Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel lieve schatjes voor het duimen!!!

Tinkerbell, daar ben je weer!!! Nou zeg, dat vind ik persoonlijk geen stijl van de winkel hoor. Dat zeg je toch niet!! Gewoon door gaan meis en verstellen kan altijd, je betaald er ook goed geld voor. Kan ik echt kwaad om worden om zoiets. Kom maar gezellig naast Rabia en mij op het wachtbankje zitten lieverd, we komen er samen wel.

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden.

Gisteren een fijne verjaardag gehad met vrienden (was al 19 augustus jarig). Heel laat naar bed, vroeg de wekker om te tempen (wel 35 minuten later dan normaal) en daarna nog even drie uurtjes geslapen. :) Ben nu best moe. Heb ook nog steeds een zwaar gevoel in mijn onderbuik, gevoelige borsten (af en toe) en vanmorgen ook wat misselijk. Vind het heel spannend, maar het zijn symptomen die meerdere dingen kunnen betekenen. ;) Had een heel goed gevoel, nog steeds wel een beetje, maar de twijfel slaat nu toe. Ben nog steeds rustig, maar merk dat is steeds nieuwsgieriger wordt. Hopelijk lukt het me om morgen ook lekker zen te blijven en te wachten met testen tot maandag. :D Mijn temp kaartje is denk ik wel mooi, maar kan denk ik alsnog alle kanten op. Wat is jullie mening daarover. Alvast bedankt en een fijn weekend verder. ;)

My Ovulation Chart

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Je kaartje ziet er voor nu mooi uit hoor, ik hoop dat het zo blijft. En kwaaltjes, tja daar geloof ik persoonlijk niet meer zo in aangezien ik ze al allemaal heb gehad in die jaren. Maar natuurlijk duim ik voor je dat het voor jou een goed teken is!!

4. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Idd op kwaaltjes vertrouw ik ook niet meer esther want toen t raak was voor nod echt niks gevoeld na nod pijnlijke boobies alleen....echte kwaaltjes kwamen pas mt 7/8weken

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    #1245 Onewish, 31 aug 2013
    Laatst bewerkt: 31 aug 2013
    Meiden ff advies gevraagd hoor haha
    Ik wil eigenlijk volg week n testje halen gwn voor de zekerheid...omdat mijn temp hoogblijft...
    Mijn vriend zegt wacht nou nog maar even...
    Maar k wil gwn weten of men ei nu is geweest of wat er nu is,bijvoorbeeld door de bevalling ontregeld...of zwanger of niet...dn weet ik tenminste waar k aan toe ben. En moet ik toch opletten mt wat ik eet drink snappen jullie ;)

Wat zullen jullie doen...? En wat vinden jullie vn mijn kaartje ei al geweest of niet? En wanneer..?

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @tinkerbell. Gewoon doen wat jullie willen. Rare reactie van de winkel. Maar komt allemaal goed mocht het raak zijn. Succes met wachten.

@mrcd. Mooi kaartje voor nu. Zegt alleen helaas zo weinig. Ik duim voor je.

@one. Gewoon testen. Dan weet je tenminste hoe of wat.

Vandaag bij de babydump alles gekocht. Kamer, wagen, box, maxi cosi enz enz. Zo blij. Maar Jezus wat een geld. Pppffff.

7. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hey meiden heb jullie verwaarloosd :x. Schaam me diep.
    Zo druk in huis geweest, babykamer is zo goed als klaar en mijn schoonmoeder is nog bezig met de wiegbekleding. Nu verder in huis aan het klussen. Zal even kijken of ik deze week wat foto's kan plaatsen van het kamertje.
    Nu sinds vrijdag steken in mijn vagina. De kleine is druk aan het draaien geweest en waarschijnlijk voel ik dit als de steekjes. Voel nu ook de schopjes boven in mijn buik.

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Anja. Hopelijk blijft de kleine nog even bij mama zitten. Ik kan me voorstellen dat je niet alleen wil zitten. Moet er niet aan denken.

Esther. Duim voor je meid.

Mvj. Ja het kost flink wat geld zo,n kleintje. Gefeliciteerd dat jullie een jongen krijgen.

9. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Hallo allemaal,

Met temperaturen heb ik mijn eisprong redelijk goed weten te vinden. Dag 8 of 9. Merkte aan mijn cervixslijm, zin in sex en temp dat het er toen aan zat te komen. Wij klussen.... En gewoon door klussen.... Tot opeens ff mijn eisprong verplaatste naar 2 dagen later. Zelf dacht ik dat de dip van dag 12 evt innesteling kon zijn. Ook is mijn temp veel hoger dan voorgaande rondes. Ik haal nooit de 36.8 kom normaal niet hoger dan 36.5.Nu heb ik altijd een vroege eisprong tussen dag 8 en 10 en een korte cyclus van 24/26 dagen.
    Alleen heb ik nu van allerlei kwalen... Misselijk, hoofdpijn, vreselijk moe, gekke krampen maar geen ongesteldheidskrampen en witte afscheiding.
    Kunnen jullie eens kijken naar het kaartje en wat jullie er van vinden.

My Ovulation Chart

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ratje. De link doet het niet om je kaartje te bekijken.

11. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
  12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat leuk Jennifer, welke kamer en welke kinderwagen heb je gekocht?
    Wij hebben het ook bij de Babydump vandaan. Wordt 12 september gebracht.

13. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Wij hebben kamer Alaska. En de joolz day spijkerstof en ook een spijkerstof maxi cosi (pebble).

Ooh lekker snel.

Wat hebben jullie gekocht?

Wie van ons groepje is er bevallen? Ik weet de naam hier op zp niet meer. Erg he.

14. Jennifer2106

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik weet het inmiddels. :D

15. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Oh jennifer wie is het?

Hier is me ei dan toch geweest

16. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Jah ik zag t ook dat iemand bevallen was maar weet ook niet wie van ons dit is :(

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ik zag t ook...t is ricmar...:) wel te vroeg maar denk dt ze t zelf nog wel komt vertellen...als ze tijd heeft.

Gefeliciteerd meis"!!

Of bedoelen jullie nog iemand anders? :)

18. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jennifer, ik heb babykamer Marseille en de Joolz dag zilvergrijs. :D

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haaaaaai schetepoepies!!!!!

Jennifer, het is inderdaad duur, maar gelukkig is het maar eenmalig.
    Wel een cool kamertje.

Lappie, die van jou is ook mooi!!

One, ik persoonlijk denk dat FF het goed heeft, maar ja de eerste periode van je cyclus ontbreekt he. Maar ik zou ook gewoon testen hoor, je hoeft het maar te weten. Het kan goed aan de bevalling liggen, maar wat als het niet zo is.

Tinkerbell, welkom op de wachtbank en idd het was Ricmar.

Ratje wat een apart kaartje heb je, heb je dit normaal ook zo? Je tempt wel op de juiste manier?

Hier is de kleine man onverwacht bij opa en oma logeren (mijn ouders)Hij is ongelogen al 2 weken aan het vragen of het mag en juist nu hadden ze tijd. Dus vanmorgen in de auto geladen en vertrokken. Nu kan hij blijven tot na het avondeten morgen dus dat menneke heeft de tijd van zijn leven. Hij is zo gek op e dat ik hem dat ook echt niet kan onthouden.
    En heeft mamma ook even tijd voor zichelf want vriend gaat straks de nachtdienst in en ligt morgen overdag dus in bed. jom jom mamma tijd!!!

20. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ja ik temperatuur elke ochtend om 7:00 rectaal. En nee normaal is hij voor ei vrij laag en na ei naar 36.6 en heel veel hoger gaat hij niet. Dus vandaar dat ik hier een beetje van in de war raak. Hij heeft ook op een gegeven moment dag 12 aangegeven als eisprong. Maar heb het laatste jaar vooral op dag 8,9 of 10 me ei gehad. En ook symptomen zijn rond dag 12 niet echt ei waardig te noemen. Ach ik wacht rustig af. Maar was benieuwd of iemand ook wel eens zo een kaartje heeft gezien.

Deel Deze Pagina