Hier is me temp niet verder gezakt en mijn baarmoeder staat niet open zoals altijd hij staat nu maar amper open ik lees straks de rest terug was gisteren heel moe en ben vroeg gaan slapen
Mvm nee we schelen 1 dag haha wat leuk!!!!! Vriendin van mij en ik schelen qua leeftijd 12 dagen en zij vertelde mij zwanger te zijn en de zwangerschap scheelt ook maar 12 dagen
Goedemorgen meiden! Tinkerbell, ze zeggen van wel, tenminste de meeste. Mar bij mij wisselt dat nog wel eens. Hier echt een graf nacht gehad :x:x:xdus ik heb eigenlijk geen idee hoe betrouwbaar temp is. Heb hem maar gewoon ingevuld aangezien ik van ongi uitga vandaag en het dan toch niet uitmaakt. Zit nu te wachten op pap&mam&hond. Komen voor eerst na hun vakantie weer oppassen en hun hond blijft in oktober een weekend bij ons dus kunnen ze aan elkaar wennen (de honden bedoel ik dan haha). En dan ga ik straks samen met de kleine naar bed want ik krijg mijn ogen echt niet open, ze doen gewoon pijn......:x
Hier zo naar t cb... Ons meisje is gwn alweer 1 maand en 1 dag... wat gaat dat snel zeg! Mijn temp is ook nog steeds ''best'' laag... ( ook al maakt dat niks uit ) hihi,voor ei nu ook lagere temp dan ''eerder'', dus zal wel goed zijn xxx
@esther. Balen van weer een rot nacht meis. Straks lekker een middagdutje doen. Hier vandaag mijn 14 weken dansje. Yeahhhh
Tinkerbell, thanx lieverd!! Hoe gaat het nu bij jou dan? Wel al meer vloeien of blijft het minimaal? One, veel plezier bij het cb en ja het gaat inderdaad snel. Voor je het weet is ze al 1 jaar......En als je cyclus het maar weer doet he. Spannend? Ach ik weet het eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken. Straks krijg ik hoop en dan weer een plank hout voor mijn kop. Dus blijven we maar nuchter. Jennifer, ik dans mee JIPPIIIEEE!!!!
Kijk..................heb je het al.............ga je naar de wc en zie je rose............ Maar Tinkerbell, volgens mij ga ik net zo gek als jij doen: bmm extreem hoog, minder ver open dan normaal en hele nauwe vagina aan de binnenkant.........heerlijk he zo'n vrouwenlichaam........IUI here we come!!
Dank je liefie, tja het is niet anders. Weer zo'n rare maand. Zal wat worden met die extra hormonen straks in mijn lijf.
esther gets wat jmmr meis hier trg vn cb, alles super,, ze woog nu 3465 mt 4 wk 1 dag en 51 cm. vorige keer mt 15 dagen 2730 ,en 46 cm ...dus super goed gegroeid