Margha, goh dat weet ik niet meis, ik was het eerste jaar na de geboorte thuis. Tinkerbell, ik zie wel wat, maar ben ook niet overtuigd......duim verder One, hoe staat het bij jou ervoor?
Nog steeds niks... Test gedaan vandaag weer...maar ook niet overtuigd Nog n licht vaag streepje dus zal wel niks zijn...kon ook nie anders denk mt deze temps...dus nog maar ff weer afwachten
Margha ik zit midden in een ouderschapsverlof aanvraag en een baas die iet meewerkt Je krijgt onder bepaalde voorwaarden inderdaad een bijdrage van de belasting van ongeveer 4,20 per uur met een maximum van 3000 euro. De voorwaarde is het verschil in jaarloon van het ouderschapsverlofjaar en het jaar ervoor. Je moet een bepaalde terugval in dat loon hebben.
hoi dames eerst en vooral @tinkerbell, spannend meid! op je eerste foto zie ik wel wat, de tweede daar zie ik dan weer niets op @esther, ik stuur je dadelijk pb'tje gewoon even heel snel: alle dames op het wachtbankje ik duim voor jullie !!! en dan heel even ego, ik knijp hem echt voor morgen, dan heb ik 9 weken (en een beetje) echo... hoop echt dat alles goed zit... morgen kom ik hier uitgebreider reageren
mvm, ik zal hem dadelijk lezen en reageren, maar wat spannend meis. Ik duim echt kei en kei hard voor je!!!!
Tinkerbell, ik zie op de tweede niks...ik duim voor je mop. Esther, voor jou ook duimen hier. One, blijft vaag bij jou...hopelijk snel wel wat duidelijkheid. Anja, spannend. Bijna de kleine prins in je armen. Mvj, rustig aan mop. Hier hebben we naast het werk het volgende zeurverhaal. Ex van vriendlief is boos want wil meer alimentatie en krijgt het niet van ons gezien wij nu ook een kindje krijgen. Wij hadden het al nagevraagd en hoeven ook zeker niet meer te betalen, maar eerder minder, maar daar gaan we verder ook niet moeilijk overdoen. Wil ze naar een advocaat dan doet ze dat maar en komt ze er wel achter. Maar hierdoor moeten wij het maar uitzoeken als de kleine komt in het weekend dat S (zoon vriendlief) hier is. Wij wonen in een flatje en ik wil de vrijheid hebben als ik moet bevallen en dat kan niet met een puber van 14 in huis. Lijkt me ook volledig normaal, maar dat mens is echt maf geworden in d'r bovenkamer hoor. Nou een ding is duidelijk. Wij gaan ook nog met S praten dat hij ten alle tijden welkom is en dat ondanks wat zijn moeder zegt hij hier niet kan zijn als de kleine zich aankondigd. Daarbij is het ook nog eens zo dat het een wat als verhaal is...voor hetzelfde geld komt ze doordeweeks. Maar wat een maf mens...
Oke dat is ook niet leuk dat je baas niet echt mee werkt :x. Ik heb het er nog niet over gehad op het werk nu de zweer er niet zo is, er is vorigen maand bezuiniging aangekondigd en echt goede gesprekken voeren is lastig nu merk ik zo ook over mijn rooster na de bevalling. klopt het dat je jaarsalaris minder moet zijn dan vorig jaar wil je die bijdrage kunnen krijgen?
Ja klopt je moet een bepaalde terugval in salaris hebben om recht te hebben op belastingvoordeel. Ik heb zelf een berekening gemaakt van wat mijn salaris zou worden en toen een belastingaangifte ingevuld van dit jaar (uiteraard net gedaan alsof de situatie dit jaar al zo was) om te kijken hoeveel het ongeveer zou zijn.
oke maar mag je dan die uren al meenemen die je minder werkt door de ouderschapsverlof en waar je dus geen salaris over krijgt?
Grace, dat meen je niet!!!! Wat een zeik mens dan zeg. Die zal wel last hebben van een of andere vorm van jaloezie hoor. Lekker laten zeiken en natuurlijk is S dan hartstikke welkom, dat zal hij vast zelf ook wel begrijpen. Maar ik kan me voorstellen dat je er bij je bevalling dan weer net niet op zit te wachten. Kan hij dan niet naar je schoonmoeder toe? Kan me ook wel voorstellen dat een 14 jarige jongen daar ook niet helemaal op zit te wachten
@esther. Ik duimmmmmm lieffie. Hopelijk voel je he snel beter @tinkerbell ik zie niks helaas. Hopelijk gewoon te vroeg getest @one. Spannend meis. Blijft spannend @grace. Wat een gestoord mens. De ex van mijn vriend is ook een gestoorde. Kan er een soap over schrijven @mvj. Jeetje meis. Schrikken zeg. Gelukkig gaat alles goed. Nu rustig aan @anja. Spannend nog een weekje. Super leuk vooruitzicht. @margha. Lekker aftellen meis. Succes met uitzoeken hoe het zit. Hopelijk werkt je werkgever mee. @mvm. Spannend morgen je echo. Ben zo benieuwd meis. Duim voor heel goed nieuws. Hier moe moe moe moe geen puf. Lees vaak mee maar geen energie om te reageren. Sorry lieverds maar vergee jullie niet hoor. Nog een week en dan de 20 weken echo.
Grace. lees nu dat je gezeik heb met ex van ml. jeej denk gewoon inderdaad jaloezie zoals esther ook al zei. Sommige mensen zijn echt bij het minste al jaloers en deze dame is dat vast nu ook dat jullie straks een kleintje verwachten in jullie gezinnetje. Jennifer. Moeheid is echt vervelend zeg en dan nergens meer energie voor hebben, pff nog even volhouden meis is voor een goed doel.
Voor degene die het nodig hebben een dikke knuffel Voor degene die op het wachtbankje zitten duim ik mee @ One toch vreemd dat die testje licht positief blijven.... Ik weet niet wat mijn cyclus aan het doen is deze ronde. Al met al niet meer getest omdat mijn temp vorige week ineens daalde. Ik wacht nog steeds op mijn ei. Mijn temp heeft veel hoge uitschieters deze ronde. Ik ben niet ziek ofzo 459868 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Tinkerbell, op de eerste dacht ik vaag iets te zien, op de tweede zie ik helaas niets meer... Mvm: spannend morgen!!! Ik ga voor je duimen dat je een mooi kloppend hartje gaat zien en dat alles er goed uit ziet.
Hey Jennifer, ik ook precies over een week, de 17e. Jij ook de 17e? Ik ben dan 20,5 weken. Jij 18,6 toch? Dan heb je hem best vroeg zeg. Vind het wel erg spannend hoor! Jij ook?