Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemorgen dames. :)

@onewish
    Dan zou ik er gewoon een testje tegen aan gooien.

@Ratje
    Ik weet het niet precies. Volgens mij moet je lichaam wel minimaal twee-drie uur in ruststand zijn bij tempen. Hier weet ik ook niet het fijne van af (deze maand begonnen met tempen), dus verbeter me gerust. ;)

Hier
    Mijn temperatuur is de lucht weer in geschoten. Schrok er van vanmorgen. :$ Uiteraard is dat een goed teken, maar ik wil mezelf niet te positief maken, want als ik wel ongi wordt vandaag zal ik dan extra balen. :) Gelukkig heb ik vandaag veel te doen. Zo eerst werken en dan eten bij collega's (de directie, wat inmiddels ook vrienden van ons zijn). :) Toch voel ik vandaag wel wat spanning, heb namelijk wel ongi krampjes, maar niet zo heftig als normaal (kan in een keer komen, dat weet ik van de vorige keer). Mijn tepels en tepelhof zijn gevoelig, normaal is dat alleen rond de eisprong tot 5-2 dagen voor NOD. Dit zegt natuurlijk niet heel veel, want er zijn vast vrouwen die gevoelige tepels hebben tijdens ongi... Argh! :) Kortom, gelukkig kan ik zo naar werk en is het daar lekker druk. :p Ik hou jullie op de hoogte. Voor degene die mijn tempkaartje wilt zien:

My Ovulation Chart

2. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Esther ik duim..

One toch een beetje spannend ;))

Ratje hij is nog steeds heeeel hoog...

MCDR weer gestegen... knap dat je nog niet hebt getest...

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier vandaag geslachtsbepaling om 13.00 ben echt zoo benieuwd. :d

3. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Thanx Paprikaas! Spannende dag vandaag voor jou!

4. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, gezakt vandaag zie ik?

Paprikaas, wat spannend meis, heel veel plezier!!!!!

Ratje, je zit nog steeds goed hoog meissie. Ik zou persoonlijk de temp van vandaag op "discarded" zetten of op "sleep deprived".

MRCD wauw mooie stijging, ik duim nog net wat harder.

Hier temp lekker omhoog, maar zegt geen poep momenteel natuurlijk. We zullen zien.

5. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Es nee dt was gisteren...vandaag nog niet ingevuld

Mcrd ja was dt maar zo makkelijk hihi
    Zie onderschrift..dn bn je t vertrouwen wel n beetje kwijt.

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Oh wat spannend!!!!!!! :D
    Heel veel plezier!!!!

Ik heb straks om 10.30u controle bij de vk.
    Verder gaat hier alles goed. Druk bezig in de babykamer. :D

Tot later! Dan lees ik even beter bij en zal ik even uitgebreider reageren.

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther jou temp ziet er goed uit. Hier gaat me temp op en neer wat ik normaal nooit heb mijn temp gaat anders gewoon omhoog

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie, hoe was het?

One, dan vul je temp eens in joh, mij een beetje zitten foppen hier.....whahahaha

Tinkerbell, die gaat inderdaad lekker op en neer, kan me mijn kaartje van bij mijn zoontje nog herinneren en daar gebeurde hetzelfde, dus wie weet? Ik duim in ieder geval lieverd.

Ik wordt er een beetje moe van. Mijn lieve zoontje is weer eens helemaal ziek. Gister bij andere oma geweest spelen en ziek opgehaald. 39,6 koorts en na zetpil schoot het alsnog door naar 39,9......helemaal ziek, waterige ogen, pijn aan keeltje en zelfs hoofdpijn zegt hij. Ik vind het niet leuk. Kijk dat ik ook weer tot 3 uur vannacht met hem bezig ben geweest, daar geef ik niks om, maar ik hou er niet van dat hij ziek is.....alweer.....

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    36,8 lieverd haha...
    Vandaag testje gedaan licht streepje..dus voor mij na alles ga ik uit van negatief..we wachten af xxx

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemiddag meiden. :)

@onewish
    Ah. Je bent net bevallen. Ik heb gelezen dat het HCG vaak al enkele dagen na de bevalling uit je lichaam is. Elders staat dan weer wat anders, dus ik zou in jouw geval ook niet weten wanneer ik zou testen.

@Esther
    Wat vervelend zeg. :$ Hopelijk snel beter.

@Paprikaas
    Spannende dag. Veel plezier!

@Hier
    Kleine update vanuit mijn pauze. :p Nog geen ongi te bekennen, maar ben er nog niet gerust op... Wat niet is, dat kan nog komen. ;) We wachten nog even af. Zoals gezegd morgenochtend testen als ik vandaag "bloedloos" door kom. :p

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Duidelijk een jongen! !

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Gefeliciteerd!! :D

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Paprkaas, jeuj, gefeliciteerd met je menneke lieverd!!

One, ik ben wat nerveus van je lichte streepjes meid, ik kan me je geschiedenis nog net iets te goed herinneren. Hoe dan ook zie ik wel iets ja.

Lappie, weer goed gekeurd?

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Gefeliciteerd!

15. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    One. Licht streepje op een zw test? Lees ik het goed??

Esther. Ach gos je lieve mannetje weer ziek. Ze moet hem wel steeds hebben zeg. Beterschap.

Hier. Alweer de 30 weken gepasseerd.

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @one. Jeetje spannend zeg. Ben heel benieuwd. Zou toch wat zijn he.

@esther mooie temp. Hopelijk blijft ie zo hoog. Ach arm ventje toch. Hopelijk knapt hij snel op.

@paprikaas. Yeahhhh ook een knulletje. We krijgen veel knullen in ons groepje hier.

@lappie was alles goed?

@margha. Gaat snel zeg. Nog maar 10 weken.

@mrcd. Spannend meis.

@tinkerbell. Idd een schommelende temp deze maand. Ik duim voor je.

Hiermijn 17 weken dansje vandaag.

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Paprikas gefeliciteerd meis!
    Esther ja idd drm maar ff afwachten en volg week ofz weer testen als k dt volhou :p
    Margha ja klopt maar te vaak gezien zoiets om blij vn te worden zeg maar.
    Jennifer dansje voor jou!! jaa nog maar even afwachten...zie t eerst nog maar als negatief :) moet echt n duidelijke streep zijn eer k blij word...:)

Xx

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hallo dames!!! Hier ben ik weer eens. Sorry hoor, maar ben moe en zit even niet zo in mijn velletje Komt wel weer goed hoor. Tijd voor verlof (nog 1.5 week) en dat gezeur van het werk helpt niet echt mee. Nahja, verstand op 0 en straks genieten zonder aan het werk te denken :D

Ik zie allemaal nieuwe namen. Geen idee of ze echt zo nieuw zijn, maar voor mij nu even wel dus als ik jullie niet welkom geheten heb. Bij deze : Welkom :D

Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar het is iets teveel om alles terug te lezen en te reageren.

One, spannend meis. Ben erg benieuwd :D Oeh een licht streepje. Tja dat kan zoveel zijn nu in jou geval. Zou wel geweldig zijn zeg.

Paprikaas, ben erg benieuwd of je een prinsje of prinsesje krijgt :D Jaaaa, een prinsje, gefeliciteerd!!!

Esther, mooie dip en mooie stijging, maar zoals je zelf al aangeeft zegt het geen ruk ;) Duim me natuurlijk wel suf.

Tinkerbell, duimen draaien hoor mop.

Margha, whoehoe. Danserdedans. Hier alweer voorbij de 34 weken…

Jennifer, ook met jou dans ik mee :D

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jennifer, ik dans mee! JEEJ!!

Margha, hoe voel jij je nu meissie?

Hier heel apart. Zoontje vanmorgen nog steeds heel ziek. Om 12:00 had hij nog 39,7 koorts dus ik zetpil gegeven en hem maar even in bed gelegd. Dat doet hij normaal niet meer, maar ja dit was ook geen normale situatie. Ik probeer even te tanken want dus maar 1,5 uur geslapen in totaal.
    Na 20 kleine minuutjes slapen wordt hij gigantisch kwaad wakker, pyja moest uit (had hij niet eens aan, gewoon een hemtpje) woede aanval, schoppen, slaan, verzin het maar. Het was bijna de 3e wereld oorlog. Nou van ellende maar weer naar onder.
    Even bij laten komen...........................................................en binnen 15 minuten was alles over, maar dan ook alles!!! Hij begint weer te eten, de koorts is compleet weg, ook de verhoging. Slobbert in 1 keer fles water leeg en gaat buiten spelen.....................zit je dan, helemaal afgebrand op de bank met een bek vol tanden.
    Blij dat het voorbij is hoor, maar dit was wel extreem snel hoe het ging. Nou ja hopen dat het zo blijft en dat hij straks lekker kan slapen.

20. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Zooo dat is idd snel.... zeg mss werkte die zetpill in een keer??

Spannend One..

Foto's staan in mijn album :)

Deel Deze Pagina