Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther ahh ze zijn zoo mooi! Jongetje is egt precies een hoofd mt zijn mama ...meisje meer papa zo cute!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, aaahhhhhhh superlief!!!!!!!! 2x zoveel om te knuffelen en liefde te geven.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jaa idd :D ze moeten nog wel even in t ziekenhuis blijven maar met 10 dagen mogen ze naar huis :)

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    One gefeliciteerd met je vriendin. Lief zeg. Hopelijk snel naar huis.

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Hè dames ben ik weer even hèb een vraagje
    Vorigeweek echo gehad ivm iets bloedverlies toen zij ze je bent niet langer dan 4 weken nou gister weer iets bloedverlies en kreeg ik weer een echo toen zag ze in een keer een vruchtje van 7 weken met een kloppent hartje
    Nou als ik die 4 weken aanhield zou ik nu 5 weken zijn klopte het precies met wat ff aangaf aan eisprong alleen nu klopt het niet meer, kunnen jullie is kijken wanneer ik dan ong m'n ei zou hebben gehad
    Ben wel erg benieuwt

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Gefeliciteerd met je vriendinnetje

@anja. Rustig aan meis. Nog ff volhouden. Hopelijk blijven de harde buiken dan weg.

@esther. Wanneer moet jij weer naar de gyn? Hoop zo dat het voor die afspraak raak is. Mijn duimen draaien overuren:)

Maandag mag ik nog een x terug voor de echo om te kijken of de kleine dondersteen dan wel wil laten zien of het echt een jongen is.

7. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    @one, wat leuk een tweeling :)

@anja, hoop ook dat je het nog even kan volhuden, doe het rustig aan meid!

@esther, vroeg me net als Jennifer af wanneer je naar gyn mag?

@jennifer, haha nu al een betweter in huis ;) hoop dat je maandag zekerheid (100%) krijgt :D

@all, sorry wie ik vergeet :)
    @ego, vandaag een goede dag, nog geen misselijkheid en ik heb goed geslapen (en kunnen uitslapen...)
    dus straks maar even wat strijken want de berg wordt maar groter en groter !!! en vanavond mag Menno weer naar de voetbaltraining :)

8. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    het lijkt er wel op dat ff je eisprong goed heeft hoor, maar het kan natuurlijk zijn dat je late innesteling hebt gehad... dan kan het wel een paar dagen schelen

ik zou er me niet te veel van aantrekken, je bent gewoon zwanger en met de termijn echo zullen ze je wel zeggen voor wanneer je (ongeveer) uitgerekend bent! wel jammer van je bloedverlies, kan me inbeelden dat je je daarover wel zorgen maakt !!!

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hei poepsies!!

Sunshine, ik sluit me volledig bij mvm aan.

mvm, fijn dat je je beter voelt meis, ik hoop dat het zo blijft.

Jennifer en mvm, ik mag pas terug bij volgende ongi. Dis deze maand wordt gewoon geheel overgeslagen zeg maar.

Hier begint het er eindelijk op te lijken, slijm heeft zijn weg gevonden en bmm staat vol open. Hopperdehop zeggen we dan hahaha, ik weet wat ik vanavond ga doen.....

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja maar gerekend vanaf m'n ei zou ik nu 5 weken en 6 dagen zijn, dus de weken na eisprong + te weken cadeau , maar op de echo ben ik 7 weken, dus zou die 10 dagen eerder gesprongen zijn dan ff aangeeft maar ik kan het me haast niet voorstellen de vk snapte het ook niet

11. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @ sunshine. Misschien had je juist een snelle innesteling. Ik weet ook precies wanneermn ei was maar ben inmiddels ook ruim een week vooruit gezet. Gewoon genieten en wachten tot de termijnecho dan weet je meer. Nu meten is ook lastig. 1 mm meer of minder gemeten maakt meteen een week verschil. Het hartje klopt dus zou me niet te druk maken. Liever week vooruit dan achteruit

12. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    daarnaast is het millimeter werk zit ze er een milimeter naast kan je zo een week vooruit of achteruit gezet worden..

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja idd nou het stomme was omdat ik vorigeweek alleen nog maar een vruchtzakje had dacht ze dat ik pas 4 weken was maar ze zag wel iets maar het was heeeeeeel klein, en hij is wel in een week tijd heel erg gegroeid over 2 weken intake en echo dan horen we het wel

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ach sunshine wat maakt t uit wanneer je ei was je bent zwanger! :)
    Bij mij zat er ook.n paar dagen verschil in...

15. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry beetje late reactie maar mijn LF is meestal 11 a 12 dagen.
    Ik temp al een tijdje om mijn cyclus te begrijpen maar ik sta vaak toch weer voor verrassingen.

Het vervelendste vind ik nu dat ik steeds vroeger spotting heb,soms al vanaf 6DPO.

groetjes Carina

29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Carina, ja een vrouwenlichaam kan soms hele gemene onbegrijpelijke streken uithalen helaas. Maar je bent wel gewoon ongesteld geworden nu dan?

Hoe gaat het verder hier met de meisjes? Iedereen alles onder controle?

Hier gister positieve ovu test ingevuld, maar ik twijfel nog steeds of die echt echt echt positief was. Jullie snappen het wel. Straks nog maar ene doen en dan dat maar invullen en die van vandaag weg voor de zekerheid ofzo, we zien wel.
    Scheelt dat vriend het geen enkel probleem vind om te klussen hahahaha, net het goede werkrooster dus dat scheelt. Tegenwoordig gaat het ook echt zo van : "kom schat, dat ik eens een baby in je ga duwen....."......whahaha lekker romantisch, maar het zegt wel veel natuurlijk.

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeeeej vandaag al weer 18 weken!!! :D

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    whoehoe ik dans mee!!!!!!!

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dank je Esther.
    Vind het echt nog steeds ongelooflijk af en toe. Dat het gewoon echt zo is!
    Elke avond voel ik hem nu bewegen, zo geweldig is dat. Altijd op dezelfde plek ongeveer.
    Gisteravond zei ik tegen mijn man dat ik hem nu elke avond voel schoppen. Vraagt ie: 'vind je dat vervelend?' :D
    Eh nee, het is juist het allergeweldigst van zwanger zijn hihi.

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hihi esther een baby in je duwen echt mannenhumor he...:p
    Lappie jeeejjjj k dans mee! Fijn gevoel he t voelen schoppen vn je kindje ik mis t nu al haha....

Hier echt vage temps :s
    Zometeen op nacontrole bij de vk...voor de knip/hechtingen denk ik...ahh fijn weer mt de beentjes wijd pff....

Deel Deze Pagina