Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia ik hen ook geen ervaring met IVF, maar het lijkt me hetzelfde principe als elke andere behandeling. Dus in je eigen cyclus worden geen extra hormonen gespoten. Maar wat daar van beter is zal een gyn je beter kunnen uitleggen.
    Ik begin volgende maar idd met IUI als het nodig is. En voor het eerst. Vorige keer toen we zouden starten bleek ik zwanger van ons zoontje dus dat hoefde toen niet meer. En bij bbz was ook natuurlijk. Ik kan dus wel spontaan zwanger worden, maar duurt steeds maar dan 17 maanden helaas.....en aangezien ik er ook niet jonger op word en nu een eileider minder heb willen ze ons weer helpen.

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer spannend hoor meis!!! ;) zo genieten van de echo!!!!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: heb het zeker rustigaan gedaan :D. Hoe was je echo meid?

@ Esther: nee. Ik werk bij een vakantiepark en daarnaast werk ik via het uitzendbureau bij Pec Zwolle.

@ Julia: he bah wat balen allemaal meid. Dikke knuffel voor jou.

4. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hoi meiden
    Ik voel me echt beroerd! Met de dag erger... Totaal andere zwangerschap dan bij Menno... Ml is wel lief en Menno ook... Gelukkig maar want niet veel fut hier...
    Volgende week moet ik weer werken maar als het is zoals deze week ga ik naar ha moeten... Zo zie ik me echt niet gaan werken...

Ik probeer mee te lezen maar schrijven lukt niet elke dag...

@One spannend hoor!
    @Julia... Ik wens jullie veel moed toe met jullie beslissing
    @rabia, esther ook voor jullie blijf ik duimen... Dikke knuffel

@Jennifer ik zag op fb dat het wss jongen wordt!! Proficiat!!

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Voor 95% zeker een jongen:D. Zo blij. Volgende week nog een x want de kleine bleef salto's maken. Hihi

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer haha super!!! Nogmaals gefeliciteerd meis ;)

7. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Gefeliciteerd jennifer :) whoehoe! :)

mvm Balen daat je je zo naar voelt...

Esther hopen dat het nu toch neit nodig is.. zowel dan idd volgende ronde gewoon aan de slag zeg...

Julia Succes volgende week

Mvj Rustig aan!

One ik weet niet na de bevalling kan je temp mss toch wat anders zijn.. :S

8. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Superleuk Jennifer!! Gefeliciteerd. :)

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dikke knuff allemaal.

Ik leef nog maar kom even niet verder dan facebook...

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nou meiden,

ben net thuis vanuit het ziekenhuis.
    Heb vanavond het ziekenhuis gebeld, omdat ik ons mannetje al 2 dagen nauwelijks voelde (wat ik met Joshua ook gehad heb in de zwangerschap).
    Ik mocht meteen komen.

Heb ongeveer 20/25 minuten aan de CTG gelegen en uiteraard werd hij toen ineens heel druk, schopte en drukte tegen dat ding aan. Het hartje was helemaal goed gelukkig.
    Daarnaast heb ik ook nog een echo gehad en de groei is voor zijn eigen lijn (hij is wel te klein namelijk) gewoon goed en ook het vruchtwater zag er goed uit.

De VK van het ziekenhuis wist me ook nog te vertellen dat we nu een jongetje mét haar krijgen...

Ik ben een heel stuk opgelucht.

Voor de volgende keer als ik hem weer veel minder als anders voel mag/moet ik meteen bellen en kan ik daarna ook weer meteen langskomen en gaan ze gewoon nog weer even kijken. Ik vind dit toch wel een heel prettig idee.
    Ik voelde me nogal een zeur (omdat ik van het weekend ook 2x gebeld heb, 1x voor enorme buikpijn waarbij ik niet rechtop kon lopen --> bleek indalingspijn te zijn en dat ken ik niet en 1x ivm dat ik helemaal niet goed ben geworden vrijdag en dit een veel en veel te lage bloeddruk bleek te zijn), maar de VK/arts zei meteen: gewoon bellen, daar zijn we voor, daar hebben we voor geleerd, daar hebben we dit werk voor uitgekozen en we hebben liever dat je een keer teveel belt dan een keer te weinig.
    Dus erg fijn dat ze me erg serieus hebben genomen...

Voor nu ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Ben nu écht gesloopt...

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jennifer wat leuknn jongetje!
    Paprikas ja kan idd wat onregeld zijn mja vind t toch wel vreemd...
    Mvj idd beter te veel bellen dn te weinig ...
    Esther hoop dt t snel raak is meissie...

Dikkekus mij

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj je moet je geen zeur voelen. Beter teveel dan te weinig.
    Hier zeiden ze gisteren dat als ik haar niet voel en me zorgen maak ik zelfs midden in de nacht mag/moet bellen.

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd wat grace zegt mvj :)

temp weer omhoog hier.

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei meissies,

Grace rustig aan he moppie.

One, ik lach me kapot met jouw temp hoor. Als ga ik er even vanuit dat het aan de bevalling ligt.

Julia, knuffel meissie

Jennifer, jeuj een menneke, gaaf!!

Lappie, hoe voel jij je??

mvm, hoop dat je je snel weer beter gaat voelen meis.

mvj, dus bellen!!!!!! Zet je gevoel maar even aan de kant, gewoon bellen!! Wel fijn dat ze je serieus nemen.

Hier laat eitje weer even op zich wachten, maar ja dat was vorige maand ook. Al vind ik het deze maand spannender gezien die cystes. Niet dat ik me er nu druk om maak, maar gewoon of alles gaat zoals normaal zeg maar. Hoe dan ook, we klussen rustig verder en vriend begint de ovu testen te snappen whahahahaha

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    esther oke ik vind t ook spannend voor jou hoor! Hoop dt t voor de iui al lkkr raak is voor je...duimen draaien!

jaa ik ook haha, zo raar dit,, mja idd gaan er maar gwn van uit dat t van de bevalling komt :)

16. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    He dames, was ik weer. Eerst even alle reacties op iedereen. Heb niet alles terug gelezen, maar ben wel een heel eind gegaan, haha.

@grace, nog gefelicteerd met het dochtertje van je vriendin :)

@mvm, heeft Menno genoten van zijn eerste voetbaltraining?

@evelien, heeeeeeeeeeerlijk op vakantie…! Wil graag ruilen, haha. Tot na je vakantie :) wat een mooie echo foto en wat fijn dat alles goed is. Het buikje van onze kleine loopt ook een weekje voor ten opzichte van de rest :) niks om je zorgen over te maken.

@mvj, dat was even schrikken zeg. Gaat het nu weer goed met je? Lieve schat, doe jij wel rustig aan. Goed aan jezelf en de kleine denken hoor.. *smak* je bent echt geen zeur meid. Je moet echt gewoon bellen als je denkt dat het niet goed is. Liever 1 keer te vaak dan 1 keer te weinig moet je maar denken.

@esther, wat fijn dat die cystes waarschijnlijk weg zijn. Komt wel goed met jou :D

@rabia, heeeeeerlijk, ik mis het klussen :( is nu niet zo prettig… zie mijn verhaal hier onder. Ach meis gefeliciteerd, ik snap je dubbele gevoelens.. :( hele dikke knuffel.

@one, wat gaat de tijd toch snel. Al weer 6 weekjes.

@julia, wat goed van je dat je het rustig na een vakantie gaat beslissen. Succes met de keuze meid!

@jennifer, jongentjes zijn zo leuk :D hier straks 2, haha

@hier…
    Nou, gaat niet zo lekker als ik had gedacht :( Ben vrijdag nacht naar het ziekenhuis gegaan omdat ik pijnlijke harde buiken had die niet weg wouden gaan. Natuurlijk aan de CTG gelegen. Die was gelukkig wel goed. Achteraf ook niet zo raar, want als ik maar gewoon rustig aan doe en rustig lig dan heb ik geen harde buiken. Zo gauw ik in de benen kom dan is het mis en is hij echt kei hard. Ze hebben me toen opgenomen om mij een dag te observeren. Het kwam er op neer dat ik gewoon echt rustig aan moet doen. ’s Avonds mocht ik gelukkig naar huis.
    Gisteravond ben ik weer voor controle geweest en eigenlijk maak ik me toch een beetje zorgen. Ze heeft even inwendig onderzoek gedaan en ze kon met 1 vinger het hoofdje al voelen. Wel zei ze dat er nog verder niks op gang gekomen is. Maar toch vind ik het eng klinken. Dat ze het nu al kan voelen. Of maak ik me te druk om niks nu?

17. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja, dan maar plat liggen/zitten zover mogelijk meissie. En ik persoonlijk vind het niet eng klinken. Betekent in mijn ogen alleen een goede indaling verder niks. En aangezien je termijn is dat ook niet geheel raar natuurlijk. Kleine man is zich gewoon aan het klaarliggen voor zijn grote entree.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Anja spannend meis denk idd dt t wel normaal is voor jou zw.schapsduur..
    Komt nu erg dichtbij he bn je al aan t aftellen?

Xxxxz

Ik ga zo op bezoek bij men vriendinnetje! Gister bevallen vn n tweeling zo trots op der! Een jongen en n meid wauw!

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, ik las het op fb, geweldig joh. Geef maar een paar extra knuffels aan de 2 kleintjes.

20. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @esther spannend meis!! Hoop dat je ei gauw komt en alles normaal zal verlopen ;)

@anja wat vervelend meis!!! :( goed uitrusten!!! Die vriendin van mij had ook wel n vroege indaling, ze konden ook met echo t hoofdje moeilijk er meer op krijgen omdat ze al met t hoofdje zo naar beneden lag!! Dus denk dat t wel normaal is dan.....rustig aan meis!!!

Deel Deze Pagina