@tinkerbell volgens heb ik dat ook wel gehad...dan bleef m'n temp weer redelijk hoog idd!!! Denk dat ik ook maar weer begin met tempen vanaf morgen!!!
@tinkerbell. Gek he wat je lijf af en toe doet. Maar het kan iedere maand verschillen. @paprikaas. Yeahhh. Ik dans met je mee meis. Hier veel migraine. Wat een hel zonder medicijnen. Donderdag controle bij de gyn. Hopelijk ook ff spieken. Nog een week dan weten we hopelijk wat er in mijn buik groeit.
@jennifer wat vervelend meis!!! En zonder medicijnen :S zijn er geen medicijnen ervoor die je wel mag hebben dan als je zwanger bent?! Ohhh wel spannend meis....wat denk je zelf wat t gaat worden dan?!
Deze ronde een vreemd kaartje. 459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com Nu onder de galbulten/netelroos en het gevoel een blaasontsteking te krijgen. Iemand die dit herkent? Voor mij is dit helemaal nieuw.
hoi meiden wat is het hier stil??? nu ja ik schrijf ook wat minder... voel me zoo ziek en moeehhhh !!! echt niet normaal meer ! vandaag mocht ik naar gyn voor vroege echo, nu zag die onmiddellijk 2 vruchtzakjes, maar slechts één kloppend hartje... nu mag ik over 3 weken terug... dan kan het zijn dat er 2 kloppende hartjes zijn, of dat één van de vruchtzakjes leeg blijft in ieder geval zijn we super blij dat we al één kloppend hartje gezien hebben... nu is het weer spannend aftellen naar 11 september fijne dag iedereen !!
mvm, wat spannend!!! one, ben jij aan het tempen voor je cyclus of voor iets anders???(ben niet nieuwsgierig hoor haha) Ben de rest even kwijt, maar dans voor iedereen!! Hier even flink afleiding aan het zoeken, mijn humeur was ver te zoeken de laatste week.
Jeeeeeeeeetje!!!!!! Wat spannend!!!!!! Ik hoop zo voor je dat dat tweede hartje ook klopt volgende keer. Maar wat moet je lang wachten nog!!! Ik ga keihard voor je duimen!! Wat vind je er eigenlijk van, een tweeling?
wel lappie ik ben zelf een deel van een twee-eiige tweeling... dus ik weet het nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden ik vind het altijd bijzonder jammer dat tweelingen zo verplicht worden om dezelfde kleertjes aan te trekken (vooral bij één-eiige dan)... ik heb vaak het gevoel gehad/gekregen om maar een deel van iets te zijn, nu nog krijg ik soms smsje voor verjaardag: happy birthday aan de tweeling, bahhh daar gruwel ik van, echt wel... ik vind het dan niets persoonlijks meer hebben... maar op zich zouden twee kindjes erbij wel leuk zijn... maar dan ga ik ze gewoon minder als tweeling behandelen dan de meesten dat zouden doen (denk ik)...
dat is normaal hé... als tweeling zelf zijnde denk ik daar natuurlijk wel wat anders over na... mijn collega heeft ook tweeling die ze zelfde kleertjes (niet altijd...) aantrekt, maar ze zorgt er wel voor dat elk kindje haar ding kan doen (de ene is echt een rustige, de andere meer een kwajongen ) hoe gaat het met jou, ik heb trouwens ook je topic gelezen (al enkele dagen geleden), maar kwam er niet toe om te reageren omwille van de vermoeidheid/misselijkheid... wel goed dat jullie op één lijn zitten
Hier gaat het prima!! Vanochtend om 9.10u was even een raar moment. Dan zou de vruchtwaterpunctie plaatsvinden. En nu zat ik gewoon lekker thuis met m'n trainingsbroek aan... Ben flink bezig met inspiratie opdoen voor de babykamer. Binnenkort beginnen met de kledingkast die daar staat uit elkaar te halen en deze naar zolder te verplaatsen. Ook (jongens)babykleertjes aan het scoren hier en daar. Erg leuk!
@mvm. Wauwww spannend meis. Een tweeling misschien. Nog even wachten. Pppff wat duurt dat lang dan he. @lappie. Fijn dat alles zo goed gaat. Lekker genieten. @esther. Knuffffffffffffff.
Esther haha gewoon eerst voor men cyclus hoor En daarna zien we t wel, willen wel graag snel n tweede xx
Net naar de huisarts geweest. Netelroos over mijn hele lijf, opgezette voeten en handen. Niks raars gegeten, of aangeraakt. Geen blaasontsteking al had ik dat zelf wel verwacht! Erg raar allemaal. Ik wil mijn eigen lijf terug ben moe (slaapt slecht door de jeuk)
Mvm wat spannend soms komt eht idd voor dat het andere hartje iets later gaat kloppen! wow bijzonder hoor! hier ook een tweeling, heb een broer.. gelukkig niet veel last gehad van dezelfde kleertjes haha. Wat ik trouwens gruwel vind is dat jongere kinderen bijna altijd alle kleding van hun zussen of broers aanmoeten. Dat er wat kleding van de een naar de andere gaat vind ik prima, maar ik heb echt tot jassen en schoenen onderbroeken toe moet dragen van mijn pl.zus..Ik heb echt 1 keer 1 nieuwe broek en trui gekregen... echt horror...
body's en basic stuks vind ik wel normaal dat broers en zusjes dragen van hun oudere broers/zusjes... maar uiteraard vind ik dat dit maar geldt tot een bepaalde leeftijd... Menno draagt nu veel kleertjes dat ik krijg van vriendin van me, maar elk stuk dat ik te veel afgedragen vindt, of gewoonweg niet mooi vindt, leg ik op stapel om terug te geven wij kopen best veel nieuwe stuks voor Menno ook, dus het is voorlopig combi van gekregen en nieuwe stuks... zal zo ook worden voor 2e (en/of 3de haha)