@lappie. Wat fijn meis dat alles goed is. @evelien. Rustig aan meis. Je moet nog even. Benieuwd wat de vk zegt. @margha. Moooooiiii Hier was alles goed. 100% goedgekeurd. Kleine zien drinken en had daarna de hik. Was weer lekker druk in m'n buik. Ben volgens de berekening net als de vorige x voor op schema 19+4 ipv 18+6. Hij is 24 cm en weegt 295 gram. Ben zo blij. Hebben ook stukje gefilmd voor Vl. En foto's gekregen. Hij heeft iig een echt Surinaams neusje volgens de arts. Hihi.
Jennifer en Lappie whoehoe goed nieuws!! En pracht echo's meiden!! Evelien, het klinkt wel als BI als ik tenminste mijn zus mag geloven die het heeft gehad. Ze kreeg daar therapie en oefeningen voor. Ik hoop het niet voor je moppie. Ik heb er zelf gen ervaring mee dus kan er verder niks over zeggen. Margha, VET GAAF!!!!!!
@BI, het klinkt idd als BI, hier ook een ervaringsdeskundige @hier, even een ego berichtje... vandaag laatste controle gehad bij de gyn. Ben gestript, niet echt prettig pffff heb nu flinke krampen, bah... zo maar even lekker in bad. Donderdag is de inleiding, dus nog 2 daagjes en dan ben ik weer opnieuw mama, hihi...!!!
Jennifer: wauw mooi meis en mooie duidelijke foto's. Anja. spannend zeg, is nu echt aftellen. In bad is nu heerlijk, doe maar rustig aan. Lappie. geaccepteerd All. ben er ook echt onwijs blij mee, de wieg heeft mijn schoonmoeder zelf bekleed, zelf heeft ze er ook in mogen liggen en mijn man ook, nu naar de derde generatie.
Jennifer en Lappie wat fantastisch mooi Anja wow het is bijna zover. Spannend. Margha leuk en wat bijzonder. Eveliwn rustig aan. Ik merk nu dat mijn bekken het niet leuk meer vinden maar ik hoef nog maar even. Hier vandaag mijn 36 weken dansje! En eindelijk verlof...was er zo aan toe. Nu alles op mijn tempo en hopelijk iets meer tijd om hier meer mee te lezen en te reageren. Zal zo nog een buikfoto plaatsen en de wieg waar ik en al mijn broers en zussen in hebben gelegen. Wieg is 41 jaar oud.
Grace JJJJAAAAAAA EINDELIJK!!!! VERLOF!!!! geniet er van lieverd, je hebt het zo verdient na wat er allemaal gebeurt is de laatste tijd. En dat is een buik en een wieg om jaloers op te zijn, heel mooi meissie!! Net hier een smelt moment gehad. Morgenvroeg staat mijn vriend met mijn zoontje op omdat ik al vroeg bij gyn moet zijn. Dus ik leg hem dat uit omdat hij gewent is om mij te zien in de ochtend. "Waarom moet je dan naar de dokter mama?" "omdat de dokter moet gaan kijken of mama's buik goed genoeg is voor een baby'tje" "dus nu zit baby nog bij papa in de buik?" "ja schat, nu nog wel, maar om te groeien moet die bij mama in de buik en daar gaat hopelijk de dokter bij helpen." "krijg ik dan een baby broertje?" "of een zusje schat" "ok, maar mag ik dan mijn broertje of zusje dan beschermen tegen de dinosaurussen?" "ja schat, dat mag jij" "dan ist goed mama, slaap lekker, hou van jou" "hou ook van jou schatje, slaap lekker"..........................................................................................................................dan ben je toch klaar???? Met een big smile naar onderen toe en nog harder hopend nu dat het allemaal gaat helpen. Mijn grootste liefde....is toch echt mijn zoon.....
@ Esther: thanks meid, ben er ook heel erg blij mee . Spannend hoor meid. Ik hoop zoooo dat jullie groen licht krijgen . Aaaaaaaah, wat schattig. Krijg er gewoon tranen van mijn mijn ogen... #emomuts @ Jennifer: thanks meid! Jammer dat je vriend niet mee kon... Gelukkig ben je niet alleen. Heerlijk dat getrappel he? Mooie echo's meid! Echt heel mooi. Fijn dat alles goed is . @ Lappie: Fijn dat het er voor nu goed uitzag. Benieuwd naar je echo over 9 weken...Mooie echo zeg! @ Margha: dankjewel meid. Ik heb morgen controle, dus dan ook echo. Ik zie geen foto's... Hij zegt dat jij ze al verwijderd hebt... @ Evelien: ik hoop dat je rug inmiddels wat beter is meid. Ik zou er toch even naar laten kijken... Het klinkt idd enorm als BI... En hier spreekt een ervaringsdeskundige van al 5 jaar... @ Anjamones: ooooow wat spannend meid! Nog maar 2 dagen! Whoehoe!!! @ Grace: jeeeeej, eindelijk verlof! Whoehoe. Nog even lekker genieten en rustigaan doen. Dingen doen die je leuk vind. Zooooooo'n gave wieg . En mooi buikkie hoor . Hier vandaag weer hele dag buikpijn gehad en enorme steken in mijn vagina... Ik weet écht zeker dat ik sowieso de 40 weken niet ga halen... Of ik nou ingeleid ga worden of niet... Morgen controle en dan word de kleine man ook weer opgemeten. Ben enorm benieuwd. Verder ga ik overleggen wanneer ik zou moeten stoppen met mijn medicijnen om meteen borstvoeding te mogen geven. En dan vragen of er dan misschien gepland kan worden, omdat ik niet zolang zonder medicatie kan, nu mijn bekkeninstabiliteit nagenoeg met de dag achteruit gaat. Verder heb ik gisteren bekkentherapie gehad (kan de oefeningen niet meer doen en mag ze ook niet meer ivm de harde buiken) en dit beperkt zich nu dus alleen toch speciale bekkenmassage. Na de behandeling werd ik ineens weer niet goed. Ik begon weer te shaken (lag nog op de behandeltafel) en enorm te zweten. Ik kreeg van de bekkentherapeute een aantal dropjes, toevallig had ze nu wel wat in haar tas zitten, dus daar was ik weer heel blij mee, want ik moest nog nieuwe halen. Uiteindelijk langzaam overeind gekomen en ze schrok enorm van hoe ik zweette... Ik was van top tot teen zeiknat... Daarna nog wat water gehad en langzaam weer aangekleed en toen het weggetrokken was mocht ik weer naar huis. Maarrrrr.... wel met de mededeling dat ik dit morgen toch wel moet melden weer bij de gyn, want zij vond het enorme zweten toch wel zorgelijk... Vandaag alleen een nieuwe haaknaald opgehaald, omdat de mijne stuk was gegaan (had hem pas vanaf 12 juni) en omdat het om een productiefout ging waarschijnlijk, heb ik zo een nieuwe meegekregen. Verder vandaag niks uitgevoerd en vanmiddag ruim 2 uur geslapen... Het is weer bijna volle maan, dus dan slaap ik heel slecht... Ik slaap slecht in en als ik wel goed inslaap, ben ik meerdere keren wakker... Daarnaast ligt ons mannetje enorm tegen mijn blaas aan, waardoor ik enorm vaak naar de wc moet... Lig je net bijna te slapen, ja hoor, moet je weer naar de wc... Maargoed... Kleine kan ook bijna nergens meer heen, aangezien hij al met zijn hoofd tegen de BMM aan ligt...
Grace geniet vn je verlof meid! Esther ahwww kippenvel $ Mvj oh jee meis...bn benieuwd dan..wanneer je ingeleid kan worden..laatste weekjes gaan voor jou dus ook wel in probeer maar zoveel mogelijk lkkr rustig aan te doen dikkeknuff xxx
Esther. smelt smelt wat een lief mannetje zeg. mvj. aah jeej gaat niet zo lekker met je, ben je nu gestopt met werken? Lappie. Het is een posterbehang, niet geschilderd maar lijkt inderdaad wel zo. Grace. Lekker genieten whaha en lekker op je eigen tempo alles doen. Heeeeerlijk geniet er van het is je gegund. Mooie wieg krijgt jullie meisje zeg en je hebt een mooie buik.
@esther ahhhh wat Lief zeg!!! Echt n smelt momentje jah ik duim voor je meis dat t gauw raak mag zijn voor jullie