@esther. Stommmmmm. Ik gun het je zo meis. @tinkerbell. Jij ook ongi. Jakkes. @mvj. Mooie foto's. Mooi buikje.
Dank jullie wel lieverds. mvj, mooie foto's meis. Hier zo lekker vroeg naar bed. Vriend net vertrokken naar de nachtdienst dus hele bed lekker voor mijn eigen chagrijnige ik. Morgen weer een nieuwe dag.
@ Esther: balen meid, maar idd wel duidelijkheid nu. Dikke knuffel! Ik heb meer foto's nu! Hier kun je ze vinden: https://www.facebook.com/patricia.gielingveluwenkamp/media_set?set=a.10151840120594336.1073741834.592564335&type=1
mvj mooi meissie. Woensdag 8:40 heb ik mijn uitgangsecho. Nu hopen dat er deze maand wel groen licht word gegeven. Maar wat was dit een vreemde maand en mijn ongi is minstens net zo vreemd. HEFTIG!!! Niet normaal meer.
Mvj. Mooie foto's meis. Esther. Fijn dat je woensdag alweer voor de uitgangsecho kan. Ik duim zo hard tot m'n vingers blauw zijn dat er deze maand geen gejjebdingen tussen komen. Morgen de 20 weken echo om 9.00 uur. Toch best spannend en helaas kan Vl. Weer niet mee. Gelukkig gaat m'n vriendinnetje mee. Is toch gezelliger. Sinds een paar dagen voel ik de kleine ook af en toe duidelijk bewegen/schoppen. Zo fijn.
@lappie. Jij gelukkig ook lekker vroeg. Spannenddddd. Ik zou het de hele dag willen voelen. Is zo geweldig. @esther. Dank je wel lieverd. Xxxx
Jennifer, jij weet inmiddels al iets en Lappie is waarschijnlijk nu zowat richting echo aan het gaan. Ik wacht op nieuws meiden. xx
Goedemorgen dames! Weer zo druk geweest dat ik weer niks heb bijgehouden hier Dikke knuf voor iedereen die het kan gebruiken!! Wil wel weer meer gaan lezen en schrijven, maar op dit moment heb ik het toch ff heel zwaar! Sinds een aantal dagen flinke last van mijn onderrug, zo erg dat ik sinds gister moeilijk loop en al twee dagen slecht slaap van de pijn.. Na inspanning natuurlijk wel meer last, maar inspanning of geen inspanning, ik blijft last houden. Gelukkig vanmiddag naar de vk, dan geef ik het daar gelijk aan. Zit nu op mijn werk, maar zitten doet ook zooo'n zeer Hoop niet dat het BI is, maar hoop wel dat ze er iets over kan zeggen zodat ik ook weet wat ik hier op mijn werk mee aan moet.. Iemand advies wat ik op mijn werk kan zeggen? Ik heb een zittend beroep.....
Ik ben weer terug! Alles zag er goed uit. Alleen een mild verwijd nier kelkje of zoiets, maar dat zien ze wel wel vaker en trekt vaak later weer weg. Moet hiervoor over 9 weken terug komen. Maar niets om ons zorgen over te maken. Ik ben gewoon heeeeeeel erg blij nu!!! Ze heeft wel 18 foto's gemaakt van de echo. Zal zo even een hele mooie plaatsen. Oh en dat het een jongetje is, is weer bevestigd.
wauw lappie mooie echo en goed nieuws gaan we van uit. mvj. mooi buikje, groeit goed, echo al gehad vandaag? Esther. ik ga keihard duimen voor groen licht moet toch echt een keer goedkomen hoor. Tinkerbell. he getsy ook al ongi. Evelien. Dat is echt heel vervelend zeg, werk je nog gewoon volledig? vaak werkt liggen bij mij het beste maarja dat gaat lastig op het werk. hier ook veel klachten van mijn rug en weet soms niet hoe ik in mijn bed moet liggen van de pijn en het me maandag maar afgemeld voor werk ook al werkte ik al op AT. Misschien kan manlief je vanavond even masseren? helpt bij mij ook altijd super.
Hoi meiden heb wat foto,s in mijn album geplaatst van de babykamer. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/26294-albums13586.html