leuk hebt gehad esther nee nee jij gaat gwn posi testen deze maand! hier eggwhite gespot...geen idee of t me ei is, maar lijkt er flink op..we zullen t zien over paar dagen, dan is me cyclus toch nog aardig gelijk als voorheen.
Sorry dames heb nog niet terug gelezen zijn net terug van de ikea. Maar helaas heeft het doorgezet nu is het lichtroze en meer. Maar heb nog geen krampen