Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Esther, ik duim voor je!

One, heeerlijk lijkt me dat gevoel! Helaas moet ik nog even wachten, maar stel me nu al voor hoe mooi het zal zijn! Geniet ervan meis :)

Mvj, fijn dat er zo goed op je gelet wordt meis. Zou mij wel een fijn gevoel geven in ieder geval. En jeetje ja over 7 weken dan al voor de 2e keer mama, spannend! :D

Jennifer, zoals Esther zegt: inderdaad ieder lichaam reageert weer anders. De een komt meer aan dan de ander, niks aan te doen. Zal er ook weer af gaan meis. Gewoon lekker gezond eten en niet gaan lijnen, dan komt het vast goed :)

Hier is de pijn af en toe niet uit te houden :( Iemand tips hoe ik de pijn een beetje kan verlichten?? Lopen helpt wel een beetje maar niet zo veel als ik wil.. Het lijkt steeds erger te worden..

2. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    EGO!!!
    Morgenvroeg is het zo ver.. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben zooooooo zenuwachtig...

@esther, succes meis.
    @mvj, tijd vliegt, ik kan het weten, hihi...
    @jennifer, hier bij de eerste zo'n 14 kilo aangekomen en bij deze 15 kilo
    @one, heerlijk die roze wolk he ;)
    @evelien, bij mij helpt het om vrij plat te gaan liggen. Bij heel veel pijn lekker op bed met een electrische deken. Dat vond ik bij de eerste altijd erg fijn. sterkte meis

Ik ga een poging doen tot slapen. pffff kan wel gillen zo zenuwachtig, haha..

dikke knuf en smak voor jullie allemaal!
    Ik probeer zo snel mogelijk iets te laten weten

3. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Succes vandaag Anja!!

4. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

mijn kaartje is anders dan anders.
    Normaal is eisprong later en LF korter.
    Ik zit dus nu op 14 DPO met hogere temp dan normaal maar test negatief.
    Vorige week al paar keer spotting gehad,ik weet het dus even niet meer.

29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

groetjes Carina

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeeeejj Anja wat spannend! Heeel veel succes en vooral heel veel plezier :D Enneh, thnx voor de tip :) Geniet vandaag meissie!

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Heel veel succes vandaag Anja!

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Even snel voor Anja: ik denk aan je spannend mop!!

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Evelien: officieel moet ik elk uur een kwartier gaan liggen om de druk van mijn bekken te halen. Mrt wen kind van 4 is dat niet te doen, maar regelmatig even liggen is wel belangrijk.
    Daarnaast is warmte heel erg goed. ikzelf maak altijd 2 kruiken klaar, zodat ik aan beide kanten er 1 neer kan leggen. En een goede Bekkentherapeute is ook heel erg belangrijk.
    Paracetamol mag je gewoon hebben (8 per dag). Bij mij helpt dat persoonlijk niets, ik slik tramadol, maar word er dan ook goed bij in de gaten gehouden, omdat het een opiaat is.

Ik weet hoe je je voelt. Ik zat met Joshua al met 14 weken thuis. Hele dikke knuffel lieverd.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Anja je kunt het meissie, de laatste loodjes!!

Carina, lijkt toch alsof FF het gewoon goed heeft. Je kunt je eisprong goed zien. Ik zelf heb een wisselende LF (en eisprong) dus ik weet dat het kan voorkomen. Maar hopelijk maak je gewoon traag HCG aan en test je komende dagen mooi positief.

10. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
  11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, is dat gelijk dan de eerste foto die opent of welke moet ik hebben meis?

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    normaal de eerste ze hebben allemaal rode roosjes vast

13. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Anja. Je kunt het meid. Denk aan je.

Evelien. Sterkte meid met de pijn, weet helaas geen tips. Heb je een bad? Misschien geeft dat verlichting?

Esther. Hoe voel jij je nu na de eerste spuit?

Hier. Inmiddels nu helemaal in de ziektewet, ik hoef niet meer op a.t. te komen werken. Heb dan ook al 4 maanden hevige rugklachten en ischias. Harde buiken heb ik gelukkig niet zo vaak meer, allen nu begint de bandenpijn weer. Ben wel blij dat ik nu mijn eigen tempo kan bepalen. Geeft me een hoop rust.

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoop dat ik nog op tijd ben: zet hem op Anja!!!!!

15. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Succes vandaag anja. Ik denk aan je. Spannendddd

@evelien. Heb je al met je werkgever gesproken?

@margha. Wat fijn dat je nu niet meer hoeft te werken. De reden is minder leuk maar pak lekker je rust.

@carina. Sluit me bij esther aan.

16. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell ze hebben mijn stem moppie.

Margha dat is niet leuk meis, maar misschien wel goed dat je nu thuis mag blijven.
    Ik voelde me gister avond een paar uur na de spuit wel wat apart eerlijk gezegd, maar niks raars tot nu toe. Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik het moet omschrijven. Hopen dat het zo blijft want dan valt het reuze mee.

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    @ Mvj: liggen helpt bij mij alleen als ik echt in de nacht heb geslapen, anders weet ik me gewoon geen houding te geven.. Denk dat die warmte wel helpt inderdaad, want een warme douche vind ik nu heerlijk (eerst ook wel, maar nu verlicht het toch enigszins). Bij mij helpt Paracetamol inderdaad ook nooit, dus zal dat niet zomaar slikken. Pff jeetje met 14 weken zat je al thuis, wat erg voor je :( Dankjewel meissie. Het is niet fijn, maar ondanks alles wil ik toch proberen te genieten.. Thnx voor de tips meis!

@ Tinkerbell: ik ga stemmen hoor!

@ Margha: ik heb wel een bad, maar zitten doet zo'n zeer, en helemaal het opstaan daarna.. Dus een warme douche is dan wel even fijn :) Jeetje meis, jij zo'n last van je rug en ook nog eens bandenpijn :( Heb je het advies van de vk gekregen om helemaal niet meer te werken? Of heb je dat zelf aangevraagd? Sterkte meissie *knuff*

@ Jennifer: ja heb mijn werkgever meteen gemaild over hoe en wat. Hij vroeg zich af of ik kon nadenken over wat ik dan nog wel kon :( Heb gezegd dat ik eerst met de arbo arts ga praten. Maar ja, ik zal in eerste instantie halve dagen gaan werken, maar dat zal ook nog best lastig zijn. Dat zitten is zoooo niet fijn!

@ Esther: hoort dat erbij dat je je zo gek voelde na die spuit?

@ Anjamones: hoe is het meissie? Ben zo benieuwd! :D

Hier net de huisarts terug gebeld. Hij heeft een verwijsbrief geschreven voor de fysio en heb advies gekregen voor een goede fysio in de buurt. Ben benieuwd... Sta in ieder geval wel sterker bij de arbo arts met deze brief.

18. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    anja ,, succes meid! of is de kleine al geboren? :D
    xx

19. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    #1579 Jennifer2106, 19 sep 2013
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
    Hier weer mega koppijn. Grrrr

20. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Vanmiddag bij de vk geweest en ze vond mijn buik gespannen aanvoelen en vond het beter om te stoppen met werken. Ze denkt dat de baby voor ligt qua groei, morgen moet ik bellen voor een afspraak voor een groei echo voor over 2 weken.

Deel Deze Pagina