@esther. He bah meis. Stom lijf ook. Hopelijk lukt het deze mnd zonder iui. Maar kan me je teleurstelling zo goed voorstellen. Jank maar ff flink je hebt er alle reden toe. Hele dikke digi knufffffff xxxxx
Esther, wat een ´piep´nieuws zeg! Wat een enorme tegenvaller! Die stomme protocollen ook hier in NL, om gek van te worden. Weer een maand wachten....tssss! Een hele dikke knuffel voor jou! Margha, idd gewoon zelf een ander regelen, wat hier heb je niets aan. Tinkerbell, zie dat je ongi echt is doorgebroken, balen zeg! Hoop zo dat jullie snel aan de beurt zijn voor een wondertje! Lappie, wat een goed nieuws zeg! Mooi dat jullie hier samen een goede beslissing over genomen hebben! Dapper! En wat leuk een jongen, nu lekker shoppen Hier geprobeerd belafspraak te maken bij gyn, maar dat heeft ze niet. Dus nu kan ik gewoon wachten op de afspraak begin sept en kan dan pas mn vragen kwijt....nou het duurd en het duurd. Volgens mij bestaat dit traject alleen maar uit wachten....
@esther jeetje wat erg zeg!!! En juist nu :S heel veel sterkte meis en jank maar ff lekker uit!!! En als je ons nodig hebt kun je hier altijd je harten luchten....hele dikke knuff!!!!
Dank jullie wel lieverds. Vandaag flinke baaldag ingelast. Vriend reageerde echt super lief: "dan worden we deze maand gewoon zwanger,zo!" Voel me gewoon flink bedonderd door mijn eigen lichaam. Maar goed, morgen weer en nieuwe dag. Eerst maar eens van die stomme ongi afkomen en dan in konijnenstand. Ik zie het wel weer vanzelf positief in, maar niet vandaag...... Zit me alleen al de hele dag 1 zin dwars die gyn zei. e was naar baarmoeder aan het kijken en toen naar het baarmoederslijmvlies. En nu zei ze volgens mij "verdikt", maar kan het me niet meer zeker herinneren. Als het nu verdikt zou zijn, dat zou toch heel raar zijn???? Julia, meis het zit jou ook niet echt mee. Hele dikke knuffel voor jou!!
Lijkt me toch dat ze dat gezien zou hebben als ik zwanger zou zijn? En ben toch echt ongi zover ik dat kan zien en voelen hihi
even een mini berichtje van mij.. @lappie.. wat een mooi verhaal meis. Echt super!! Jullie gaan een mooi gezond mannetje er bij krijgen hoor.. Knuf!!! @esther, kort gezegd. gewoon dikke vette K*T!!! Hele dikke knuf voor jou meis
Esther denk niet dat ze dat al hadden kunnen zien,,zo vroeg.. oo oke,, nja zat ook naar n oplossing te zoeken, dan denk ik gwn dat ze vroeg was met n echo en dat je baarmoederslijmvlies nog wel weer dun word met je ongi verder....
Lappie. Mooi verhaal zeg en fijn dat jullie op één lijn zitten. Jullie krijgen vast en zeker een gezonde knul. Esther. Dit meen je niet, verschrikkelijk is dit zeg. Ik zou me echt kl.t. voelen inderdaad. Sterke meis. Julia. Zit ook niet echt mee bij jou zeg. Bah dat wachten ook altijd. Hier. Morgen gaan we laminaat leggen. Het punt met het behangen was dat we het van hun hebben gekregen en ze het graag zelf wouden plakken, maar goed iedere keer uitstellen is niet echt leuk.
Hoi hoi, ff n vraagje.. Vandaag was ik vroeg (6:30) wakker, moest naar het toilet. Normaal temp ik rond 07:00. Heb mijn temperatuur dus een half uur eerder gemeten dan normaal. Temp. schommelde tussen 36.6 en 36.7. (3 metingen: 2x 36.6 en 1x 36.7) Niet vreemd.. Nou ben ik daarna even gaan liggen, maar viel weer in slaap en werd weer om 07:30 wakker. Weer getempt en toen was de meting 2 keer 36.8. Welke temperatuur kan ik het beste aan houden? Ik heb het gemiddelde genomen van deze temperaturen (36.7).. Denken jullie daar anders over? Ivm temperatuur paar dagen na eisprong is het belangrijk voor de curve..en dag vd eisprong..
Ik moet toch nog even iets kwijt ik heb namelijk gezien dat mijn temp nog steeds niet onder de coverline geweest is van vorige maand kan dat?
Ja t kan soms wel eens verschillen.... Hier ook nog steeds 36.9 Normaal altijd boven de 37 na ei..mja maak me er geen druk om. Zal vast wel goed zijn.