Dank je wel meis. Hier is inmiddels de kramp gearriveerd. Wat ik alleen niet begrijp deze maand zijn mijn boobs. Die zijn nog steeds akelig pijnlijk en heel vol. Normaal zakt die volheid af voor ik ongi wordt......nah jah zal wel morgen worden dan......bleh weer een langere LF.
Nee. Doe ik sowieso nooit voor nod (geduld komt met de maanden) en met die temp van vanmorgen weet ik genoeg. Inmiddels is de hoofdpijn er ook nog eens lekker bijgekomen en krampen/pijnscheuten in onderbuik.......wat een schijt dag vandaag....Kleine man ivm buikgriep maar even een middagdutje laten doen (hoeft normaal niet meer) en vriend ligt te maffen (nachtdienst) dus ik knal me even lekker op de bank neer......stom lijf ook elke maand.....
Ja idd te begrijpen toch !! Ik merk nu ook eigenlijk is donderdag pas m'n NOD 9 dpo positieve kruidvat en cb indicator dan maar ben nog best bang om ongesteld te worden ook al lopen me testen heel snel op
Meis, jij gaat gewoon een pracht digi hebben hoor! En wel showen hoor!! Hier word ik inmiddels gek van mijn lijf, raar gedoe allemaal zeg.......wordt echt elke maand vreemder wat er allemaal gebeurd daarbinnen.....
Ik had zaterdag 9dpo al een prachtige digitale test 3 zelfs want geloofde het niet haha en vanmorgen dus ook nog digi en binnen een min stond er zwanger toen moest die alleen nog bereken. Hoeveel weken die neer zou zetten
Mooie test meis. En ja dat is zwaar kl**e wat hier allemaal gebeurd. Dat het maar doorbreekt, dan kan ik verder.
Sunshine mooie test meid, gefeliciteerd! Esther toch vind ik t ook spannend voor jou hoor, duimen draaien gwn lekker door voor je... als je morgen nog niet ongi bent en temp t zelfde ga je dan n testje wagen? xxx
@ Julia: jeetje meid wat heftig. Ik zou ook niet weten wat ik in jou geval zou doen... Knuffie meid. @ Sunshine: gefeliciteerd meid!
One wat fijn dat je cyclus op gang is Julia jeetje zeg wat een blunder! :S Sterkte! Sunshine Gefeliciteerd! Esther balen maar hopelijk brengt de iui meer geluk en hoef je maar 1 ronde te prikken!
One, eerlijk, ik heb geen idee. Maar ga er vanuit dat temp flink gaat kelderen dus die spanning zal ik wel niet hebben. Ik heb ook een wisselende LF dus dat werkt ook nog eens lekker verwarrend. We zullen het zien morgenvroeg.
@julia jeetje wat heftig zeg!!! dikke knuff meis!!! @sunshine super meis gefeliciteerd!!! @esther Ahhh nee meis!!! Hoop dat je temp gaat stijgen, mja je kent je lichaam t beste!! Ik denk dat ik t morgen ook wordt hoor en anders donderdag!!! Mocht t echt uitblijven wat ik niet denk dan haal ik pas zaterdag n test!! Heb gister zel filet American gehad, :S mja laat zo vaak dingen staan en dan toh noet zwanger dan denk ik tja had ik net zo goed kunnen eten!!! En had er gister zo'n zin in, liet t altijd extra staan en al n jaar ofzo noet meer gehad!!! Boobies hier nog gevoelig en vandaag buikpijn en misselijk dus zal ongi gauw komen!!!
Rabia, gewoon lekker smullen hoor meis. Mocht je zwanger zijn dan is er nu nog geen bloedband met de baby dus dat zit dan wel goed. Ik duim voor je!!
Jullie zijn niet bij te houden zeg! Julia wat een gekluns zeg. Moeilijke keuze. Knuffel. Sunshine gefeliciteerd. One mooie foto's van je moppie. Tinkerbell knuffel. Esther ik gooi mijn duimen toch nog even in de strijd. Lappie was het nu vandaag of morgen? Ben dat even kwijt maar denk aan je. Iedereen die ik nu vergeet ook een hele dikke knuffel.
hoi ladies vanavond even uitgebreid reageren @julia, meid ik voel zoo met je mee... ongelofelijk dat gyn jou niet volledig op de hoogte heeft gebracht van hoe en wat!!?? ik snap dat je nu helemaal in de war bent ! ik wist eerlijk gezegd ook niet dat je maar één eileider meer had... ik hoop dat jij en je vriend/man even rustig hierover kunnen praten, en ik hoop dat welke keuze jullie ook nemen de juiste zal zijn!!! veel sterkte @one, goed voor je dat je lichaam nu al een eisprong aanmaakt... @sunshine, van harte proficiat !!! dan schelen we niet veel denk ik @esther, jammer dat je lichaam aangeeft dat je ongesteld gaat worden, we hadden het je uiteraard weer zoo hard gegund ! ik blijf uiteraard duimen tot dat het echt zover is... @rabia, ik blijf ook nog doorduimen voor jou !!! @cb, hier in BE is dat Kind&Gezin... en ik haat die mensen... ze volgen altijd statistiekjes en lijstjes... en als je kindje één dag iets minder heeft gegeten is het paniek ten top... brrr met Menno hebben ml en ik 2x Kind&Gezin gecontacteerd (voor weeg en meten) en vanaf dan zijn we naar pediater gegaan voor vaccinaties. De meesten in BE gaan naar K&G omdat het gratis, gelukkig hebben ml en ik goede hospitalisatie verzekering die alles vergoed, dus geen K&G meer voor ons !!! @all, vandaag bij mijn zus alle zwangerschapskledij opgehaald en een beetje gepast (ben 4 kilo zwaarder dan 5 jaar geleden ) maar gelukkig past alles nog perfect (aan de heup dan toch... de buik moet nog groeien) Morgen valiesje maken om naar Zeeland te gaan, dus ik kom hier pas zondag terug piepen !!! Fijne avond/nacht iedereen
mvm, dus bij jullie is het net zo'n drama? Ach ja, zolang we zelf maar weten dat we goede ouders zijn, kan de rest gestolen worden. En altijd leuk oom weer in die kleren te duiken he?! Grace, had hem op fb al gezien, echt helemaal geweldig!!!!!! En ik dans even met je mee!!!!!! Whoehoe!!!
@esther ohhhhh dan....haha mja laat zo vaak dingen staan maar elke x toch die ongi dus jah dan denk ik tja waarom doe ik dat dan?! :S als ik pas echt positief zou testen dan zal ik daar wel rekening houden mja nu ik toch niet zwanger ben Hihi... @mvm dankje meis!!! Fijn dat t met jou ook goed gaat!! Leuk hoor dat je zwangerschapskleding heb opgehaald leuk lijkt me dat als je ook echt al die dingen aan kunt en lekker kunt babyshoppen!!! Geniet er maar lekker van