Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Jennifer, zie dat het een zoon is, gefeliciteerd meid! Wanneer heb je de volgende echo?

Esther, haha zulke opmerkingen maakt ML hier ook. Moet er ook maar een beetje luchtig mee omgaan, dat houd het leuk;)

Lappie, ik dans met je mee! Wat gaat het toch snel zeg!

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Julia, ja tuurlijk meis, we lachen er maar om. Steeds huilen word je ook zo lelijk van op den duur.......Hoe voel jij je inmiddels??

One, hoe ging het moppie?

Lappie, dat is inderdaad een geweldig gevoel, lekker van genieten.

3. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    esther lief dat je t vraagt,, ja goed hoor! alles in orde haha..!
    xx

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goed zo meis, is toch altijd goed om te horen!!xxxx

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ja gelukkig wel, hoe ist daar?

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ One: daar heb je ook helemaal gelijk in... Moet ook niet zo zeuren en gewoon bellen als er iets is... Jij ook nog gefeliciteerd he meid? Een jongen en een meisje... superleuk gewoon!

@ Grace: dat hebben ze nu dus ook tegen mij gezegd...

@ Esther: ja mama, ik zal bellen ;). Was zeker fijn dat ze me serieus nemen...
    Ik ga zoooo enorm hard duimen voor een goed eitje voor jullie nu.
    Hahahaha, ja dat is heeeeeeel romatisch zeg... een kind in je duwen hahahaha...

@ Anja: ja dat was zeker schrikken... Het ging weer goed met me. Wel gisteren weer zo'n avond gehad, maar dan in bed... :s...
    Doe jij ook even lekker rustigaan meid???!!!

@ Lappie: *voorzichtig meedanst*

Hier gisteren op bed weer niet goed geworden. Weer te lage bloeddruk. Had manlief een whatsapp gestuurd, omdat ik niet eens in staat was om naar de trap te lopen om hem te roepen, maar hij had de telefoon niet gehoord... Uiteindelijk de kracht gevonden om de waaier aan te zetten en door het afkoelen van mijn lichaam (denk ik) toch in slaap gevallen. Heb mijn man niet meer gehoord dat hij naar bed ging...

Vanavond ben ik alleen thuis en vind dat toch wel een beetje eng. Moest dan ook van manlief de sleutel bij de buren neerleggen voor het geval ik vanavond weer niet goed zou worden. Dan kon ik hun bellen of appen of zij het ziekenhuis wilden bellen met de vraag of ze hierheen willen komen.
    Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is. We zullen zien.

Vandaag is gelukkig wel de nieuwe slaapkamer van Joshua qua sauswerk afgekomen, dus nu kan ik écht weer rustigaan doen. Al zal ik pas écht rustig zijn (in mezelf) als de kamer écht af is en J.oshua erin zit... Maar zelf doe ik niks meer aan die kamer (afgezien van de kast nog schilderen als die klaar is, maar dat is dan ook écht alles... )

Ik heb mijn werk gemaild van de week dat ik alleen nog maar overdag mag werken en het is meteen voor morgen al geregeld. Moest morgen eigenlijk om 17.00 uur beginnen, maar moet nu morgen van 10.00 uur tot 17.00 uur, dus 's avonds lekker thuis én ik kom aan mijn rust toe, doordat ik optijd naar bed kan :D. Heerlijk gevoel en erg fijn dat ze meedenken ook.

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Mvj fijn dat je werk zo meedenkt mop.

Bij mij zijn ze niet zo ruimdenkend. Nog steeda bezig met dat ouderschapsverlof. Inmiddels is er een jurist mee bezig en lijkt het richting de kantonrechter te gaan :(
    Ben wel blij dat ik het nu uit handen gegeven heb en hun het woord gaan doen. Ben echt moe ervan en wil nog een paar weekjes genieten...maar ik wil ook niet zomaar ja en amen zeggen als ze iets doen wat niet mag...

Van het weekend hoop ik wat meer rust te hebben en hier wat uitgebreider te reageren.

Voor nu allemaal een dikke knuff.

8. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Goeie morgen dames!! Ik zit weer officieel op t wachtbankje ;) maar heb eergisteren wel n hele pijnlijke eisprong gehad, kon amper lopen :S mja aan de ene kant handig weet precies wanneer ik m'n ei heb mja andere kant weer niet zo prettig :( en duurt ook paar uur dus noet echt fijn!! Mja t is allemaal voor t goeie doel natuurlijk, dus jah hebben t allemaal voor lief dan he ;) Hihi....
    Nou fijn wkend dames!!! :)

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    #1229 Esther15, 30 aug 2013
    Laatst bewerkt: 30 aug 2013
    Even snel tussendoor:

mvj, goed zo meis, alles afgekregen en nu op je kont gaan zitten hihi.

Grace, das niet leuk hoor, doe maar rustig aan.

Rabia, ik kom snel bij je zitten hoor.

One, gaat wel hier. Laat ei deze maand, maar opgestaan met gruwelijke krampen dus het springen is vreselijk dichtbij.

10. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Ik dans de dansjes weer mee *whoehoe*

mvj Rustig aan blijven doen!

Dames op het wachtbankje Ik duim me weer suf!

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther bn benieuwd meid..this nu jou beurt! Gun t je zo..!

Wat is t hier stil ladiesss?!

Hier nog steeds n hoge temp....
    Xx

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Grace: ja vind ik ook idd. Groot gelijk dat je het uit handen hebt gegeven hoor. Hoop dat je eruit gaat komen, zodat je nog even lekker kunt gaan genieten meis.

@ Rabia: succes met je wachtbankje nu meid...

@ Esther: heb vandaag wel gewerkt, maar heb voor een heel groot deel lekker op mijn kont kunnen zitten :D. Was lekker rustig... Heerlijk. Ik zeg: het is dus tijd voor klusserdeklusserdeklus :D. Ik hoop het zooooooo enorm voor je...

@ Paprikaas: ik doe zo rustigaan als ik kan :D.

@ One: scheelt weer... hoef ik niet zoveel bij te lezen en te typen ;).
    Nog steeds geen échte ongi te bekennen begrijp ik?

Hier vandaag heerlijk gewerkt. Het was lekker rustig, dus heb eigenlijk vooral op een barkruk gezeten en tijdschriften zitten lezen hahahahaha... Ook wel eens makkelijk om zo je geld te verdienen. Is een keer wat anders ;)

13. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @esther, nu klinkt het ook niet meer eng hoor, haha. Heb het even op me in laten werken. Dat plat liggen/zitten gaat me niet makkelijk af moet ik eerlijk toe geven. Daarvoor ben ik iets te druk haha.
    Beetje genoten van je geklus? Hihi.. dat mis ik nu best wel, maar als ik ergens gegarandeerd een harde pijnlijke buik van krijg is het wel daar van, haha. Je manlief bedoelt het waarschijnlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel romantisch, haha

@one, Ik ben behoorlijk aan het aftellen. Maar ook omdat mijn gevoel zegt dat ik die 38 weken niet ga redden. Hoop het op zich natuurlijk wel, is beter voor de kleine. Ik hoop dat alles goed was bij de controle? Oh, ik lees al dat alles goed is ;)

@jennifer, ik denk dat het wel gewoon een jongetje is hoor, hihi

@lappie, wat fijn om te lezen meid.

@mvj, ik zal zeker rustig aan doen. Ik doe iig mijn best. Wat fijn dat je werk ook zo goed mee denkt. Heerlijk is dat.

@grace, bah meid. Dat het zo ver moet komen, dat is toch niet meer menselijk. Maar goed, wat is nog wel menselijk tegenwoordig.

@rabia.. ik duim nog steeds heel hard hoor :D

@ hier. De harde buiken blijven, hoe veel ik ook rust. :( Voor mijn gevoel word het alleen maar een ietstje pietsje erger. En mijn gevoel zegt ook dat ik die 38 weken niet haal. Dat is eigenlijk niet de bedoeling. Gelukkig kan ik wel een heel stress stuk van me af schuiven. Manlief zou donderdag weer voor 2 weken aan het werk moeten. Jullie begrijpen met bed/bank rust dat ik dat niet zag zitten. Gelukkig hij zelf ook niet. Hij heeft nu kunnen regelen dat hij donderdags wel aan het werk gaat, maar die zondag gelijk terug komt en dan lekker thuis blijft bij mij. De dagen dat hij er niet is slapen mijn mam en haar man bij ons. Ben zo opgelucht dat het geregeld is.

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Mvj nee klopt nog niets

Anja ik had zelf ook zon gevoel dt ik in week37 ging bevallen en t klopte!

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei meisjes,

One, ja is inderdaad rustig hier, maar dat zal zich wel weer recht trekken. En dank je wel lieverd, je bent een schatje!!

Anja, ik hoop dat de kleine zich nog even niet laat zien. Wel vervelend voor je meis.

mvj, dat is inderdaad een leuke manier om je geld te verdienen hahaha. Mag ook wel eens.

Hier officieel in de wachtstand. Was eerlijk gezegd ook wel even klaar met dat "verplichte" geklus aangezien eitje pas op cd17 wilde springen en we al vanaf cd 8 bezig waren. Nu alleen nog lekker voor de lol. En toch is de planning geniaal want vriend heeft vanavond vanaf 18:00 een bedrijfsfeest tot in de diepe uurtjes dus het hele weekend zou toch klus vrij zijn geweest. Ben toch wel trots op mijn lijf na dat hele cyste gedoe.

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik ga heel hard voor je duimen Esther!!

17. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Ik duim ook heel hard voor je meis. Knuffff

18. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    hoi dames hier ben ik weer na een hele lange tijd. Dit omdat die van de bruidswinkel had gevraagd om nu 7 maanden te stoppen met de kinderwens voor me kleed. nu ik en me ventje zagen dat niet zitten en heb ik gisteren een email naar die vrouw gestuurd en uitgelegd wat we daar eigenlijk al hebben voor moeten doen. nu heb ik vandaag een email gehad dat we gewoon mogen verder doen met wat we bezig waren en dat we heel op het einde mijn maten gingen nemen daar ben ik dus heel blij om. maar ik ben er zeker van dat ik gisteren of deze nacht me eitje is geweest nu is mijn vraag als we vandaag nog klussen maken we dan nog kans of niet?

19. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther smak!
    Tinkerbell wat raar dt ze dt tegen je zegt...idd gwn doorgaan hoor meis!
    Ik zal t wel vandaag nog doen als k jou was kus!

20. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Dank je one we hebben net toch maar voor de zekerheid geklust. Dus nu zit ik ook op de wachtbank denk ik zal zien wat mijn temp morgen doet

Deel Deze Pagina