Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Margha, moooi die kamer meis!

Esther, ahhhw inderdaad smeltmomentje!

Grace, jeeeej verlof geniet ervan meis!

Mvj, jeetje wat erg! Snel naar laten kijken :(

Lappie, mooie echo's meid!

Jennifer, zei t al op fb maar vind je foto's zo mooi!

Hier toch slecht nieuws: het is inderdaad BI... Moet morgen thuis blijven en gelijk de arbo arts bellen en een afspraak maken met de fysio. Mag van de vk vanaf nu niet meer langer dan halve dagen werken (zittend beroep). Balen! Nu al en moet nog 16 weken! :(

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Jeetje, wat vervelend Evelien.
    Ik snap dat je ervan baalt.
    Sterkte!!! En hoop dat je toch snel je draai kan vinden.

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Evelien, dus toch? Sterkte meissie.

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjewel Lappie en Esther!!

Straks maar gelijk bellen met de arbo arts en dan de huisarts wat hij adviseert (fysio of chiropractor)..

Fijne dag allemaal!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Zo, terug van gyn en ik mag vanavond beginnen met spuiten. We zullen zien waar we uitkomen....

6. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik zal keihard voor je duimen Esther!!!

7. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
  8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Evelien. Dus toch. Balen zeg.

Esther. Yeah hier hadden we zo op gehoopt. Eindelijk zeg.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel!!

Tinkerbell, ik ga het straks even bekijken en stemmen meis.

1 cyste was helemaal weg, maar 1 zat er nog maar wel iets kleiner geworden. Dus daar zien ze geen problemen in. Nu beginnen met spuiten en maandag FM.

10. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Spannend es!!

11. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Wat naar Evelien!

Esther toch weer onwijs spannend en fijn dat er nu eindelijk wat gaat gebeuren... op naar een perfect en snel eitje die uit mag groeien naar een mooie baby :)

Bij de vk geweest alles was goed.. ben nog maar 2 kilo aangekomen maar ben ook de afgelopen maand weer begonnen met werken.. dus had ook niet verwacht dat ik nu opeens was aangekomen..Uk was aan het drinken zoo mooi om te zien..:) Volgende week vrijdag de 20 weken echo :)

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeej Esther! Wat fijn dat er nu toch wat gaat gebeuren! Hopen op een snel en positief resultaat :)

Paprikaas, positief nieuws! Geweldig :D En zo weinig aangekomen! Ik ben al ruim 7 kilo aangekomen en ben pas 24 weken, hoop dat het niet te erg wordt haha.

Hier vanochtend de HA gebeld voor advies (misschien weet hij een goede fysio of bekkentherapeut). Morgenmiddag moet ik terugbellen voor een antwoord dus het is even afwachten. Vrijdag om 10.00u naar de arbo arts. Hoop dat ik in die tussentijd een verwijzing van de HA heb naast de verwijzing van de VK, dan sta ik toch iets sterker voor mijn gevoel.
    Vandaag maar rustig aan, maar het valt allemaal niet mee pff..

13. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    paprikaas fijn dat alles goed was! ik ben in totaal maar 6 kilo bijgekomen met de zw.schap, geeft niks hoor :) is t er ook weer lekker snel vanaf hihi

evelien dikkeknuff!!

@ All
    Hier gaat alles zen gangetje,Yoènna doet t allemaal supergoed, en is nog steeds n erg makkelijk tevreden meisje!
    Kan me ook echt geen leven meer zonder haar voorstellen, t is net of ze er altijd al is geweest! En wat hou ik toch veel van dr!
    Met dr lieve lachje, dat maakt je elke dag zo vrolijk! Want lachen doet ze echt heeeel veel!
    Geen mooier gevoel bestaat er echt! $ dan smelt je gwn!
    ( had dit n jaar geleden nooit durven dromen/geloven, wij een kindje krijgen/hebben )
    Ze begint ook te brabbelen en geluidjes maken, en ik dan trg kwebbelen, zo lief!

( ff emo momentje haha ) Maar ben ook zo trots!

Ongi ook alweer afgelopen, nog n beetje spotting...

x

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat klinkt echt heeeerlijk One!!! :D
    Absoluut een roze wolk bij jou.
    Heerlijk hoor, geniet er maar enorm van!

15. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Dankjewel lappie, dat cker! Geniet ervan elke dag weer...Zo'n klein meisje maakt je leven echt zoveel mooier! Dat besef je echt pas als je zelf n kleintje hebt...(merk ik) had t anders voorgesteld, maar t is nog zoveel mooier dat in men gedachten....hihi

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    One, lekker volhouden dit gevoel meissie!!

Paprikaas, ik ben 35 kilo bijgekomen in mijn hele zwangerschap.....duuussssssss........en ik at niet eens veel, kwam er gewoon bij. Maar ik had blijkbaar veel vruchtwater dus ik viel ook gelijk weer heel snel af na de bevalling. Er zijn zo ongelooflijk veel variaties. En zolang mams en de kleine het goed doen maakt het toch niet uit?

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    thanks lieverd! doe ik hihi

18. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. Spannend weer. Hopelijk is 1 x iui voldoende en heb je snel een mooie posi test. Gun het je zo.

@one. Heerlijk gevoel meis. Geniet lekker van je mooie meisje

@paprikaas. Mooie foto meis. Fijn dat alles goed gaat. Zo blij voor je. Maar dat weet je al:)

Ik ben nu bijna op de helft en ben al 15 kilo aangekomen. Echt te bizar. Pppfff.

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel Jennifer. Gaat snel he die kilo's? Is er ook zo weer vanaf hoor als die kleine eruit is.

Hier net eerste spuit gezet dus het is nu echt begonnen. Nu hopen dat ik geen bijwerkingen krijg want ik ben al zo gevoelig voor hormonen. We zullen zien, misschien voel ik me juist wel beter.

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ff ego... Morgen ga ik weer reageren hoor... Ben nu errrug moe... (niet geslapen vandaag ivm kinderpsycholoog en daarna gyn)

Nou meiden,

vandaag controle gehad bij de gyn (arts-assistent/vk). Ik had om 15.45 uur afspraak, maar werd na 16.10 uur pas geroepen... Nou ja kan gebeuren. Gelukkig was mijn foon goed opgeladen en kon Joshua zijn Pink Panter filmpjes op youtube kijken (langleve de WiFi in het ziekenhuis hahahaha).

Eerst aangegeven van het niet goed worden en ze zei idd dat dan mijn bloeddruk wel zo enorm dropt dat ik deze symptomen/klachten krijg.
    Daarnaast gevraagd over de medicatie en wanneer ik moet stoppen met mijn medicatie, omdat ik BV wil geven. En of er dan een mogelijkheid is dat er een inleiding gepland word, zodat ik precies weet wanneer ik moet stoppen met mijn medicijnen.
    Ze gaat dit uitzoeken en het antwoord krijg ik dan bij de volgende controle op 9 oktober.

Hierna werd de kleine man weer gemeten en heeft ze ook mijn BMM nog weer even gemeten. Gelukkig hebben mijn harde (en soms pijnlijke) buiken nog steeds geen effect op mijn BMM, dus daar ben ik heel erg blij mee.

De kleine man zit nog steeds op de onderlijn van de curve, maar volgt wel nog steeds zijn eigen lijntje, dus dat was hardstikke goed. Mijn bloeddruk was daar vandaag ook weer netjes 120/75. Dus daar ben ik ook enorm blij mee.

Wat mijn harde buiken betreft zei ze wel dat als ik het even niet vertrouw, of weer buikpijn heb en ook weer steken in mijn vagina dat ik gewoon mag bellen, zodat er gecheckt kan worden, al is het maar voor mijn gemoedsrust . Erg fijn dus .

Ik bedacht me vanmiddag dat als ze wel een geplande inleiding gaan doen, dat ik sowieso over 7 weken ongeveer voor de 2e keer mama ben .

9 oktober dus weer controle en dan meteen een controle van 30 minuten, zodat ze dan langer de tijd hebben voor de meting . Dus kan dan lekker lang spieken naar ons prinsje .

Deel Deze Pagina