Nou hier beginnen m'n borsten al gevoeliger te worden en vaker last van ongipijntjes dus zal wel ongi worden binnenkort!!! Os dot wel laat begonnen, normaal gelijk na ei m'n symptomen al maar nu pas paar dagen voor NOD :S beetje vreemd mja...ik heb totaal noet t gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn, had laatst wel n jankbui....ook omdat n vriendin van me die zwanger haar beeb niet meer zo goed voelde en zat ik gewoon huilend op de bank :S vaag...en gister luste ik m'n koffie niet meer!! Ach jah m'n lichaam zit me weer voor de gek te houden....as usual!!!!
Grace, wat een pracht van een buik heb je zeg!! One, ik doe mijn best lieverd, maar ja heb er zo weinig over te zeggen helaas. Maar wat fijn als je cyclus weer gewoon normaal is zeg, lekker snel. Tinkerbell, gvd gvd gvd gvd gvd.........meer kan ik er niet over zeggen. Rabia, nog even afwachten meid. Ik duim verder voor je. Is het bij die vriendin van je wel goed gekomen? Hier een aantal rare dingen, maar ga nog steeds uit van een ongi aangezien bmm half open is al. Wel net heerlijk me de kleine man buiten gespeeld. Top dag had hij vandaag. Netjes op wc gepoept (en zelf aangegeven dat hij moest) en het fietsen ging opeens goed. Echt een dag met doorbraken, ben helemaal trots op die grote kleine man van mij!!!!
@esther jah gelukkig wel, omdat ze nog groeit ofzo neemt ze meer energie en wordt ze rustiger van en ook omdat er steeds minder ruimte is om te bewegen!! Maar moet van de week geloo ik weer naar de VK alles te checken weer....dus jah is nu wel ok zegt ze!!! Mja zullen t zien maar denk dat t niet raak is hoor!!! Wel fijn dat je lekker van je kleine vent kan genieten of niet!!! Heerlijk gevoel lijkt me dat mja hopelijk zal ik ook ooit begrijpen hoe dat voelt?! Duim toch voor je mei dat je ongi niet gaat doorbreken!!!
Meisje, jij komt zeker heel snel aan de beurt en dan kun je ons alles vertellen over je kleintje!! Ben ik zeker van. Misschien toch deze maand. Bij mijn zoon had ik nergens last van en aangezien we daar ook al zolang bezig waren was ik ook negatief/neutraal ingesteld. Test was negatief op nod dus loslaten en verder.....week later was de test dus positief. Jullie komen er wel lieverd ook al duurt het oneerlijk lang. Dikke knuffel voor jou!!! Ow en wat fijn om te lezen dat het bij je vriendin nu goed is. xxx
@esther thnx meis!!! Jah hopelijk lukt t nog zo maar wil tot eind dec zo proberen en dan mss verwijzing naar gyn ofzo?! Ga ook nog in dec naar Istanbul en laat me mss daar wel behandelen mocht ik nog niet zwanger zijn?! Tja zijn allemaal dingen waar we nu over na denken mja hoop wel dat t nog zo gaat lukken??? Maar jouw verhaal geeft me wel hoop meis en als ik zie hoe lang sommigen erover doen dan denk ik Pfff wat zit ik te Zeuren eigenlijk!!!! :S Kreeg net wel veel meer pijn in rug en buik mss dat m'n ongi al eerder komt!! Jah ben ook blij dat alles goed gaat met mn vriendin ben benieuwd wat de VK gaat zeggen straks?! Ze denkt zelf dat ze wel later gaat bevallen. Maar ze heeft er helemaal geen zin meer in en wil dat t zo snel mogelijk komt!! Ze loopt al extra meer de trap op en af...schijnt te helpen :S Hihi...
hahahaha dat kindje komt echt als hij/zij er klaar voor is hoor. Bakerpraatjes zijn niet voor niks bakerpraatjes. Maar ja je weet maar nooit, misschien dat het toch iets triggert. En meis, jij zeurt dus echt niet. Je hebt gewoon een hele grote wens en die wil je waarheid zien worden. En of dat nu je 1e of 7e kindje is, de wens is er gewoon.xxxx
Vind het ook niet zeuren denk dat iedereen hier wel het gevoel kan begrijpen! ik duim voor jullie meiden!
Hier heeft FF mijn kruis weggehaald omdat ik nog steeds niet ongi ben temp blijft hetzelfde en het roze is weer weg
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa! Duidelijk een eisprong te zien in je kaartje. Heel gek dat FF hem weghaalt. Tja aangezien je nog geen ongi invult denk ik.... Maar wat balen zeg, deze onzekerheid!!
One, ziet er goed uit meis. Tinkerbell, je kan altijd zelf je kruis terugzetten natuurlijk. Denk inderdaad dat het komt omdat je lf nu zo lang is. Ik duim gewoon verder hoor. Hier niks nieuws. Nog steeds op wachtbankje, maar mijn ingebouwde test (jeuk aan doos) is net begonnen dus ongi komt er aan een dezer dagen.
Esther ahh nee je temp ziet er nog wel goed uit! hoop zo dat je niet ongi word.... Ja als ik morgen weer dezelfde temp invul... dan krijg ik n kruis op dag 26. x
Nee hoop ik ook niet, maar ja probeer het maar eens tegen te houden. Verder kleine man hier ziek......niet leuk. Vannacht zijn hele luier vol gepoept en ligt hier nu als een zielig hoopje boven op mijn schoot.........arme kleine. Stomme buikpijn ook steeds en dokter weet echt niet wat dat steeds is.
@tinkerbell. He bah wat vervelend dat je lichaam zo raar doet zeg. Hopelijk snel duidelijkheid. Die onzekerheid is ook echt niet leuk. @esther. Dat mag niet hoor. Hoop zo voor je dat e zonder de mmm zwanger wordt. @one. Fijn dat je cyclus op gang komt. Lekker snel. @rabia. Meis ik kan me je gevoel goed voorstellen. Hopelijk mag jij ook snel mama worden. @lappie. Jij bijna de geslachtsbepaling. Spannendddddddd Vandaag krijg ik de uitslag vd combinatietest. Ben benieuwd. Maak me niet echt zorgen omdat de nekplooi en neusbotje goed waren.