mvj, indaling kan echt vreselijke pijn doen meis. One, al iets doorgebroken? Evelien, geweldige echo weer moppie. Eeehhhhhh.........zeef...............dank jullie wel allemaal weer voor het duimen stelletje schatjes!!
Mvj jaa liep soms echt krom was net n oud menske hihi Esther nee nog niets... Wel nog spotting soms maar dt komt en gaat de laatste weken nog vn de bevalling denk ik en meestal na de *uhum* sex.....
Hoi dames, Mijn ovu test van net was alweer positief. Snap er even niks meer van, maar ik ga er van uit dat mijn ei op CD19 of CD20 is geweest gezien mijn tempkaartje. Willen jullie even meekijken en je mening geven? Mijn knaller was op CD20 (22 augustus) en op de foto zijn alle streepjes heel licht ingedroogd (behalve die van vandaag). In het echt waren ze dus donkerder binnen de afleestijd. My Ovulation Chart
@evelien Wauww meis mooie echo!!! Idd hb m'n opdrachten ingeleverd en nu afwachten....ga maar van t ergste uit!!! Met mij is verder alles ok!! Ben beetje moe nog omdat ik weinig slaap heb gehad, dus kruip zo lekker m'n bed in en lekker uitslapen maar heb al weer vloed gespot dus ei is in aantocht!!! Hehe...klusmodus staat weer aan dames Hihi.... Slaap lekker allemaal!!!
MRCD zijn dit gewone ovu testen of extra gevoelige? Ik zou mijn temp kaart aanhouden, mits het tempen op de juiste manier is gedaan. Rabia, lekker konijnen, doe ik ook whahahaha
Hier weer 36.7 dacht gister dat ik ongi werd, spotting was iets meer. maar nu weer helemaal niks noppes nada...?! raar hoor. x
Hier gisteren naar huis gestuurd van het werk. Zo uit het niets werd ik ineens niet goed. Duizelig, shakie, zweten van top tot teen, echt heel beroerd. Moest naar de wc en toen ik klaar was moest ik wel op de grond gaan zitten, anders was ik flauw gevallen. Heb daar zeker 10 minuten gezeten en toen ging het wel weer. Ben even verder gegaan met werken, maar ging weer mis. Toen naar personeelsruimte gegaan en daar gaan zitten. Collega's zeiden dat ik lijkwit was. Soep gekregen, maar kreeg het niet goed weg. Uiteindelijk hebben ze gezegd dat ik beter naar huis kon gaan. Na ruim een half uur gezeten te hebben, waarbij het zweet me weer uitbrak ben ik naar huis gereden. Vele malen langzamer als anders en manlief heeft me aan de praat gehouden in de auto. Thuis mijn manager gesmst dat ik veilig thuis was gekomen. Heb de gyn nog gebeld en gezien mijn bloeddrukken tijdens controles en mijn verhaal zei ze meteen dat ik dan op het moment dat dit gebeurde een veel en veel te lage bloeddruk had. Ik moest bouillon nemen, even douchen en als het niet minder werd weer bellen. Zo gezegd zo gedaan. Ik was ook zooo enorm moe. Ben na het douchen naar bed gegaan, maar het heeft zeker nog 2,5 uur geduurd voor ik sliep, want zodra ik mijn ogen sloot begon de boel te draaien en werd ik ook misselijk. Heb uiteindelijk niet meer gebeld, kijk het vandaag ff aan en krijg ik het weer bel ik meteen weer. Ben met giga koppijn opgestaan, maar de paracetamol begint wel te werken. Zo ff ego hoor...sorry, moest het ff kwijt...
Mvj had het gelezen op fb meis doe maar lkkr rustig aan. Hier weer spotting net als gister...maar wel meer als toen mt de bevalling dus denk dt t gwn ongi is hoor want temp is ook laag ...nog ff aankijken anders maak ik er vanaf gister light van. Xx
@esther Yepp konijnenstand staat weer aan!!! Hihi..druk wkend voor ons hahaha @mvj jeetje wat vervelend meis!!! Hopelijk knap je gauw weer op!!! Doe rustig aan
@ One: ik doe zeker rustigaan hoor... Af en toe voel ik me nog wat draaierig. Manlief zegt dat ik thuis moet blijven vanavond, maar wil het toch proberen. Heb het telefoonnummer van de gyn ook in mijn telefoon staan, dus als er wat gebeurd bel ik meteen en vraag ik of ik langs kan komen. Ben dan toch ook al heeeeeeeeel dicht bij het ziekenhuis...Ik zorg gewoon dat ik ook regelmatig even een bouillon drink bij Pec Zwolle. Daar doen ze namelijk niet moeilijk qua drinken... @ Rabia: ik hoop het ook meid! Vanmiddag "even" geslapen. Ben rond 13.30 uur naar bed gegaan, rond 14.00 uur in slaap gevallen en om 16.20 uur werd ik weer wakker. Had het vast nodig. Wel weer af en toe draaierig (niet zo erg meer als gisteren) en ineens zweten. Ook het gevoel alsof mijn hart eruit wil, maargoed dat van mijn hart heb ik toen ook in de zwangerschap van J.oshua gehad, dus dat is niets. Voelt precies hetzelfde. Als het vanavond niet gaat ga ik de gyn weer bellen en vragen of ik niet toch even langs mag komen...
@mvj jah zou ik ook doen meis ff rusten nog en kijken hoe t gaat!! Anders gewoon bellen!!! Hier echt pijn links onderbuik en rug ben ook super moe!!! Mja komt denk ik door slaap tekort van donderdag!!! Heb wel lekker uitgeslapen maar hele dag moe en futloos!!! Denk nog niet dat t m'n ei is hoor, zou wel erg vroeg zijn zit nog maar op dag 10 :S kreeg gister ineens veel slijm en vandaag die pijn mja ff afwachten nog...twijfel of ik vandaag nog moet gaan klussen dan?! Normaal krijg ik idd wel voorpijn en als ei echt gaat springen dan veel meer pijn, mja is ook nooit t zelfde bij mij :S raar lichaam ook!!! Mja vanavond lekker op de bank met n kopje thee en n warme kruik dan maar en weer lekker uitslapen morgen!!! Maar goed mijn vriendin was vandaag uitgeteld en kan elk moment komen, is vandaag precies 40weken en ze begint nu erg ongeduldig en nieuwsgierig te worden!! Hoop voor haar dat ze van t wkend wil komen anders wordt ze maandag gestript!! Ben benieuwd hoe t zal aflopen dit wkend Fijne avond dames!!!
mvj, jeetje meis, let jij wel goed op jezelf? Ik snap dat je graag wil werken, maar ik persoonlijk zou niet het risico nemen om o in de auto te stappen hoor!! One, whahahaha zul je zien dat het nu per ongeluk raak is.......sorry, moest even......
Pffff zit hier echt in spanning....die vriendin van me zou vandaag uitgerekend zijn en vanmiddag nog niet veel had haar thuis afgezet en appte me dat ze rond 7uur weeën begon, net weer n bericht en had al 7cm ontsluiting Pfff wat snel zeg...dus wacht in spanning af op bericht denk nog wel dat t zou gebeuren vandaag!!!
Ze is al om half 11 bevallen en ben super blij voor haar!!! Maar dan komen toch die dubbele gevoelens naar boven en kan ik wel janken :S bahhhh....ik wil me helemaal niet zo voelen!!! Sorry heb ineens weer n dipje terwijl ik ook weer heel blij ben voor hun!!!
Rabia, gefeliciteerd met je vriendin!! Ik snap dat het heel dubbel is en dat je ook even moet slikken, als je het zelf ook zo graag wilt. Komt vast ook helemaal goed en dan ben je superblij en zij ook voor jou. xx
Rabia gefeliciteerd mt je vriendin meid Esther hihihi maak me ff zenuwappig zeg lol Trouwens bijna geen spotting meer gezien gister heel ff en nu weer niets....hmmm?!?! Toch wel vreemd...