Ahhh dankje dames!! Heb de kleine Ceylinn vandaag gezien zo schattig!!! Ben helemaal in love en m'n vriendin die t zo goed doet!! Echt trots op haar!!! Toch wel beetje emotioneel hoor, geen jaloers gevoel maar meer angstig gevoel of ik dit überhaupt zelf ooit ga meemaken!! Ben zo bang dat t nooit gaat gebeuren!!! vandaar ook die dubbele gevoelens eigenlijk!!!! Mja mijn man was ook helemaal om en zit al de hele tijd te zeggen, wij ook snel!! Mja ik en dan terughoudend en schud dan nee, in m'n gedachten t zal wel nooit komen!!! Net nog wel ff wat tranen gelaten mja hopelijk kom ik er wel over heen!!!
Rabia, gefeliciteerd met je vriendin en natuurlijk voelt het dubbel. Het komt meis, maar op zo'n moment is het gewoon extra moeilijk. One, eeehhhhh.....je temp is omhoog.............
@esther dankje meis!!! Jah ene moment voel ik me gelukkig en ben ik heel vrolijk maar dan ineens weer zo'n jankbui :S
Esther jaa klopt ?! Weet niet wat k ervan moet denken..... Rabia begrijpelijk hoor mop ....hopelijk komt jou tijd ook snel zal extra voor je duimen xxxx
Denkennjullie wel echt dt men ei is geweest ? Mt deze temps ? Als k nie ongi word eerdaags anders toch maar even testen ? Want heb soms alleen last vn spotting maar dt is vanaf de bevalling al... Dt komt en gaat maar is heeeeeel weinig....? (drupjesoudbloed)
Hoi meiden. Vandaag om 17.15 uur de geslachtsbepaling. Zooooo spannendddd. Dikke knuff voor jullie allemaal
Jennifer aaahhhhh spannend!!!!! Wat denk je zelf? One, wat was je temp vandaag? Als ik naar je vorige kaart kijk lijkt me wel dat je ei is geweest.
@ Esther: ik let zeker op mezelf. Na het slapen was de draaierigheid weg zaterdag. Heb er alleen nog heel even toen het heel warm werd last van gehad, maar heb toen een zakje naturelchips gepakt en toen was het zo weg. @ Rabia: gefeliciteerd met je vriendin meid! Logisch die dubbele gevoelens, is niet raar en wil ook zeker niet zeggen dat je niet blij voor ze bent... Heb foto's gezien op je fb, wat een schatje zeg! @ One: hmmmm. apart hoor... Ik werd pas voor het eerst écht ongesteld 6 weken na de bevalling... @ Jennifer: spannend! Veel plezier vandaag meid. Ben benieuwd . Hier over een uurtje weer op naar het werk. Een kort dagje vandaag. Morgen ook, morgen mag ik in de keuken van de Beach. Heb er zin in. Weer eens een keer wat anders .
@One: dat zou heel goed kunnen. Ik heb die spotting dan wel niet gehad, maar ik was ineens aan de diarree en dezelfde dag werd ik ongesteld (wist ik ook meteen waarom ik aan de diarree was hahahahaha)
Okee..hier nog helemaal geen voorbode vn ongi meestal erg buikpijn enz maar niks... En spotting ook weer bijna weg...zoals k eerder al zij komt en gaat dat...snap er zelf ook niks meer van haha xx
@lappie en esther. Ik heb geen voorgevoel. Echt nul komma nul. Nog 5,5 uur. Ppffff. Hihi. @rabia. Hoe gaat het vandaag met je emoties meis. Snap je heel goed hoor. Maar ook bij jullie komt het goed. @one. Misschien moet je lichaam weer even op gang komen. Wauw 6 weken alweer. Gaat snel zeg @mvj werkze vandaag. Doe rustig aan he.
Jeetje One, alweer 6 weken???!!!! Wat gaat dat SNEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan maar gewoon even afwachten he, meer kun je toch niet doen. Maar ben je wel zeker van je ei dan? Heb je iets gevoeld? mvj, werk jij gedetacheerd eigenlijk? Omdat je steeds ergens anders zit?
Jennifer, succes vanmiddag, ben erg benieuwd wat er in je buik zit?! Mvm, hoe is het met je? Alweer een echo gehad? One, zal wat zijn als het meteen weer raak is?! Maar zo´n bevalling is ook niet niets, dus je lichaam moet gewoon weer opgang komen, lijkt mij. Ik ben ook wel eens 18dpo ongi geworden. Esther, hoe staat het ervoor? Deze cyclus afwachten en dan start met IUI? Had jij dit traject ook al eerder gehad? Succes met wachten. Rabia, dikke knuffel, valt niet mee soms he! Ik moet volgende week terug naar de gyn en dan gaan we alle mogelijkheden nogmaals bespreken. Ook kan ik daar al mn vragen kwijt. Ik wil dan nog een second opinion en op vakantie. Daarna beslissing nemen. Ik moet dan nog eerst voor OK, dus voordat ik waarschijnlijk met IVF ga starten zal het eind dit jaar zijn Gister weer ongi geworden, nu hoofdpijn en buikkrampen, bleh! Heb gezien dat ze in het UMCG IVF in eigen cyclus doen, dit lijkt me ook wel wat ipv hormoongestimuleerde IVF. Iemand ervaring mee?
Esther jaa gaat echt snel...jaaa ik voelde echt steken op die dag vn t kruis...en erger dn voor de bevalling....met ei...mja...idd nog maar even afwachten en anders toch maar testen volgende week ofzo Julia ja kon meestal wel de klok erop gelijk zetten dt ik ongi werd maar idd kan ook nog wel n beetje vn slag zijn...we wachten af...maar mocht t direct weer raak zijn is t n wonder hihi en meer dn welkom hoor! Maar denk nie dt ik zwanger ben.....ongi zal vast nog wel komen? Nee geen ervaring mt ivf....wouden daar wel mee beginnen toen maar afgezegd.