Ik 'kreeg' vroeger altijd veel kleren van mijn nichtje. Afschuwelijk vond ik ze!! Maar ja, ik kon toen al geen 'nee' zeggen. Als we dan thuis waren dan durfde ik het wel tegen mijn moeder te zeggen. Maar wat vond ik het afschuwelijk!!
Vidn het ook redelijk normaal.. maar het is ook wel eens leuk als een kind iets nieuws krijgt. en bijv onderbroeken van je pl.zus dragen en op school komen met kleren die je plzus ook heeft gedragen die echt afgedragen zijn is niet leuk. Ik zeg ook niet dat het NIET kan, maar meer in de zin van koop ook eens iets nieuws.. tot mijn 12de is het enige nieuwe wat ik heb gehad is dus die broek en trui. de rest was allemaal van me pl.zus.. die dan wel constant nieuwe en mooie kleding kreeg...snap je..
Hallo lieverds, ik leef nog wel, maar ik heb het even zo druk met van alles. Met name mijn werk die niet mee willen werken (en ze beschuldigen mij van hetzelfde). Baal er zo van en het liefst zou ik per direct stoppen, maar dat gaat helaas ook niet financieel. Nu het verhaal maar doorzetten naar een jurist en kijken hoe dat gaat uitpakken Ik denk en duim heel hard aan en voor jullie, maar ben gewoon even te druk met mijn eigen dingetjes om te reageren. Smak!!!
Hallo iedereen, Zouden jullie misschien even naar mijn kaartje kunnen kijken? Ik heb steeds bruinverlies voor NOD,soms al 6 dagen ervoor begint het. Maar nu is het weer gestopt,mijn temp blijft zakken maar ik wordt niet ongesteld? 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com Groetjes Carina
Ik zie geen vreemde dingen op je kaartje hoor. Hoelang temp je al? Wat is je gemiddelde lf?? Je zit nu op 13dpo. Dat is niet gek om dan nog ongesteld te moeten worden. Ik werd vaak op 15 dpo pas ongesteld.
Goedemorgen meiden, Ik snap ondertussen niks meer van mijn cyclus. Kunnen jullie meekijken op mijn tempkaartje... Had zondag de knaller als ik naar mijn ovu testen keek. Maandagochtend was de ovu test nog best duidelijk, maar in de avond weer lichter. Vannacht om 00:40 nog een ovu test gedaan en het tweede streepje is vrij duidelijk (net niet zo donker als de c streep)... Wat moet ik hier nou van denken!? Nou, ik ga aan het werk. My Ovulation Chart
Waarom ga je uberhaubt weer een ovu-test doen?? Je hebt altijd wel wat lh in je bloed. Als je je knaller hebt gehad moet je niet meer testen, is alleen maar verwarrend.
bedankt allemaal meiden manlief is nu al druk in de kinderkamer aan het werken (moet nog helemaal uitgepakt worden)... hij weet wat te doen tijdens zijn verlof hehe @kleertjes, oh paprikaas wat erg dat je echt nooit niets kreeg... een meisje in mijn klas in de middelbare school (14 tot 18 jaar!!!) moest ook de kleren van haar zus/nichtje afdragen... zooo erg ! @grace, oesje dat klinkt heftig?! probeer wel rustig aan te doen, nog eventjes en je meid is er! @carina, ik zie dat je cycli nogal onregelmatig is heb je hiervoor anticonceptie genomen? want dan kan het best zijn dat je cyclus nog moet regelmatig worden... hoe was je cyclus voor anticonceptie? het is wel goed dat je temperatuurt, dan krijg je toch idee van wanneer je eisprong hebt, en hoelang je luteale fase enzovoort is... succes ermee !!! @mrcd, hoe temperatuur je? en altijd op hetzelfde uur? helaas zie ik geen vorige kaartjes en alleen kaartje van deze maand... het is wel zo dat afhankelijke van de ovulatietest dat je gebruikt, het kan zijn dat het nog een aantal dagen duurt vooraleer je eisprong hebt (bv bij clearblue had ik eisprong binnen de 2 dagen, maar als ik eens testte met sensitest testen dan duurde het soms nog 4 dagen vooraleer ik eisprong had...) en het kan kloppen met je cyclusduur, eisprong op dag 18 en luteale fase van 12 dagen maakt ook cyclus van 30 dagen... succes iig !!! @all ik ga me klaarmaken om te gaan zwemmen met Menno, hij kijkt er helemaal naaruit
Omdat ik in de war raakte van mijn temperatuur deed ik nog een ovu test. Uit Temp kaartje denk ik op te maken dat mijn ei nog moet komen. Maar kan goed zijn dat ik het gewoon nog niet zo goed snap.
haha Lappie... ik weet echt echt echt niet waarom mij dit altijd overkomt... nu ja nog even kort, ik ga nu zwemmen met Menno en dan even naar mijn schoonouders... dus als berichtje er tegen vanavond nog niet doorgekomen is, zal ik weer proberen te achterhalen wat ik allemaal geschreven had oh ja vandaag eerste dag zonder misselijkheid, en beetje mogen uitslapen van ml
Veel plezier mvm! MRCD, ja dat snap ik dan wel. Succes, ik hoop dat morgen je temp lekker gaat stijgen.
Hier dacht ik alleen hartje te gaan luisteren met de doppler, maar ik kreeg lekker een vrij uitgebreide echo!! Alles zag er top uit!!
Hier ook alles goed bij de vk.. Ukkie gezien maar hij draaide zich meteen om haha dus wss valt er niks van het geslacht te zien
Zie idd geen geslacht Paprikaas. Ik ben zoooo blij! Door het afblazen van de vruchtwaterpunctie kan ik nu zo genieten van mijn zwangerschap. Heb het nu ook eindelijk op Facebook durven zetten (zoals de meesten van jullie hebben kunnen zien). Wat is het een knapperd he??? Ook al aardig aan het shoppen geweest. Babykamer besteld, de kinderwagen, badje plus standaard, wiegje, dekentjes, lakentjes, automatische mobiel voor boven de box, zo'n wippertje met verschillende standen die automatisch schommelt, ehmmmm... ff denken hoor.... oh ja drie Dooky's, een lekker badmatras van een soort sponsstof (echt heel handig), verder ben ik het ff kwijt denk ik. Maar ben dus al aardig bezig geweest.