@lappie. Ja ook de 17e. Ben dan 18+6 maar volgens gyn prima termijn aangezien ik steeds 4 dagen voor loop. Weinig buikvet heb en het moet tussen 18 en 22 weken. Vond het nl ook erg vroeg maar volgens hun geen probleem. Is super spannend weer he. Ik ben weer zo onzeker De laatste dagen. Pppff.
Jennifer helaas moeten we het ermee doen Bijna de 20 wekenecho. Spannend Lappie jij ook bijna Esther hij gaat nu ook in eerste instantie naar schoonmoeder maar mocht het nachtwerk worden moet hij daar op de bank slapen dus gaan hun wel zijn ex bellen. Zo'n jongen is toch liever thuis bij zijn eigen spullen. Nou ja...gestoorde mensen blijf je houden
@mvj, en nou ook gauw eens rustig aan doen meis want wat voor jou rustig aan doen is, is voor een hele boel mensen alsnog vrij druk. Dus hop op die kont op de bank en lekker rustig aan doen. Ben benieuwd wat je manager zegt. @esther, ben heel benieuwd hoe het deze maand met je afloopt meid. @tinkerbell, ik zie wel iets, maar ja, hij is natuurlijk ook al helemaal ingedroogd.. wel spannend natuurlijk. Hmmm, bij je nieuwe foto twijfel ik. He bah.. spannend @one, toch spannend voor jou zeg. Zal het wel, zal het niet. @mvm, komt vast goed meid. Laat je ons de echo zien? @grace, wat een achterlijk persoon zeg. Die heeft zeker niks beters te doen, pffff @jennifer, oh spannend, die 20 weken echo. We vergeten jou ook niet hoor @iedereen, ik vind het zelf ook ontzettend spannend. Nog 1.5 week en dan ons mannetje in de armen sluiten. Ben zoooooo nieuwsgierig naar hem, hihi. Even een iets uitgebreidere versie van de controle. De kleine man werd vandaag geschat op een gewicht van 2990 gram. Dus een lekkere gezonde knul aangezien hij natuurlijk nog wat meer groeit. De gyn was erg begripvol over het feit dat ik het allemaal niet meer zag zitten en heeft daarom ingestemd om eerder dan 38 weken in te leiden. Gelukkig verder heb ik een slaap pil mee gekregen om even 1 nacht goed door te kunnen slapen. Natuurlijk zijn er mensen in mijn omgeving die alles graag op de natuurlijke manier zien (homeopatisch enz) ikzelf natuurlijk ook, maar die hielpen niet. Dus manlief had een heftige discussie met die persoon en nam het erg voor mij op. Ben wel blij met hem, hihi grote topper is het!
mvm. spannend morgen de echo, ga keihard voor je duimen. Lappie en Jennifer. de 17e echo, spannend zeg. Anja. Gelukkig heeft jullie gyn zoveel begrip voor jullie en een lieve man die het voor je opneemt, ja en andere mensen hebben soms overal wel een mening over, je moet gewoon doen wat jullie willen.
Anja ik vind t niet spannend meer hoor hihi te vaak gezien zulke streepjes om blij vn te worden Ik bn een vagestreepjes pieser (toen in de 2,5jr proberen zw te worden veel testjes versleten) Moet gwn direct n duidelijke streep staan anders vertrouw ik t niks Spannend hoor succes mt de bevalling bn erg benieuwd naar je kleine! Xxx
Anja, heb je temazepam gekregen? Dat krijgen wel meerdere zwangere vrouwen hoor. Sterker nog die slik ook (inslapers) en juist om onze wens heeft onze ha die me gegeven. Die mag je slikken bij zwangerschap en ook de zwangerschapswens. Lekker slapen meis, je kan het goed gebruiken nu. Lappie en Jennifer, spannend meiden, nog heel eventjes volhouden!! One, ik duim verder hoor, voor wat de uitslag ook is, als er maar duidelijkheid is. Grace zal ik haar op dr bek slaan????whahahaha sorry, maar zo'n mensen haat ik echt.
@one, hmmm nee dan begrijp ik dat je hier niks mee kan, haha... @esther, idd die heb ik gekregen. Ik ga hem zo innemen en dan lekker naar bed, heb nu al zin in het eindelijk eens goed slapen, haha....
Dank je wel lieverd! Ik blaas die van jou weer omhoog meis! bllllllllllaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssss!!! Anja, heb je lekker kunnen slapen? Ik hoop het voor je. Hou er rekening mee dat je dadelijk een beetje "woozy" kunt zijn als je net te kort hebt geslapen, maar dat trekt wel weg.
Esther wat heb je toch een mooi kaartje! WoW! Ik zit nog op 36.7 vandaag dpo 14 als ik ff moet geloven. Heb eigenlijk nergens last van beetje kranpje of een steekje. Wat me wel opviel vannacht is een soort van vervelend prikkelend gevoel bij het slikken. Heb er de halve nacht van wakker gelegen....:-S weet niet zo goed wat het is maar ik denk griep! Blegh. Succes iedereen die nog op het wachtbankje zit!
Mijn temperatuur zit vandaag nog steeds hoog. Ik wordt er zo zenuwachtig van elke ochtend als ik me temp hoog zie begin ik de dag heel vrolijk met het idee van kan het ? Het duurt allemaal zo lang Succes allemaal
One, heb je niet toevallig luiertjes 1 maat te groot? Ons zoontje kreeg altijd last van opgezwollen beentjes door de prikjes waardoor de luier ging knellen. Na veel gedenk eindelijk achter gekomen en met een maatje groter ging het gelijk goed. Of goed koelen als ze er last van heeft. Maar idd echt niet leuk. Je temp gaat dus weer omhoog????? Ratje, lekker stabiel zo meis. En ja mijn kaartje is mooi, maar dat blijft alleen nooit mooi helaas. Dat zal over 2 dagen wel helemaal anders uitzien. hll88, hoe lang is je lf normaal gesproken? Tinkerbell, heb je nog getest eigenlijk meissie?
dames mijn echo was helemaal goed, ik ben zoooo blij het is er wel maar ééntje meer, één vruchtje is afgestorven... beetje dubbel gevoel maar we zijn gewoon zo blij dat alles goed zat we mogen over 2 weken alweer gaan voor echo!!
@esther15 ik weet het eigenlijk niet want ik heb een.onregelmatige cyclus omdat ik laatste 2 maanden een regelmatige cyclus heb gehad geeft het me nu wel hoop maar volgens de gyn heb ik pco-like. Ik heb morgen een afspraak bij de gyn en ik denk dat we gaan beginnen met clomid hoop dat ik dan zwanger ben en dat ik dat allemaal niet mee hoef te maken.
mvm, JJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk is het een beetje dubbel, maar toch ben ik gruwelijk blij voor jullie!!!!!! hll88, FF heeft in ieder geval een eisprong gevonden, dus even standaard genomen zou je nu nog 4 dagen moeten wachten. Ik hoop echt met je mee dat je dat gespaard word. Hulp is altijd goed, maar het zou leuker zijn als je nu gewoon al zwanger zou zijn.
@mvm gefeliciteerd meis!!! Fijn dat t goed was en snap dat je n dubbel gevoel hebt en dat is ook logisch maar gelukkig gaat t met de andere goed!!!
MVM Gefeliciteerd! Andere dames ik duim voor jullie! Lappie en Jennifer alweer bijna de 20 weken echo! wat gaat het toch snel! Grace en Anja... wow jullie zijn er al bijna!