Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Sunshine. Van harte gefeliciteerd:D.

Esther. Nu eindelijk gaan jullie beginnen. Duim voor je.

Tinkerbell. Zei geen streepje sorry. Wat is dit rot zeg.

Rabia. :x

2. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    mvm mooie test meid.veel plezier in zeeland.

Esther balen van je temp en je ongi is het helemaal doorgebroken? en is je kleine man al wat beter?en jij hebt ook al zo een raar lichaam niet leuk dikke knuffel voor jou

one wat fijn dat jou cyclus lekker goed loopt meteen na de bevalling. super dat je kleine meid is goed gekeurd. ik ben zeker ongi maar vind het deze keer heel raar.

julia oh meid toch wat een geblunder van de gyn seg. en wat een moeilijke beslissing seg. ik hoop dat je eruit komt. dikke knuffel.

sunshine gefeliciteerd meid geniet ervan. en wat leuk dat ze mooi oplopen.

grace mooie meubeltjes voor de baby.

jennifer ik dans met je mee meid.

rabia bal meid jij ook een dikke knuffel

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Oke ja je temp is ook nog steeds wel aan de hoge kant zie ik....vreemd hoor...

4. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ik vind het ook allemaal heel vreemd

5. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    One. Fijn dat ze goed is gegroeid en dat ze op het cb tevreden waren.

Tinkerbell. Vreemd hoor die hoge temp en ongi.

Esther. Rot zeg dat je zo slecht slaapt. Je zult wel doodop zijn.

Hier. Weinig energie. Ben echt moe. Maar goed de muren zijn behangen dus kunnen we verder met het kamertje. Kan niet wachten tot het af is.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, jeeeej kleine meid helemaal goedgekeurd!!

Tinkerbell, inderdaad een rare temp heb je meis. En ja mijn lijf is minstens net zo raar.

Rabia, ook al ongi, balen meissie.

Margha dan 's middags ofzo even een powernapje doen meis, goed naar je lichaam luisteren. En ja ik ben echt helemaal kapot, maar het gekke is dat hoe later het op de dag wordt, hoe meer wakker ik wordt. Dus voor het tijd is om naar bed te gaan, ben ik helaas helemaal fit........denk dat ik een hele goede zou zijn om nachtdiensten te draaien whahahaha. Maar 's morgens en tot een uur of 15:00 uur functioneer ik met echt heel veel pijn en moeite. Dan toch maar een slaappil straks, nu ik toch niet zwanger ben durf ik dat wel te doen.(ook al mogen ze bij een zwangerschap).

Zo en nu hier dus inderdaad op naar vrijdag, dan cd 3. Aangezien de echo moet tussen cd 3 en 5 mag ik nog lekker voor het weekend. Het enige mindere is dat waarschijnlijk de IUI precies is als vriend vroege dienst heeft en altijd heel moeilijk vrij krijgt. Heb hem gezegd dat hij het nu gewoon alvast aangeeft dat hij dan in die week een dag nodig heeft.

7. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is ongi alweer bijna gedaan

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Blijf het apart vinden Tinkerbell.
    Misschien dat ik het trouwens even helemaal vergeten ben ofzo, maar waarom gaan jullie niet door met de IUI?

Ow en zoontje begint iets beter te gaan. Hij hield in ieder geval het eten beter binnen vandaag (diarree) en geen echte buikkrampen gehad gelukkig.

9. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Wij zijn daarmee gestopt omdat die hormonen diet goed voor me waren. Weet je nog dat ik thuis ben geweest met mijn rug? Awel dat kwam door de clomid

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther en Tinkerbell: bah wat balen meiden...

Hier niet heel erg erbij zeg maar... Vandaag een nogal zware dag achter de rug. Eerst de crematie van de moeder van een van mijn beste vriendinnen en 's middags de kinderpsycholoog...

11. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther jah balen meis!!! Mja ik had ook wel verwacht!! Alleen vrij weinig bloed nog en gelukkig ook weinig pijn, vorige ronde lag ik krom van de pijn :S heb alleen heel vreemd nog gevoelige boobs en neemt normaal af zodra ik ongi wordt!!! Wel fijn dat ik weer 28dagen heb ;) mja hopelijk stopt t bloeden gauw en kunnen we weer aan de bak :p haha...hopen dat de IUI voor jullie gaat werken meis!!! Ik wil na dec toch maar eens langs de HA gaan mocht ik dan nog niet zwanger zijn?! Hoop natuurlijk wel dat t zo lukt mja.....

12. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Lieve meiden, even een berichtje van mij! Wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve woorden, doet me goed!
    Tís allemaal nog een wirwar in mn hoofd. Nu 4 dgn vrij en ga proberen alles even op rijtje te gaan zetten en er uitgebreid met ML over te hebben.

13. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Balen Esther!! :(

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeeeeeeeej 16 weken al weer!!!! :D
    Vanmiddag de geslachtsbepaling. :)

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Sterkte Julia.

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @mvj. Heftige dag gisteren meis. Sterkte

@rabia. Jammer meis. Hopelijk heb je de hulp van de ha niet nodig en ben je gewoon snel zwanger v

@lappie. Wauwww 16 weken alweer. Gaat de tijd snellllll. Spannend de geslachtsbepaling. Ben heel erg benieuwd. Hoe laat mag je? Veel plezier

@julia. Sterkte meis met deze moeilijke beslissing. Knufff

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    13.00u
    Zelf denk ik dat het een jongetje is.

18. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie jeej meid ik ben heel benieuwd

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie jeej, ik dans mee. En heel veel plezier straks.

Julia, dikke knuffel meis.

mvm, ji ook een dikke knuffel, wat een rot dag heb jij gehad gister.

Rabia, ik duim voor je dat het komende rond raak is. Wel fijn da je in ieder geval niet zo veel pijn hebt. Als ongi dan toch moet, dan het liefst zonder pijn.

Tinkerbell, ja nu weet ik het weer. Ik weet ook niet hoe ik op die medicijnen ga reageren. Ben zoveel jaren geleden moeten stopen met alle vormen van anti-conceptie omdat ik slecht reageer op de hormonen. We zullen zien, misschien valt het allemaal mee deze keer.

Smakkerdesmak voor iedereen!!

20. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Gelukkig lekker op tijd. Hoef je niet de hele dag te wachten. Ben benieuwd of je gevoel klopt. Laat je het ons weten straks. :). Veel plezier iig.

Deel Deze Pagina