Temperatuur weer ietsje omhoog. Wel een kruis wat verplaatst is. Toch op aanrade van sommige dames hier mijn cervixslijm weggehaald. En toen hop naar dag 12, dus nu opeens op dpo 9 met gisteren en eergisteren lekkere ongi krampen, blegh. Dus nu wederom weer 5 dagen wachten.
@ratje, dus toch dag 12 zoals ik in je eigen topic al aangaf Succes nog deze wachtdagen! Ik ga voor je duimen
Hey lieverds, ik ben op het moment niet erg spraakzaam hier, maar wil jullie wel even zeggen dat ik wel aan jullie denk hoor... De vermoeidheid slaat weer enorm toe, dus heb eigenlijk nergens puf voor, doe alleen de dingen die ik moet doen en verder zeer weinig... Dikke SMAK voor jullie
Mvj. Ach jeej ook al zo vermoeid. Slaap je nog wel goed? Hier vaak slecht slapen weet soms niet hoe ik moet liggen ook al heb ik al een voedingkussen waar ik mee slaap. Hier. Verder vaak misselijk met brandend maagzuur tot aan mijn keel met soms overgeven. Heb er wel wat voor maar helpt helaas niet voldoende.
Vanmorgen 36.6 dus ik denk dat ik naar de volgende ronde ga... Wel erg laag.... Maar ik houd jullie op de hoogte!
Esther wat heb jij een mooi kaartje seg ik duim voor je. Ratje wat balen meid maar ik duim nog steeds verder voor je
Mvj balen dat je ook zo moe bent. Hier nog een. Margha misselijk en maagzuur niet is niet leuk. Hier neemt het ook weer toe. Verder een hoop met duimen en knuffels voor iedereen. Hier nog erg moe en vaak flink duizelig. Ook mijn benen en voeten willen niet meer en ben ik weer meer misselijk aan het worden. Ik moet nog 1.5 week werken en gezien de omstandigheden wil ik dat volhouden, maar of het lukt. Donderdag naar de vk misschien met een verklaring toch een paar dagen eerder stoppen en nog maar drie dagen volhouden. Gisteren kon ik alleen maar huilen. Emomuts dat ik ben...
he meiden, hoe is het met iedereen.. zie veel leuke kaartjes hier er even helemaal klaar mee, bah!!! van mij mogen ze eerder inleiden, heb het helemaal gehad. pijnlijke bekken, pijnlijke navelbreuk, pijnlijke harde buiken.. gewoon bah!!! voor iedereen op het wachtbankje, ik duim heel hard hoor.. verder voor de rest een dikke knuffel smak smak!!
Hai meissies, Tinkerbell, dat wilde ik al net over jouw kaartje zeggen meis, ik duim ook voor jou!! Ratje, hm wel aan de lage kant ja, maar ook voor jou duim ik verder Grace, laat die tranen maar rollen meis, het is ook vervelend wat je allemaal meemaakt nu met je werk. Anja, meis toch, dat kan ik geloven dat je het moe bent. Nog eventjes meis en dan is het zover. Margha, helpen rennies niet? mvj, doe maar rustig aan meis, wij zijn er gewoon hoor. Hier inmiddels goed aangestoken door iedereen die ziek is. En bedankt he mensen.....Ik kan het niet echt de griep noemen, maar het is erger dan een goede verkoudheid, zo lekker brak de hee tijd. Heeft tot nu toe geen invloed op mijn temp, want ik heb gister om dat te testen ook overdag een paar keer geprobeerd, maar blijft normaal. Maar ja ik heb pas 1 keer in mijn leven koorts gehad dus daar zal het wel aan liggen, wel makkelijk. Fijn weekend schatjes
Es beterschap! Anja nog eventjes meissie Hier gaat allesgoed... Wel vergeten te trmpen vanmorgen maar geeft niks Gister op visite geweest bij men broertje, kreeg de vraag of k alweer zwanger was?! Omdat ie vond dt men buik alweer bol begon te staan... Uhmmm nee niet dt ik weet zij ik..? Hij voelde t zij die nou lkkr dn haha....maak me ff zenuwachtig Zometeen even weer op visite bij men vriendin mt dr tweeling ...leukleuk! En jullie? Xxxxx
Ja One, wanneer? Ik heb net een eigen topic geopend bij de testen, maar ik stel hem hier ook nog maar in voorbereiding op volgende maand. De kv2v5 blijkt de laatste tijd raar te doen bij vele. De trekspleister2v5 zou dus precies dezelfde zijn, maar hier hoor ik nooit iemand over. Heeft hier iemand ervaring met die test? En dan eigenlijk slechte? Dus indroog- schaduw-, voorgedrukte streepjes of iets anders raars?
Esther dat zijn idd dezelfde testen als kv, toen ik zwanger was was die goed zichtbaar en dikke roze streep... voor de rest vage streepjes ermee gehad zoals je weet... mja toch wel n goede goedkope test vind ik... nu heb ik de action testen... uhmm,, ik denk dinsdag ofzo, miss eerder als ik t niet volhou vind t wel wat spannend,, ben benieuwd wat de uitslag is.. en anders zal ik eens toch ongi moeten worden lijkt me.. Grace ja idd vorige keer zag hij t ook, dus we zullen zien...
@ Margha: ja ben echt de hele dag moe iedere keer. Ik ga moe naar bed én ik sta moe weer op... bahbah... Ik slaap voor zover ik weet wel aardig, niet anders als anders. Enige dat wel anders is, is dat ik er nu vaak 's nachts 1x uit moet om te plassen... Door de weeks slaap ik met het voedingskussen, in het weekend (of als manlief door de weeks thuis is) fungeert hij om mijn been op te leggen hahahahaha. Door de pijn in mijn bekken, die nu écht begint toe te nemen, heb ik ook enorm last van mijn liezen waardoor ik pijn heb bij het omdraaien... Alleen voor zover ik weet als ik écht slaap, voel ik dat niet... @ Grace: ja is echt verschrikkelijk, maargoed... hoort er vast bij... Herkenbaar die duizeligheid... bij mij komt het door te lage bloeddruk steeds... Ik moet nog sowieso 4 weken werken, maar dit weekend hoef ik al niet en volgend weekend sta ik er ook niet op :s... Al kon ik ook niet, dus dat scheelt hahahaha... Heb mijn beschikbaarheid dus doorgegeven aan het uitzendbureau. @ Anja: dikke knuffel lieffie. @ Esther: weet ik wel meis, maar voel me dan zo lullig als ik zolang niets van me laat horen...Beterschap meis. Geen idee van die testen... @ One: zou wat zijn als je broertje gelijk heeft Hier vandaag op pad geweest met mijn schoonmoeder en J.oshua. Pffffffff, wat een zware beproeving met een kind dat al vanaf dat hij wakker was vervelend was zeg. Pffffff. Maargoed, ook dat hoort erbij. Eenmaal thuis heb ik hem even op zijn kamer gezet en hem weer rustig laten worden en hij vond dat zelf ook erg prettig, want hij pakte zijn beertje erbij en ging op bed liggen tv kijken. Dus dat was een heel goede zet van mij. Ben goed geslaagd voor gordijn op de (straks) babykamer en voor het schuine dakraam op J.oshua's kamer straks. En zelfs beiden nog met korting ook, want het gordijn voor de babykamer was in de aanbieding en het dakraamgordijn kreeg ik met 20% uitprobeerkorting van de Gamma hihihihi. Omdat wij zo'n klantenpas hebben, kregen we bij de klantenservice een bon voor 20% korting op Gamma eigen merk. Whoehoe! Dat scheelt nogal zeg! Ook van mijn schoonmoeder nog een shirtje gekregen voor ons 2e prinsje in maat 44. Echt zo lief. Ik was al bezig met betalen toen ze ineens zei: "Ik betaal het shirtje". Gelukkig kon het nog van de rekening af hihihihihi. Heb nog even een positiepanty gehaald voor de bruiloft 27 september... Nu is J.oshua met opa en oma meegegaan. Opa is toch morgen jarig, dus mocht hij daar logeren, moeten toch die kant op morgen. De zolder schiet nu gelukkig wel op. Mijn schoonvader komt volgende week zaterdag weer en gaat dan op zolder verder, terwijl mijn man geniet van het vrijgezellenfeest van zijn beste vriend hahahaha. Maar dat vind mijn schoonvader niet erg gelukkig.
@mamavanjoshua Super fijn dat je goed geslaagd bent! En korting is altijd fijn! Nou hier temperatuur 36.7.... Verwacht er niet echt veel meer van maar je kan niet weten natuurlijk.
thanx meiden!! @esther, geen ervaring met de trekpleister testen. zelf altijd die van de kv gehad. Oh ja, de laatste keer ook een paar van zwanger en kids. Die had ik online besteld. Die vond ik ook wel fijn. @one, ben heel nieuwschierig naar je test, haha @mvj, je bent goed geslaagd merk ik wel, haha! top zeg al die kortingen. Daar hou ik ook wel van
Anja ja ik ook...ik ga wel gwn vn negatief uit..dn kn t altijd meevallen maar als mensen die dichtbij je staan t ineens zeggen en niet weten (vn temp enzenz) dn beginnen bij mij de zenuwen ook te komen hoor. Cker omdat ie t vorige x ook aan me zag... Mja..hoe gaat t mt jou meis? Xxxx
ja, dat is dan wel heel vreemd, haha... hier vandaag echt een dip dagje.. nergens zin in, beetje sjaggie. heb medelijden met man en zoon, haha... En dan moeten we vanmiddag ook nog op verjaardag, gezellig een BBQ in de tuin met dit weer, word je ook niet vrolijk van.. Ga denk ik lekker op tijd naar huis