One, wat was je temp vanmorgen? Anja, lekker aan toegeven en even een baaldag inlassen, lekker. Hier nog steeds ziek, maar ik heb lekker besloten dat ik vanmiddag dus niet mee ga naar ons verjaardagsfeest. Dus zoon en vriend gaan alleen, zo, mamma rust aan de kop. Heerlijk als je ziek bent die mannen. Net 3 machines was weg staan te strijken en vouwen, badkamer vlug gedaan. keuken weer schoon......helemaal kapot. Krijg je de vraag "ach schatje, waarom doe je dat allemaal, dat had ik toch ook kunnen doen? " Ja zak, als ik klaar ben kom je daarmee!! Sorry, moest er eventjes uit geloof ik.
was eerder op, met yoen,, was huilerig enz, dus 36.7.. zal morgen weer gewone tijd tempen..''als t lukt'' maar missch moet er nog wel n eisprong aankomen i dont know..? word nie echt wijs uit men kaartje... had zelf wel t gevoel dat ie al geweest is/was,beste krampen steken in me lies gehad die dag dat FF aangeeft.. mja we wachten af, en zullen t wel zien. x
Esther dus nu lekker beentjes omhoog ,, mamatijd.. ach ja idd kerels ook hihi, idd als je klaar bent zeggen ze dat meestal hihi lullo's xx
Esteher, Beterschap meis. laat je maar even lekker verwennen de rest van de dag. lekker voor je laten koken enz. Hier gisteren de kinderwagen opgehaald, ben er zo wijs en superblij mee.
heeeeeeeeyy dames! dat was lang geleden zeg! net terug van onze 15 dagen Turkije, we hebben het zooo heerlijk gehad! wel even het ziekenhuis in geweest daar omdat een klein meisje zo onhandig was om in het zwembad tegen mijn buik aan te trappen (per ongeluk natuurlijk), maar alles was gelukkig goed uiteindelijk.. al met al: ik heb het forum wel gemist! we hebben nog een weekje vakantie in nl, dus ik zal wel lezen maar niet veel kunnen reageren (doe ik alleen op werk haha want thuis gebruik ik de laptop zelden).. nice to be back!!
Evelien, glad to have you back girl!!! Wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. En maar goed dat er niks aan de hand was zeg, toch wel schrikken. Geniet nog van deze week. Marga, gaaf he, dat zijn altijd de leukste momenten. Hier een uur te vroeg getempt door een geweldig hard 10 SEC durend onweer....ppfff.....10 sec.....ik dacht temp maar. Toen half uurtje nog weggedoezeld, weer 10 sec onweer echt kei hard, GVD zeg:x.....maar weer getempt, bleef hetzelfde. Nog maar half uurtje wat gedoezeld....zoon wakker GVD GVD GVD:x:x.....weer getempt, weer hetzelfde. Dus nu laat ik hem ook staan ook en zit ik veel te vroeg alweer onder op de bank. Ben al met hond geweest wandelen dus die is ook weer tevreden. Dat is dan wel fijn zo vroeg want de straten zijn nog zo lekker leeg. Annyhoe, ik vind mijn kaartje mooi, zo! Ik heb het gezegd, ik vind hem mooi. whahaha ja je moet toch ergens blij zijn als je op de achtergrond de kerk 6 uur hoort slaan.....vanmiddag met kleine vent middagtukkie doen ofzo. KUS
Jij ook he, dus ik duim net zo hard voor jou. Dat die stomme halve griep hier maar eens overgaat. Zet door of flikker op! Misselijk, niet normaal meer....
Esther en tinkerbell nou hopen over n paar dagen die mooie knaltest voor jullie!!! hoe zit t met jullie symptomen?! Ik heb ook nog n paar dagen tot aan m'n NOD wou t niet weten wanneer maar had al weer stiekem gekeken :S ik heb al vanaf t wkend ongipijn in m'n buik erg moe, gister zelfs n middagdutje gedaan. En n beetje gevoelige borsten mja dit zegt helaas niks bij mij want of ik nou wel of geen symptomen heb t is nooit raak, dus ga er nu ook maar niet vanuit!! Gister zei n tante van m'n man dat ze gedroomd had dat er iets wits in de tuin van m'n schoonouders stond, n baby!! Mja zou vast geen voorteken voor ons zijn!! Moet maar gewoon afwachten, heb alleen t gevoel dat ik nu al ongi moet worden :S Pfff
Esther en Tinkerbell, wat grappig, allebei eisprong gehad op vrijdag de 30e. Ik ga heel hard voor jullie duimen! (en natuurlijk ook voor alle andere die het nodig hebben )
Esther en Tinkerbel jullie hebben mooie kaartjes, duim heel hard voor jullie! Wij hadden ook onweer en regen, blegh. Nu schijnt de zon gelukkig maar ja voor hoelang. Hier nog temperatuur van 36.7 heb wel last van ongi gevoel maar die heb ik al ruim een week. Rustig afwachten dus maar.
Hallo Dames, Ik heb volgens FF 1 sept eisprong gehad ben benieuwd Ik hoop voor iedereen een positieve test