Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zou wat zijn, magische zetpillen haha. Had er gister ook gehad, maar daar ging de koorts kei hard doorheen en werd zelfs hoger. Hij is wel nog moe, maar dat is logisch na zo'n nacht.

Grace, rustig aan moppie, we wachten op je!!

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    waaaahhh meiden ik schaam me enorm maar ik heb deze week zelfs niet gelezen hier :)

ik ben stikkapot, Menno is sinds maandag weer naar school, ik ben sinds dinsdag aan het werk... en de combinatie valt me zwaarder dan ooit... ik ben echt een wrak als ik thuis kom... en het grootste nadeel is dat ik nu weer tijdje fulltime ga werken (zodat ik meer ouderschapsverlof overhoud van Menno en baby om na de tweede bevalling meer thuis te blijven)

hoe is het hier op het wachtbankje, ik duim mega hard voor jullie meiden !!!! dikke knuffel

3. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Vanmorgen 36.6 dus ben iets minder positief op me wachtbankje. Maar je kan niet weten. Blijf mijn eisprong twijfels hebben op dag 8 (dus maybe toch op dag 10 of 12 en dan nog langer wachten)

4. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Vandaag precies 19 weken!! :D

5. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Lappi Jeejjj :D

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lappie, ik doe het dansje mee joepie!!!!

mvm, dat geeft toch niks meid. Zorg jij maar eerst voor jezelf lieverd

Ratje, ik duim dat die morgen weer omhoog gaat meis.

Hier gaat mijn temp naar boven, das lang geleden zeg, nog voor mijn bbz dat die zo vroeg al zo hoog zat. Ik vind het een leuk kaartje on te zien tot nu toe. whahaha, je moet toch ergens je lol uit kunnen halen.

One, hoe gaatie?

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hihi Esther...grappig en mooi. Tja wat zegt het? In ieder geval dat ik duim.

8. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    dat vind ik super lief van je moppie!!! smak

9. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    goed hoor schat! met jou?

10. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja lekker hoor, zoontje helemaal gezond vanmorgen naar het kdv gebracht dus mamma ook weer een stuk rustiger in haar hoofd.
    Wat was je temp vanmorgen?

11. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Lappie jeej meid.

Esther mooie temp. Ik duim voor je

Ratje voor jou blijf ik ook nog duimen hoor

Andere dames dikke knuffel

Hier is me temp weer omhoog gegaan

12. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    36,8 weer...:) maar als k dat invul gaat t kruis weg...omdat lf te lang word denk ik...
    Ohh gelukkig...!
    wij gaan vanmiddag ff gezellig shoppen in dl
    X

13. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Goedemiddag dames,

Ik moest wat haasten vanmorgen! Heb niet goed geslapen, Temp is gekelderd :( en ik ben een tuurtest rijker. :) Maar nog niet ongi geworden... Argh! Ik haat onduidelijkheid. :( Ik zal zo met mijn andere telefoon een foto toevoegen, die is drie minuten na de afname van de test genomen. Ik heb ook een ovu test gedaan en toegevoegd. Blauwe is zw test.

Kan het zijn dat FF het kruis verkeerd heeft geplaatst? Dat mijn ei bv pas de 20e of 21e CD is geweest? Ik heb daar zo geen verstand van. :)

Tempkaartje:

My Ovulation Chart
    [​IMG] [​IMG]

14. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    MRCD op je test zie ik niets maar je test is daar nog niet volledig doorgelopen

15. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    MRCD, ik twijfel ook aan het kruis op ff bij mij. Volgens ff moet ik zaterdag duiveltjes zien.... Maar dat is een cyclus van 22 dagen.... Nog nooit meegemaakt. Zit altijd tussen 24 en 26 dagen. Raak van dat temperaturen best in de war..... Ik blijf voor je duimen pop!

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Lieve meiden ik wil me nergens mee bemoeien natuurlijk, maar als het allemaal zo verwarrend is (en dat is het duidelijk) dan zou ik persoonlijk even een maandje niet tempen. Het werkt alleen maar frustrerend. Tenminste dat heb ik dan. Ik sla wel vaker een maand over, gewoon even lekker helemaal niks.
    Maar ja, je wilt natuurlijk ook alles doen wat ik je macht ligt, geloof me dat begrijp ik. Maar even lekker een maandje ontspannen kan ook goed werken.

Nogmaals, dwing niemand iets op (daar ben ik zelf al te lang voor bezig), maar ik denk gewoon even hardop.

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Dat is denk op zijn tijd ook weleens goed hoor Esther. Je bent zo op die temp gefocust dat je soms ook even een rust moment in moet lassen. Ook al wil je zo graag even niet met je temp bezig zijn is ook lekker...

18. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ja is misschien wel een goed idee volgende maand even niet temperaturen.... Hopelijk hoef ik dan ook niet te temperaturen.;)

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hoop het ook ratje...

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Natuurlijk hopen we dat met je mee meissie!!

Deel Deze Pagina