En nu echt iets sufs, vanmorgen door me hoge temperatuur best positief ingesteld...vanmorgen alleen vreselijke obstipatie...uur op het toilet gezeten voor mijn gevoel. Krijg ik net diarree...wat bij mij een voorteken is van evt aankomende menstruatie. Hoezo verwarrend allemaal. Nu heb ik als lunch wel een kliekje gegeten van eten wat een collega van mijn man heeft gemaakt... Dus het kan nog iets van voedsel zijn.... Laat me temp morgen ajb hoog zijn.
@ratje wat vervelend meis!!! Ik ken t ook wel, maar bij mij is t toch echt m'n spastische darm :S hopelijk is t geen teken van n ongi!!! Ik heb ook PMS en alles wat ik voel negeer ik omdat ik de ene x overal last van heb en dan niks en toch altijd negatief :S helaas... Hoop voor jullie dames dat t toch positief is!!!
@ Esther: ja, dat vond ik ook wel idd. . Fijn dat jullie weer kunnen "klussen" voor de lol nu . Ik duim me suf voor je hoor lieverd! Ow lekker zeg dat je mamatijd hebt gehad. Heerlijk. Oeh, jij hebt écht uitgeslapen zeg! Lekker hoor . @ Tinkerbell: welkom terug meid! Jeetje wat een dom iets wat die winkel heeft gezegd zeg! Goed dat je daar niet akkoord mee bent gegaan hoor. @ MRCD: ik zie dat de rest al antwoord heeft gegeven . @ One: gewoon testje halen hoor, zou ik in iedergeval doen, dan weet je waar je aan toe bent... Nee hoor, we bedoelen Ricmar @ Jennifer: ja, dan ben je veel geld kwijt he, als je alles nog moet aanschaffen... Wij hebben toen veel via marktplaats en Ikea gehaald hihihihi. Mooi buikje meid @ Margha: geeft helemaal niks meid. HIer ook nog steeds druk met de slaapkamer van J.oshua enzo hoor... dus ik ben hier ook erg weinig op het moment. Hier vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Heb sinds gisteren pijn tussen mijn buik en borsten. Over de hele breedte van mijn buik, dus vanmorgen toen J.oshua op school was gebeld. Moest om 15.00 uur toch maar even langskomen om mijn bloeddruk te testen. Deze is alle keren errrug laag geweest (90/60 of lager) en vandaag zat hij op 125/78. Is netjes dus. Maar omdat ik toch die pijn heb wilde ze toch even dat ik ging bloedprikken en in een potje mijn urine op ging vangen. Het werd allemaal met voorrang behandeld, dus om 17.30 uur werd ik al gebeld (Ik was net 20 minuten thuis). De bloed en urine uitslagen waren allemaal gewoon goed gelukkig. Woensdag heb ik sowieso al een afspraak staan en die blijft ook gewoon staan. De kleine word woensdag ook nog opgemeten, dus ben wel blij dat deze gewoon is blijven staan. Dit is wel een geheel andere zwangerschap als toen met J.oshua hoor... Allemaal andere dingen...
@all nog geen tijd gehad vandaag om testjes te halen. Missch morgen dn wel even vriendlief moet eerst nog eventjes weg mt de auto. Vind t toch wel weer spannend hoor,durf geen eens te testen zowat haha. Missch stomme vraag maar vn de zw.schap kan er geen hcg meer aanwezig zijn toch? X
Ratje, dat is toch niet suf joh!! Dat is juist heel begrijpelijk, je bent al vanaf 2010 bezig dus het mag ook wel eens tijd worden hoor meis. Laten we in dit geval hopen dat het een goed teken is. En je hebt me ook weer wat geleerd. Fijn om te horen dat dat geen probleem hoeft te zijn in ieder geval, dat is al iets. mvj, ja lekker uitgeslapen, maar ja je weet hoe dat zit met mij en mijn slapeloosheid he. Ik zal er vannacht wel voor gestraft worden of zo en weer tot 4 wakker zijn. Jij moet wel echt op jezelf letten hoor, doe je gelukkig ook zo te lezen. Fijn dat ze je tenminste wel serieus nemen lieverd. One, hcg bouwt gelijk na de zwangerschap af, maar ik geloof dat er 6 weken gemiddeld op staat. Maar pin me daar even niet op vast hoor want ik weet het niet meer precies. Maar ja als je ziet dat het bij mij na mijn operatie gelijk uit mijn lichaam was terwijl ze daar ook 6 weken op zette.......kan alle kanten op schat. Vrouwke, dat uitslapen van mij komt echt nooit voor. Ik heb last van zware slapeloosheid. Als ik eenmaal slaap gaat het wel, maar voor dat ik eens slaap dat is het probleem. Dus nu kon ik gelukkig doorslapen dat is ook al wat waard. Meiden mijn duimen draaien over uren voor jullie hoor!!!!!
Hoi dames! Ben ik weer. @mamavanjoshua Gelukkig was alles goed! @hier Temp is weer iets omhoog. Ik snap er niets meer van nu. Ik heb nog niet getest. Wil eigenlijk gewoon wachten tot donderdag. Heb het idee dat mijn NOD twee dagen is opgeschoven naar morgen, vanwege een iets later ei. Kan ik niet meer zekerheid zeggen, omdat ik niet precies weet hoe lang mijn gemiddelde LF is. In ieder geval durf ik nog geen test te doen, want zo'n witte test is vervelend en zonde van het geld. Denk ergens ook dat mijn ongi eraan komt, al zijn daar nog geen duidelijke tekens voor... Ben trouwens snotverkouden. Bah! Vanmiddag na werk ga ik lekker lunchen bij een vriendin. Fijne dag meiden. My Ovulation Chart
Goedemorgen meiden, Ratje, nog steeds hoge temp zie ik. Vrouwke, heb jij geen link naar je kaartje? One, vul jij hem eens in ja haha Hier weer omhoog, nou ja, hoog.....
@esther15 ja nog hoog. Zit op 10dpo en zaterdag is NOD. Spannend spannend. Voel nog geen ongi verschijnselen die ik normaal heb. Maar ja dat wil niets zeggen natuurlijk.
Ratje, spannend hoor. MRCD, kijkt er inderdaad op alsof je eitje op cd 19 heeft willen springen, maar dat het niet is gelukt en op cd 21 wel. Voor jou ook heel spannend dus. Mijn duimen draaien meiden!
Hier 36,7 temp schommelt echt onwijs. Vriendlief heeft ff testjes gehaald...ohhjee..ik durf echt niet te testen gewoon ! Maar mt deze lage temps zou t denk k ook niet zo zijn...zonde vn de testjes om nu dn te doen toch Dus denk dt k nog ff afwacht?
Hihi jij ook mopsie! Ja erg he, nu durf k niet meer te testen .. Wannneer zal jij testen? Vandaag 3kopjes koffie op en 2kleine glaasjes fris... Ben gwn weer bang/zenuwachtig haha. Voor de uitkomst nega of posi allebei,stom eigenlijk maarja je snapt t vast wel....
Ik en testen? Op het moment dat ik mijn langste lf voorbij zou zijn. Maar die weet jij nu natuurlijk niet haha. Maar ik begrijp je helemaal hoor schatje, is ook verwarrend. Kan wel zeggen dat je er niet te veel mee rekening moet houden, maar ik weet hoe een vrouw in elkaar steekt op zo'n moment......duuuuuuuuuuussssssssss dat zeg ik niet hahahaha
Voor de bevalling normaal altijd gwn een lf van 14...whaa echt zo verwarrend dit,ene kant zegt testen andere zegt nee niet doen pfff... Nja als k getest heb...en t aandurf... dn zijn jullie de eerste die t horen wat de uitkomst ook is...
@ One: denk dat dat per lichaam verschilt. Bij de ene zal het nog wel in het lichaam zitten, bij de ander niet... Ben benieuwd wat je nu toch uiteindelijk gaat doen hihihihi. Ik snap je geheel hoor... @ Esther: hoe heb je geslapen lieffie? Ik let zeer zeker wel op mijzelf hoor. Daar hoef je inderdaad niet bang voor te zijn . Vanmiddag dan ook nog even 1,5 uur geslapen op bed... Gelukkig nemen ze me idd wel echt serieus, daar ben ik wel enorm blij mee. En die van mij draaien overuren voor jou hoor! @ MRCD: ja idd, gelukkig wel. Ben daar ook erg blij mee. Ik blijf voor je duimen hoor. Hier vanmorgen de buitenkant van de onderkant van de commode geschilderd. Althans de 1e laag. De binnenkant moet nog, maar daar kon ik nu niet meer bij... Morgen weer een dag en anders donderdag, heb morgen nogal wat afspraken staan dus... Verder vanmiddag even een paar nikes opgehaald, gratis en voor niets voor Joshua. En als je de schoenen zo bekijkt, zijn ze niet heel erg veel gebruikt . Altijd fijn zulke dingen. Daarna heb ik nog zeker 1,5 uur geslapen. En nog steeds ben ik moe hahahaha...
@onewish Ik zou, net als Esther, pas testen op de dag na de dag van je langste LF. Dat is nu ook mijn plan, als ik die dag zonder bloed door kom. Hier Normaal Temp ik in de avond nooit, maar dacht net "doe ik is voor de grap". Temp van 37,6. Ben benieuwd hoe dat morgenochtend zal zijn. Als er donderdag ochtend nog geen bloed is geweest, dan ga ik testen. Heb wel ongi krampen, maargoed... Dat kan twee dingen betekenen... We wachten weer af. Slaap lekker meiden!
Vanmorgen een temp van 36.8.... Dus een daling van 0.10en besloten toch weer even te wachten met testen...
Heb wel een vraagje. ik moest om half zes plassen en heb toen netjes gemeten,36.8. Normaal meet ik om 07:00 want dan gaat de wekker. Dit heb ik ook gedaan en nu was die wel 37.0. Maar ik moet toch de eerste temperatuur aanhouden?