Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ooooooow, meiden... ben gewoon 8 dagen hier niet geweest.
    Het spijt me echt enorm...

Ben de laatste tijd zooooooooo enorm moe en druk...
    Werken, slaapkamer van Joshua is nog niet klaar, wieg moet nog voor de andere helft wit, commode moet nog afgemaakt worden, wiegedekentje is nog lang niet af... Pfffffff, begin me nu toch wel af te vragen of ik het allemaal ga redden voor de geboorte...

Gisteravond wel even een angstige avond gehad... Had zooooo'n enorme buikpijn... (waren geen weeën, maar fijn was het niet)
    Ik kon niet eens rechtop lopen. Ik weet zeker dat het niet mijn maag was, want daarvoor zat het te laag. Het zat echt onderin de buik, waar ons kleine mannetje ook zit...
    Had voor mezelf gezegd dat als ik van de pijn niet in slaap kon komen ik de gyn zou bellen, maar ben toch in slaap gevallen.
    Vanmorgen was de buikpijn weg en heb ik ook niet meer gebeld...
    Ik ga het wel ff in de gaten houden, want echt hoor... was echt niet leuk...
    Daarnaast krijg ik nu steeds meer last van mijn bekken. Ben steeds meer een waggelend eendje...

Hoe is het met jullie? Ben zooooooo enorm moe dat ik al die pagina's even niet bij kan lezen... kan me gewoon niet concentreren...

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje mvj, dat was wel even schrikken denk ik. Heb je de kleine daarna wel nog voelen bewegen??

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja, die was ook gewoon nog aan het bewegen, dus vandaar dat ik ook niet meteen aan de telefoon hing...Vandaag ook lekker druk (staat ook filmpje op fb). Maar vind het wel eng... Over een week of 4/5 word het voor mij kritiek, want toen voelde ik J.oshua niet meer...en vind dat toch best wel eng...
    Hierdoor geniet ik ook dubbel en dwars van de bewegingen die ik nu voel...

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh dat wist ik niet dat je hem niet meer voelde toen. En toen? Is hij toen gehaald ofzo??

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik ben toen opgenomen en in de thuismonitoring terecht gekomen.
    Met 37,3 weken is hij toen gehaald via inleiding...

6. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    he meiden,

hier ook al een aantal dagen niet geweest. De laptop lag tussen alle rommel, aangezien we flink aan het veranderen zijn. De hele woonkamer is in de saus gezet, heeeeeeeeeerlijk gevoel. Eindelijk he gevoel van ONS huisje :D De kleur die er op zat was namenlijk al zo toen ik bij Alrens kwam :)

Gaat alles goed met iedereen??

Zie wel allemaal leuke echo's voorbij komen :D En nieuws over misschien 2 hartjes.. wat spannend!!!

Hier gaat het met de kleine prima! Met mama ook wel ;)

7. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Wat fijn een echo. Altijd leuk.

@paprikaas. Wat een mooie kleine beeb:)

@anja. Druk druk druk maar wel super resultaat.

@mvj. Gelukkig is de pijn weer weg en beweegt de kleine goed.

Morgen (vandaag) naar de gyn. Hopelijk f spieken.

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Wat leuk al die echo's :D

Lappie flink bezig. Heerlijk!!!

Paprikaas idd geen geslacht te zien.

Anja heerlijk dat gevoel.

Jennifer geniet er morgen van.

Mvj dat was schrikken. Hou jezelf maar goed in de gaten.

Iedereen dikke knuff.

Hier nog steeds druk met alles. Vandaag de box in elkaar gezet. Gehad van mijn ouders. Heel lief.
    Mijn vriendin is bevallen van een heel schattig meisje.
    Nu iets minder een slapeloze nacht maar komt ook weer goed :)

9. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeeeeeeej!!! 17 weken!!!!!! :D

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    mvj geeft toch niks meid, doe maar lekker rustig aan hoor wij lopen niet weg..:)

lappie jeeejjj dans!

xxx

11. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @lappie, ik dans met je mee... oh ja meid ik heb je denk ik nog niet op fb ... als je wilt, doe me een pb met je naam... wil ook je mooie foto's zien ;)
    @mvj, doe maar rustig aan hoor, wij lopen idd niet weg... ik zag je leuke filmpje op fb! echt grappig om te zien ;)

@all, ik ga strakjes wat genieten van de zon, ga met beste vriendin beetje in de stad rondwandelen, iets drinken... en vanavond mag Menno voor de eerste keer op voetbaltraining :) kijk er echt naaruit :D

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Meiden ik moet me ook heeeel erg verontschuldigen! Ben hier al zooo lang niet geweest...

Hier 3 weken ontzettend druk geweest in verband met de vakantie van mijn collega (nu doe ik al het werk voor 2) en bezig geweest met de voorbereidingen voor de vakantie. Zaterdagochtend vliegen we naar Turkije! Heerlijk ultra all inclusive voor 15 dagen :)

Er is zo ontzettend veel geschreven, maar ik lees af en toe wel mee hoor! En nog meer dan dat: ik leef ook heel erg mee met jullie allemaal!

Vanmiddag de 20-weken echo, best spannend :)

13. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @evelien jeetje 20weken al!!! :eek: wat gaat dat hard zeg!! Hoop dat alles ok is ;) ohhhh lekkerzeg naar turkije all-inclusive, geniet er maar lekker van meis!!!

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Anjamones: fijn te lezen dat het met jullie prima gaat :D

@ Jennifer: heb nu toch wel vaker die pijn, dus heb vanavond de gyn gebeld.
    Hoe was de echo?

@ Grace: jij bent idd lekker druk bezig :D.

@ One: nee dat is waar jullie lopen niet weg hihihihi.

@ mamavanmenno: ja leuk is dat he? Mijn buik is af en toe echt een golfslagbad hoor... :p
    Hoe was je dag?

@ Evelien: doe jij ook maar lekker rustigaan meid. En wat een mooie echo's zag ik op fb :D.

Hier vanavond de gyn gebeld. Heb al een paar dagen buikpijn (echt onderin, waar de kleine zit). Maakte me er toch wel enorm zorgen om, omdat het komt en gaat (geen regelmaat en ook niet achter elkaar).
    Nu weten we dat deze enorm laag zit steeds. En na mijn verhaal aan te horen zei hij dat ik me geen zorgen hoefde te maken. De kleine is al aan het indalen en dat in combinatie met mijn BI, zorgt voor de helse pijn die ik soms heb...
    Mocht de pijn erger worden, ik bloed of vocht gaan verliezen moet ik meteen weer bellen...

Voor nu ben ik toch wel gerustgesteld.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    haaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllooooooooooooooooooooooo schatjes!!!!!!!

Zo wat een verhalen allemaal.

Kleren: ik kreeg ook altijd de kleren van mijn oudere zus. Mijn moeder vond dat zo erg (zij kon niet werken lichamelijk gezien) dat ze nu mijn zus zowat verbood om de kleren her te gebruiken voor de 2e haha. De lieverd van eens mams toch. Ik heb er nooit onder geleden hoor, maar toch lief van haar dat ze er zo bij stil heeft gestaan.

Echo's: wat een lieve mini mensjes weer allemaal!! Hele mooie foto's en filmpje!! Heerlijk om te zien meiden, ik wil meeeeeeeeeeeeeerrrr!!!!!

mvj, jij zal inderdaad geschrokken zijn. Gezien je termijn dacht ik wel gelijk aan indaling, maar ja ik kan niet in je buik kijken. Maar goed dat je gebeld hebt. Heb je er ook nog harde buiken bij dan? Gewoon echt even rustiger aan doen meis!!

Voor de rest dans ik voor iedereen nog even een heel mooi dansje.
    Hier niet veel nieuws. Al aan de klus natuurlijk en ovu test begint a goed te kleuren.
    Het gekke is dat ik zeker weet dat die gekke cyste dingen weg zijn. Be de dag na echo veel prut verloren (sorry), maar dan ook echt veel en alle pijn was weg. Pffff had ik die echo 2 dagen later gehad was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.
    Maar goed, water onder de brug. Kop op, schouders eronder en gaan met die banaan!!

*SMAK*

16. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther hopelijk deze ronde zelf zwanger!

@all

Hier 36,7
    Maar nog niks vn ongi te bekennen of te voelen..
    Rare tempdip?! Zo op t laatste...maar miss breekt t morgen of vanavond nog wl los ??

(had ook eerder n keer getempd toen yoen wakker was maar die temp was wel heel laag ineens 36,6..) daarna gewone tijd 36,7

Xx

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Rabia, dankjewel meissie! Ja gaat hard he, morgen precies 20 weken. Mag ik mooi vieren in Turkije :) Hoe gaat het met jou? Zag op fb dat je stage was ingeleverd? Spannend!

Esther, SMAK terug! Leuk weer zo in de klusweek :) En nu moet het toch eens raak zijn voor je hoor, je verdient het!

Mvj, ja mooi zijn die foto's geworden he, was bijna een beetje eng, zo scherp als het beeld was haha. Vervelend en erg naar van die pijnen :( Hoop dat je er niet te veel last van blijft houden hoor!

Hier dus gister de 20-weken echo gehad. Wat was ons manneke toch lekker aan het bewegen (salto's, draaien, afzetten, schoppen, slaan, etc.) :D Maar zoals ook bij de andere echo's die ik heb gehad, moest ik ALWEER springen en bewegen want hij lag WEER niet goed! Haha klein eigenwijsje. Qua groei ging het prima met hem, lag precies op schema :) Zijn buikje lag alleen een week voor op de groei, klein bierbuikje hahaha :D Alle organen etc waren ook allemaal goed, dus geen zorgen! Hier even een foto van zijn vooraanzicht. Met mijn tel een foto van een foto maken lukte niet zo, dus in het echt is de foto nog scherper!

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Esther: Hahahahaha, je moeder toch :p
    Rustiger aan? Ik doe al bijna niks... Door de weeks werk ik niet en breng ik alleen J.oshua naar school. Op maandag en dinsdag doe ik het huishouden en voor de rest van de week niet meer...
    En ja ik spuit de wieg en verf de commode, maar dat doe ik al zittend op mijn trippelstoel...
    Enige dat ik straks nog moet doen is de muren op Joshua's kamer sauzen, want als mijn man dat doet, dan krijg ik allemaal plekken (kleur) waar het niet hoort (hij heeft niet zo'n vaste hand ;) )

Spannend hoor meid! Veel plezier met klussen ;). Ik ga zooooooooooo hard voor je duimen meis.
    *SMAK* terug lieffie

Hier vanmiddag weer even lekker slapen. Vanavond moet ik werken. Gezien de tijd van het seizoen vermoed ik dat het wel weer rustig zal zijn en we eerder dicht gaan. Als het meezit ben ik dan om 23.00 uur thuis.
    Morgen bij Pec Zwolle werken (misschien weer als unit hoofd, maar dat denk ik nu niet) en zondag (als ik niet afgebeld word ivm het weer) nog weer een dagje werken en dan is het weer klaar.

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hihi plaatsen allemaal bijna zelfde tijd n berichtje

Evelien wauw mooie echos meid!

Mvj ja indaling kan ook zo pijn doen had k hier ook wel last vn

X

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: had jij soms ook zoveel pijn dat je niet eens rechtop kon lopen? Ik ken het totaal niet, dus dit is voor mij helemaal nieuw...

Deel Deze Pagina