Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    #1261 Onewish, 1 sep 2013
    Laatst bewerkt: 1 sep 2013
    Esther okee ...dan toch maar n testje doen volg week..:)
    Zal wat zijn,als t wel zo is...direct na de bevalling en eerst zolang erover gedaan.
    Ikzelf denk dt t niet zo is hoor geloof daar niet zo in...zoals je weet...en zijn ook nog niet bezig voor n tweede...
    Maarja we zullen t zien :) als t zo is zijn we meer dn blij natuurlijk!
    Vind men tempkaartje gwn raar.

Ahh leuk voor je kleine mannetje..logeerpartytje bij opa en oma!
    Jaa ook wel ff lkkr soms denk ik ff mamatime!

2. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ratje. Ja vind het lastig te zeggen over je kaartje. Zou denk toch van ff uitgaan.

Lappie en Jennifer. Wij krijgen ook een joolz, de elephant grey. Vind het echt een mooie wagen.

Esther. Fijn je kleine mannetje blij en mama even tijd voor zichzelf. Geniet even van de rust.

3. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @lappie. Mooi kamertje. En joolz is echt super mooi

@margha. Haha jij ook een joolz. Leukkkk

@one. Ben benieuwd hoor naar je testje:D
    Zou toch wat zijn he.

@esther rabia en tinkerbell. Hoe gaat het op het wachtbankje?

@esther. Wat leuk voor de klein man dat ie uit logeren is. Jij ff lekker tijd voor jezelf.

Morgen weer naar de echo om te kijken of de kleine man nu echt duidelijk prijs wil geven of ie echt een man is. Ben benieuwd.

Vandaag foto gemaakt van mijn buik. Gaat snel ineens

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,5 KB
      Weergaven:
      9
  4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @jennifer Wauwww meis mooi buikje hoor ;) hier alles ok!!! Merk nog niet veel verder hoor, wordt alleen gek dat ik dr afgelopen weken niet naar de wc kan :S m'n spastische darm speelt weer op, dus op m'n vrije dagen drink ik speciale thee zodat ik toch naar de wc kan ;) Hihi....en heb ook dat ik slecht slaap, om gek van te worden :( ben 's middags moe en dan 's avonds laat naar bed en vaak wakker worden :S Bahhh niks aan!!!
    Maar leuk meis dat je je kleintje weer kan zien en idd hopen dat t nu beter te zien is ;)

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, een buik om trots op te zijn hoor! Hoe laat mag je morgen? En alles goed hoor op het wachtbankje haha, tiet begint alweer pijn te doen links dus dat worden weer leuke weken.

Ratje, en als je nu je afscheiding eens weghaalt? Of je moet het echt 100% zeker weten dat je daar vruchtbare afscheiding had. Ik vind het echt een apart kaartje hoor en heb toch al veel rare voorbij zien komen door de jaren heen.

One, ik geloof in wonderen he meissie, dat weet je. Hou er idd maar geen rekening mee, maar god wat zou dat GAAF zijn!!! Zo, ik heb het eruit gegooid!!!haha

Rabia, tja slecht slapen ben ik de koningin van dus ik voel met je mee meis en dan ook nog die stomme darmen bah bah. Maar ik wacht rustig met je mee hoor.

Julia, als je dit leest, hoe gaat het meissie?

Hier lekker rustige dag gehad, heerlijk. En aangezien de kleine boef er nu niet is kan mamma onverwacht morgen langer blijven stinken in bed dan 06:00 uur whahaha. Heerlijk. Al is het 7 uur, dan ben ik al blij.
    Mam net sms gestuurd om te kijken hoe het ging en de kleine man had zelf om 19:30 gevraagd of hij naar bed mocht....nou ja zeg....en ook gelijk in slaap gevallen. Heerlijk voor dat mannetje. ik mis hem wel hoor. is ook raar als ik dalijk naar boven ga dat er niemand in dat bedje ligt, maar hij is zo gelukkig nu, daar doe je het toch voor.

Meisjes, slaap lekker en tot morgen!!

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Jennifer mooi buikie hoor meis lkkr pronken! :)
    Hahaha esther! Nou we zullen zien..denk dak morgen dn ff n testje haal als k tijd heb moeten ook nog even naar me mams in dl.. Maar idd k ga ook nergens vanuit..maar zal cker gaaf zijn ja..luckyshot dn ;)

Geniet ervan meis lkkr n beetje uitslapen!
    Ohja ik moet er ook nog niet aandenken yoen ergens anders slapen...zal idd vreemd zijn...mja als hij maar geniet idd dan is mama ook blij en morgen weer lkkr knuffelen hihi

7. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Als ik mijn cervixslijm weg haal dan komt hij op de 10. Als ik cervix slijm en al mijn bevindingen verwijder dan op dag 12. Alleen op de 12 zijn zo ongeveer alle bevindingen tegen een eisprong. Het meest bizarre vind ik zelf de hoge temperatuur. Ik kom nooit na me ei op 36.9, heb obstipatie en ben vreselijk misselijk maar daar geef ik dan het eten, tramchauffeur of elk ander projectiel de schuld van ;) aangezien ik nog helemaal nergens last van zou moeten hebben. Ik wacht het gewoon rustig af en ga rustig door met temperaturen.

8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Lappie: leuke kamer!
    One: ik ben benieuwd naar je test!

Van mijn kaartje snap ik deze ronde ook niets. Normaal zit ik voor ovulatie tussen de 36.1-36.5 en na ovulatie tussen de 36.7-37.0
    Laatste ronde gewoon ongesteld geweest. Het was alleen een beetje anders. Ik had wel twee dgn bloedverlies maar geen krampen. Ook had ik nog lang last van spotting. Mijn temp was tijdens de bloedverlies dgn normaal maar daarna loopt hij op tot temp na ovulatie? Wat kan dit betekenen? Ik heb gewoon goed geslapen, ben niet ziek, en normaal getempt.

459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Vrouwke miss ook n testje doen?

10. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    @one.. Nu je dit zegt ben ik eens na gaan denken. Ik moet de laatste twee weken ook vaker plassen. Ik kan het dan ook minder lang ophouden als voorheen. Dit geeft een vervelend drukkend gevoel. Ik heb mijn urine al laten controleren omdat ik dacht een blaasontsteking te hebben maar de testen waren negatief. Verder ben ik ook sneller moe ondanks dat ik (meer) slaap. Zou het dan toch? Eerlijk gezegd durf ik er niet op te hopen omdat ik "ongesteld ben geworden en mijn temp wel gedaald is geweest.

11. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Alles kan...gwn voor de zekerheid zal k wel n testje doen.

12. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Dankje, ik wacht nog een paar dgn mijn temp af en anders zal ik vrijdag toch eens een restje wagen

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    nondeju, heel mijn verhaal weg, dan maar even de korte versie

Vrouwke en Ratje ik vind het echt op zijn minst gezegd heel "vreemd" wat er bij jullie gebeurd.
    Is er ook verder niks anders bij jullie geweest deze week of zo?
    Menstruatie normaal? Bij Ratje dan want Vrouwke had dat al verteld.

One, hoe voel jij je nu?

Hier heb ik me toch uitgeslapen tot 12:00 uur whhaaaa dat snapt toch helemaal niemand, maar na maanden wakker liggen en max 3 uur per nacht zal ik het wel nodig hebben gehad. Temp daarentegen dropt als een gek wat ik dan weer vreemd vind, maar goed ik ben wakker en daar doe ik het voor hoor hahaha

14. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ik heb altijd een normale menstruatie geen gekke dingen,ben niet ziek geweest, drink geen alcohol, rook niet, slaap goed, ik snap ook niets van mijn kaartje.
    Heb wel een vroege eisprong, ga van menstruatie door naar 1 dag droog en dan begint het te glibberen en te steken. Als ik puur alleen naar de temp kijk zeg ik dag 12... Maar toen had ik cremige wittige afscheiding.
    Dag 8 of 9 zou kunnen (is niet geheel nieuw voor mij) en dan zou dag 12 een innestelling dip kunnen zijn. Maar ik sluit dag 10 ook niet uit.
    En ik temp eigenlijk al best een tijdje en dit is het meest vreemde kaartje dat ik ooit heb gezien van mijzelf.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dat kan ik geloven. Check jij toevallig wel eens je bmm??

16. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ja ik check hem wel maar is nogal ingewikkeld aangezien ik een Aziatische baarmoeder heb heb ik een zwanenhals dus kom er ingewikkeld bij. (Is toen vastgesteld in de VU) Dus ja ik check maar ik kom er heel vaak niet bij dus is voor mij niet de meest betrouwbare manier om te checken. Ik check zo eigenlijk mijn cervix slijm en met een beetje geluk voel ik de bmm.

17. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Esther een keertje uitslapen is ook wel eens lekker.
    Nee bij mij zijn er verder geen rare dingen. Als alleen wat ik hierboven al schreef...
    Ik drink ook geen alcohol en ik rook niet. Ik sport wel maar niet meer of minder als andere weken. Eigenlijk dus een hele normale week. Ik ging er eigenlijk ook vanuit dat de vorige periode niet raak was mdat ik "ongesteld" werd. Dit verliep alleen net iets anders als normaal. Verder heb ik vandaag wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden of rond eisprong zit (steekjes en opgezet gevoel in buik en lichte hoofdpijn)

18. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ik heb in de afgelopen 3 jaar me nu beloofd niet op allerlei kwaaltjes te letten. Maar dat is zo moelijk. Sinds die dip op dag 12 ben ik misselijk, moe, kramp, vaak plassen, obstipatie (echt nog nooit gehad in me leven) en jeukende tepels. Voor de laatste 5heb ik als excuus 'ach het zal wel PMS zijn' of 'ik wil het zo graag ik beeld het me allemaal in' maar die misselijkheid is zo irritant dat ik daar geen enkel excuus voor kan bedenken... Met name omdat ik vandaag mezelf alleen nog van bed naar bank heb verplaatst en dat is niet een misselijkmakend ritje.
    Vrouwke je kan niet weten.... Vrouwen lichaam blijft iets mysterieus dus who knows ;)

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meiden gooi er gewoon een test tegenaan, je weet maar nooit. Jullie temp is bei allebei wel naar onder gegaan =, maar jullie stijgen nu als een malle haha sorry voor de woordkeuze.

Ratje, dat kon ik natuurlijk niet weten. Kun je daar wel gewoon zwanger mee worden of is dat een uitdaging. Als je het er niet over wilt hebben mag je dat ook gewoon zeggen hoor

20. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Het is geen probleem om zwanger te worden. Zijn meer dames die er prima mee zwanger worden. Alleen de bmm ligt soort van om het hoekje. Dus kom er zelf moeilijk bij....zolang mijn man er maar bij komt zullen we maar zeggen. En ik zal ,mocht ik zwanger worden, minder snel wat voelen omdat de baarmoeder meer naar achter ligt. Ook is kans op keizersnede iets groter omdat er een bocht gemaakt moet worden.
    Ik wacht netjes tot 12dpo, dat is donderdag. Maar dan moet mijn temperatuur wel hoog blijven.

Deel Deze Pagina