Volgens mij is het de maand van de minimale pijnloze menstruaties ofzo........hier is het ook minimaal en pijnlijke volle boobs en misselijkheid blijven aanwezig. Echt een rare maand hoor. Ga ik morgen maar weer eens aangeven. Niet dat ze er iets aan kunnen doen, maar ze schrijven het wel altijd netjes op.
Lappie wat leuk meis!! gefeliciteerd! Esther ja idd hihi, moet er echt aandenken,, want vergeet t zo hoor
Lappie, wat leuk een klein ventje!!! Gefeliciteerd!!!! En mooie echo's weer, vooral die eerste, die is gaaf! One, je went er weer aan hoor whahaha Morgenvroeg naar gyn. Eens kijken wat ze gaat zeggen of ik al gelijk mag gaan spuiten of niet. Nu hopen dat ik niet te veel bijwerkingen krijg.
Was hier vanavond zo kwaad, het klussen word steeds maar uitgesteld voor de babykamer. Eerst het behangen wel in totaal drie weken en nu zouden ze morgen het laminaat leggen nou gaat het mooi weer niet door. Nou diegene hoeft niet meer te komen hoor, regel wel iemand anders om te helpen met leggen. Iedere keer afspraken afzeggen is toch ook niet leuk.
Lappie, ja die bedoel ik. En tuurlijk ben je trots!! Margha, he nee, dat is niet echt netjes (en dan druk ik me even ongelooflijk extreem netjes uit). Dan zou ik ook iemand anders regelen hoor. Wij hebben het trouwens zelf gedaan, is echt niet zo moeilijk.
Lappie, wat fijn dat je rust hebt gevonden meis. Good for you!! EGO BERICHT: Ik ben net terug van gyn, we mogen NIET starten met IUI......ben zoooooooo kwaad op mijn lichaam. Ik had 2 kleine cystes op mijn eileider zitten. ECHT GEWOON NOG NOOIT GEHAD!!! En nu natuurlijk wel, juist nu......waarom nu?? Ze durven het risico niet te nemen om met de medicijnen te starten want ze zijn nu heel klein, maar kunnen door medicijnen juist groter worden. Fijn, heel fijn bladiebladiebla.....ben kwaad ben echt kwaad!!!! STRONT LICHAAM!!! Ik loop al meer dan 10 jaar bij gyn hiervoor en nog niet 1 keer hebben ze een cyste gevonden en juist nu dus wel......kon de timing nog slechter? Nu deze maand dus maar weer zelf proberen en volgende maand weer terug. Ze hebben wel afgesproken dat als ze er volgende maand nog zitten dat we dan toch starten want dan blijkt het bij me te horen zo vroeg in de cyclus. Normaal heb ik een echo op cd 5 en nu dus op 3, dus daar kan het aan liggen. (kan iets over zijn gebleven van de eisprong, vooral ook omdat mijn cyclus gewoon regelmatig is). Ik nog gevraagd of ik nieuwe echo kon krijgen op cd 6 (staat in papieren dat dat kan), maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet want dit is het beleid. Ja f*ck het beleid hoor!!! Net potje gejankt en maar weer verder wat wil ik anders..... Sorry, moest het echt even kwijt......ga even verder met balen en me in een hoekje verstoppen.....
Oh esther wat is dit balen seg. Dit heb je echt niet verdiend jank maar eens goed uit dat kan eens goed doen. Dikke knuffel meid
He Esther Jeetje kan me voorstellen dat je onwijs kwaad bent... bah zeg! Huil maar even goed uit! En echt stom dat ze weigeren een extra echo te doen. ..