Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hoor idd hele nare verhalen over het CB..

Spannend Lappie

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zolang je maar niet twijfelt aan jezelf komt het allemaal goed. Ik ben zo vaak ongelooflijk kwaad naar buiten gekomen. Voelde me echt een slechte moeder. De dokter sprak de verpleegkundige tegen en andersom. Ik heb het gedaan hoe IK (pardon, wij dus) het goed vond en het manneke is helemaal goed uitgepakt hoor. Jezelf niet gek laten maken omdat het zogezegd op papier staat wat wel en niet mag.

3. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    wat esther zegt!! schijt aan het cb.. eigenlijk ga ik alleen voor de prikjes en het meten en wegen. ik luister, zeg ja en amen en ga vervolgens mijn eigen gevoel volgen.

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    oke esther! bedankt, degene die hier toen thuis was van t cb, was wel heel aardig, en volgens mij heb ik haar daar weer...ze vond toen ook dat we t heel goed deden en had niks aan te merken, en idd we doen ook wat wij denken dat goed voor dr is...:) komt allemaal goed schatjes, wil/ga dr ook meer heen voor t wegen enz hihi

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi dames

Ik lees hier elke dag mee, maar ik ben zooo moe de laatste dagen dat ik er niet aan toekom om mee te schrijven !

Vandaag laatste dagje werken en morgen vertrekken we tot zaterdag naar zeeland, we kijken er zooo hard naar uit!

Vanmorgen deed ik deze test, dus even spammen :D maar ik ben gewoon zo blij, bij vmk heb ik deze nooit gekregen ...

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #966 Esther15, 13 aug 2013
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
    Goedemorgen meiden,

mvm, mooie test meis. Veel plezier in Middelburg. Wij zitten altijd in Domburg, dus dat is dichtbij.

Hiet temp omlaag dus nu is het afwachten of het vandaag of morgen doorzet. Als het dan toch moet, dan laat het vandaag ook maar komen hoor, ben ik er van af. En boobs are killing me!! Ook niet fijn als dat toch voor niks is.

Tinkerbell, hoe gaat het bij jou? Is het nu echt ongi geworden?

En met de rest van de dames?

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Yep this echt ongi alhoewel ik geen krampen heb

8. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    :( ah tinkerbell... balen meisje..!

@mvm, mooie test :D

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvm mooietest
    Tinkerbel balen zeg
    Esther spannend vind je temp toch nog wel hoog

Hier n kruis op ff !

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, niet leuk, maar dan weet je nu tenminste wel waar je aan toe bent. Tuurlijk had ik je liever een zwangerschap gegund, dat snap je.

Hier voel ik ook absoluut verder niks, behalve killing boobs. Misschien hebben we samen een kramp loze maand.......ook wel eens lekker.

11. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Even ego berichtje!
    Hier geen goed nieuws gehad bij de gyn. Ze heeft nogmaals een inwendige echo gemaakt. Ze zag in de enige eileider die ik heb, vocht zitten. Het blijkt dat dit vorig jaar nov ook al gezien is, alleen heeft de gyn mij dat niet verteld! Ze zei dat een hsg eigenlijk niet nodig was geweest, maar dat ze meteen een laparascopie hadden moeten doen. Nou lekker dan....allemaal verspilde tijd.

Ik heb nu 2 opties gekregen, waar ik over na moet denken en over 3 wkn hebben we weer een afspraak ingepland.

1. laparascopie om te kijken of er verder nog verklevingen rondom eileider-eierstok zitten. Zit alleen het vocht in de eileider dan deze laten zitten en starten met IUI. Het vocht uit de eileider kan er wel voor zorgen dat dit terug loopt in de baarmoeder, waardoor een innesteling vaak niet lukt.
    Maar omdat ik nog 1 eileider heb, geven ze deze mogelijkheid.

2. Laparascopie waarbij de eileider word verwijderd en starten met IVF. De kans op een zwangerschap is hierbij het grootst.

Pffff weet even niet wat ik ervan moet denken, dit had ik echt helemaal niet verwacht.

12. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, ja temp is redelijk hoog, maar dit is bij mij de temp die aangeeft dat ongi eraan komt helaas.

Julia.........JEETJE!!!!! Wat een geblunder!!!! Natuurlijk had je dit niet verwacht.....en ja wat is nu het best vraag je je af. Ik zou het ook even niet weten als ik in jouw schoenen zou staan. Maar schandalig dat ze je een jaar hebben laten doorlopen hiermee terwijl ze het al wisten. Ik wens je heel veel sterkte met een beslissing te maken. Dikke knuffel voor jou!!!

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther oke :(

Julia heftig...k zou ook niet weten voor wat ik zou gaan ...moeilijke keuze! Dikkeknuff

14. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. :( balen meis maar wel duidelijkheid nu.

@esther. Dat is niet leuk:(

@one. Fijn dat je cyclus weer op gang komt

@julia. Jeetje wat een grove blunder is dat zeg:x. Waar doe je goed aan. Tja heel lastig zeg. Een hoop om over na te denken. Sterkte met het nemen van een beslissing. Knuffff

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hej dames ik heb een tijdje met jullie mee gepraat vorige maand en deze maand, nou werd ik zo onzeker na mijn ei deze ronde en ik wou jullie daar geen last mee bezorgen omdat ik er niets meer van snapte
    Op 9 dpo heb ik positief getest met cb digitaal en testpoint en de testen lopen nu mooi op :)

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Van harte gefeliciteerd meis!!!!

Je kaartje wiebelt inderdaad fliink, maar wat boeit jou dat? JE BENT ZWANGER!!!!

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha ja idd het mooie is nog : hij wiebelde al flink en toe. Kreeg ik een candida infectie dus antibiotica gekregen aantal dagen niet geklust en we klussen weer temp volgende dag en ja hoor m'n ei :D hahah ben zo blij hoop dat jullie snel volgen
    Hoe is het verder met jou? Toch moeten gaan prikken?

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Yup, ik zit te wachten op mijn ongi, die zal vandaag of morgen wel doorbreken. Dan bellen voor een uitgangsecho en beginnen met hormonen spuiten voor 1e IUI.

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @sunshine. Gefeliciteerd meis.

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pff wat een gedoe Esther hopen dat je hiermee meer geluk hebt ga echt voor je duimen

Dankje Jennifer

Deel Deze Pagina