Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Hoe zet ik een link naar mijn tempkaartje van FF in mn handtekening?

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Rechtsboven naar 'sharing' gaan, dan op 'get code' klikken.
    De 'simple link' kopiëren en in je handtekening plakken. Succes.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hll88 ziet er wel zo uit meis, mijn duimen draaien voor je!

mamasmeisje, ik krijg mijn eigen kaartje te zien op het moment. Welke code heb je gebruikt?

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Haha, heb denk ik een link geplaatst naar de 'home' pagina van FF.
    En als jij daar ingelogd bent, krijg je je eigen kaartje te zien.
    Ik ga het even anders proberen!

5. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Goede morgen dames heb vandaag een test gedaan. Kon niet meer wachten. Ik en mijn vriend zien een heeeeeeeeeeeeel licht streepje. Alleen niet op de foto te krijgen. Ik ga hem laten drogen en kijk dan hoe het streepje is. Moeten vandaag naar de begrafenis van onze bompa

6. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @tinkerbell spannend meis!! Hopelijk gauw die knaltest ;) en heel veel sterkte vandaag meis!!!!

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Tinkerbell, wat spannend!!
    En idd sterkte vandaag.

8. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Tinkerbel super spannend! En heel veel sterkte vandaag.

Hier is het nog 36.7 voelt een beetje alsof menstruatie gaat komen dus gewapend met inlegkruisjes en andere toeters en bellen in mijn tas.

9. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    Tinkerbell wat spannend.

Even gauw via de telefoon!!

Net controle gehad, lig nu nog even aan de ctg. Alles was goed en het mooiste nieuws..........

Eind volgende week word ik ingeleid en houden wij onze zoon en broertje vast. Zoooooo spannnend :D

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

gisteravond een bewogen avond gehad...
    Had al 2 dagen constante harde buiken. Dus gebeld met de afdeling. Omdat ik nog maar 29+5 was, wilde ze me zien en een CTG en echo van de bmm maken.

Na de CTG die liet zien dat alles met ons prinsje goed was de echo gehad. BMM 4 cm lang. Maar omdat ik die harde buiken heb (die af en toe toch flink pijnlijk zijn) gingen ze het 2 uur later nog een keer meten, dus moesten (buurvrouw was mee) toch wachten. Als de BMM dan nog steeds goed was mocht ik naar huis, anders moest ik blijven.

Had voordat ik naar het ziekenhuis ging al flink gehuild bij de buren, want zat al helemaal van: "hoe komt Joshua dan morgen naar school en dat soort dingen..."

Gelukkig mocht ik gewoon naar huis, met het advies rustiger aan te doen.

Ik word vanmiddag teruggebeld door mijn manager, die toevallig toen ik vanmorgen belde onderweg was naar het hoofdkantoor. Hij gaat daar overleggen wat voor mij de beste optie is. Of zittend werk voor de laatste 4 weken, of omdat ik zwanger ben de ziektewet in en daarna zwangerschap/bevallingsverlof. Dus hij belt mij straks terug.

Met de inwendige echo was trouwens ook goed te zien, waar de steken in mijn vagina en de extra pijn in mijn bekken/liezen vandaan komen... Meneer was flink aan het draaien met zijn hoofd in mijn bekken...

Ik moet het dus rustigaan doen, dus alles gaat nu op zijn elfendertigste (zoals ze dat bij ons zeggen). Ik wilde vandaag de benedenverdieping doen, maar doordat ik al vanaf 9.00 uur aan het uitzoeken was geweest hoe of wat het precies zit qua ziektewet in mijn geval, heb ik nu zoiets: "Morgen weer een dag en anders donderdag.
    Vanmiddag ga ik even lekker slapen als Joshua op school zit, want ik was pas om 00.30 uur thuis vannacht.

Ik ben nu dus gewoon weer thuis gelukkig en ga nu dus goed rustigaan doen.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hei stelletje lekkere wijffies!!!!

Tinkerbell, spaaaaannnneeeennnddd!!! En als je het klussen goed hebt ingevuld zou dat toch helemaal cool zijn.
    Heel veel sterkte meis vandaag. Dat zijn altijd de mindere dagen natuurlijk. Sterkte, ook voor je familie.

mamasmeisje, zo jij floept ook aardig op en neer meis.

mvj, ga je nu dan eens eindelijk rustig doen? Want wat voor jou rustig is, is voor vele nog steeds heel druk. Laat iemand anders er maar even de stofzuiger door halen. Dan maar heel saai op de bank, maar je wilt toch echt geen risico lopen nu. Laat je even weten wat je manager zei?

Anja, wwwhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DAT IS AL BIJNA!!!!!!!!! Wat spannend!!!!!

Ratje, ik duim kei hard verder hoor. Tot het tegendeel bewezen is blijf ik positief!

Hier nog steeds zo brak als een hond. Als ik niet beter zou weten gezien mijn verleden zou ik nu echt zenuwachtig worden.
    Op de meest rare tijden hoger, dan weer misselijk, koppijn bij het leven, snotterneus en nog meer van die stomme dingen.
    Maar goed, griep dus, bleh....

Hoe gaat het met de rest van de dames??

12. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Ja idd, temp is niet heel stabiel maar blijft boven het lijntje. Is de eerste keer dat ik temp maar heb deze ronde sowieso geen goede hoop. Wel op tijd geklsut enzo maar mijn gevoel zegt dat het niet zo is. Andere keren had ik duidelijk een gevoel van: 'het zou zomaar kunnen' en toen was het trouwens niet zo en nu duidelijk dat het niet zo is. (hopelijk heb ik het dan nu ook fout en is het wel zo) Pfff wachten duurt zo lang....

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja wachten duurt echt lang meis. Ik hoop voor je mee!!

14. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Tinkerbell. Spannend hopelijk snel een knaltest, sterkte vandaag meis.

Ratje. Hopelijk heb je ongelijk en komt er geen menstruatie, ik duim voor je.

Anja. Spannend zeg nu je de datum ongeveer weet. dan ben je 37 weken. Komt echt dichtbij zo.

Mvj. Ach jee meis dat is ook wat, inmiddels al wat gehoord van je manager?
    rustig aan doen en aan jezelf en de kleine in je buik denken.

Esther. Jeej nog steeds brak hè bah zeg, beterschap meis.

Hier volgende week een afspraak met het kraambureau.

15. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Margha, leuk zo'n vooruitzicht!!
    Yep, nog steeds brak, wil echt niet over gaan hier.

16. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Ow jeetje wat een bewogen avond/nacht @mamavanjoshua. Gelukkig mocht je naar huis. Nu lekker rustig aan doen hoor! En die benedenverdieping die kan wel wachten en gaat nergens heen. Liefs.

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zijn er hier ook dames die wat weten over ouderschapsverlof??
    ik ben me aan het inlezen maar kom er niet helemaal uit.
    Ik denk er over om 6 uurtjes per week op te nemen, ik heb een contract van 20 uur, klopt het dat je hier over een vergoeding krijgt van belastingdienst? die 6 uur zou ik dan niet betaald krijgen.
    Ik wil even uitrekenen hoeveel ik dan minder in de maand krijg en of het te doen is financieel.

18. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier is dan eindelijk de foto maar wel helemaal opgedroogd.

19. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Lijk wel iets te zien maar vertrouw die kv testen niet helemaal heb ook al eens eenvals positieve gehad met deze testen, wil je geen valse hoop geven meis. maar duim wel voor je.

20. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Tinkerbel k zie ook wel iets maar das denk n indroogstreep
    Vind hem niet roze ...srry meid

Deel Deze Pagina