Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Goedmorgen dames!!

Tinkerbell, je temp.............snik.........:(:(:(
    Sunshine, hoe gaat het bij jou?

En de rest van de dames?

Lievebeeb, op dit kaartje zie ik zo niet een eisprong eigenlijk. Of je temp zou nu moeten blijven stijgen. Ik weet niet of je het het fijnst vind om het zo bij te houden, maar je kunt ook een kaartje maken bij Fertility Friends. Jij vult de gegevens in en die doet de rest. Als je een eisprong hebt gehad krijg je daar vanzelf een kruis te staan. Is met PCOS misschien makkelijker af te lezen. Is maar een tip, succes. En bij vragen, gewoon stellen he!!

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen Esther! Temp gedaald helaas :(

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Sunshine, ik zag het, balen meis, heb er geen ander woord voor even.

JENNIFER!! Wil jij mij zo vroeg op de dag al aan het janken krijgen?? Zit ik net in de lounge te kijken bij "zet een lid in het zonnetje" zie ik mezelf opeens voorbij komen, schatje dat je bent!!!!!!!

4. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Yep hier temp gedaald maar heb nog steeds geen buikpijn wat ik normaal nu al lang had moeten hebben bij een temp daling

5. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @esther. :D. Het is gewoon de waarheid en die mag ook eens gezegd worden. Smakkkkkkkk

@sumshine en tinkerbell. Wat ontzettend balen :(. Dikke knuffel

@lievebeeb. Ik sluit me bij esther aan. Zie zo ook nog geen eisprong.

6. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier net naar toilet geweest en weer een mini beetje bruin bij afvegen baarmoedermond is nog steeds dicht :(

7. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    He schatten..

Even een kort berichtje van mij :)

@tinkerbell.. de hele tijd aan je gedacht en nu je temp?? :( niet leuk, maar die bmm is ook weer vreemd... ik blijf nog steeds duimen hoor!!!!

@sunshine neeeeeeeee :( ik wil hier goed nieuws! knuf

@esther hoe is het met zoonlief?? en jennifer heeft gelijk, je verdient het hoor ;) smak

@hier... zaterdag gaan we op vakantie en aangezien manlief donderdag pas weer komt ben ik al druk met de voorbereidingen bezig. Verder ook wat rustiger aan doen aangezien ik steeds meer harde buiken krijg :( wil ik niet!!! Altijd net als ik lekker bezig ben thuis komt er zo'n irritante harde buik op zetten, pfff. Zou blij zijn als ons tentje zaterdag staat en ik met de voetjes omhoog kan voor 2 weken, hihi!

8. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    ja gisteren was het rood/roze maar deze morgen was het bruin vind het ook allemaal raar dit heb ik zo nog nooit gehad en nog steeds geen buik en rugpijn wat ik nu wel al heb normaal.

anja dat deze week maar snel om is dat je met de voetjes omhoog kan gaan liggen. en doe het maar rustig aan.

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje dames hier ook nog niets te merken van enig beetje migraine of ongesteldheid ( ik krijg altijd migraine vlak voor ik menstrueer) wel extreem veel wit verlies , ik lees wel mee maar niet heel veel, moet voor de gemeente 20 sollicitaties doen per week en nu moet ik ergens deze week op gesprek komen krijg vandaag te horen wanneer , alleen ik had tegen die man gezegd dat ik rond de 200 sollicitaties had verricht al, alles bleek zo door elkaar te staan dat na sorteren het er maar 49 waren -.- waardoor ik nu als een gek aan het solliciteren ben maar het schiet op gister 3 uurjes bezig geweest en zit nu op de 98 nog veel te doen vandaag dus

10. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    evelien hoe gaat het met jou meid? ook al even niet meer gehoord

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Tinkerbell, ben inderdaad een beetje afwezig he... Sorry! Ben enorm moe de laatste tijd (in het begin weinig last van gehad) en dus weinig puf om te reageren.. Lees wel mee hoor! Gaat voor de rest ok hier, alleen zondag op maandag nacht ziek geweest, overgegeven, etc... Eet nog steeds vrij weinig, dus moet daar wel op gaan letten, maar voor de rest gaat het zijn gangetje, dankjewel! :) Ik leef echt met je mee meid, zo spannend! Ik hoop zooo voor je dat de duivels niet doorbreken!! Duiiimmm

Alle dames, sorry dat ik zo weinig reageer maar zoals ik al schreef aan Tinkerbell ik ben zooo moe de laatste tijd.. Ben het werken ook een beetje zat, helemaal omdat ik zo moe ben en niet aan mijn rust toe kom.. En omdat ik best ver van mijn werk woon en ook nog met het openbaar vervoer reis, ben ik elke dag toch 12 uur in de weer (van opstaan tot thuis komen).. Merk dat ik dat moeilijk trek :( Maar ik duim en leef wel met jullie mee, echt waar!

12. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hey meiden,

Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste echo gehad, met 10 weken.
    Nu mag ik 18 juli weer. Zit dus twee weken tussen.

Nu heb ik gewoon voor a.s. vrijdag een pretecho afgesproken!! :)
    Pffffffff erg he?? Ik wíl gewoon die bevestiging hebben!!

Maar, het is een echo met een dvd-filmpje van 10 minuutjes, dus ook weer heel erg leuk om terug te kijken en om aan de opa's en oma's te laten zien. :)

Ik kon het gewoon niet laten! Erg he??

13. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Hier nog steeds niets doorgebroken bruinverlies is weer minder en baarmoeder ligt hoog

14. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hahaha Lappie :D Lekker doen als het goed voelt hoor meis!

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Tinkerbell ik hoop voor ons dat onze temp snel weer gaat stijgen!

16. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    @evelien. Lekker rustig aan meis. De vermoeidheid heb ik helaas ook heel erg. Gelukkig hoef ik niet te werken. Zou niet weten hoe ik dat vol zou moeten houden. Pak je rust lieffie.

@tinkerbell. Heel vaag allemaal deze maand zeg. Blijf nog ff door duimen.

@lappie. Haha. Gewoon doen hoor. Ik snap je heel goed. Ik mag ook de 18 e weer. Duurt nog zoooo lang.

@anja. Jij ook rustig aan meis. Straks lekker 2 weken voetjes omhoog en lekker niks doen. Heerlijk.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: jij maakt het wel superspannend zeg!

@ Esther: ben het geheel met Jennifer eens

Ben ff snel via de telefoon... heb op mijn eigen laptop nog maar half scherm... Zoonlief liet wat vallen net, dus ga zo naar de verzekering toe...
    Zo ziet mijn eigen scherm er nu namelijk uit...

Bijgevoegde bestanden:

• laptop.jpg
      laptop.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      5
  18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jennifer, dankjewel meissie :) Jij ook al zo moe... Jij ook lekker je rust pakken hoor! Gelukkig mag je de 18e weer, altijd leuk:D

Mvj, oeii dat ziet er niet fijn uit! Gelukkig kun je direct naar de verzekering!

19. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    nouhou, nu niet zo lief gaan doen hoor.......stelletje schatten!!!!!!!!!!

Tinkerbell en Sunshine, ik ga voor een daling en dan een stijging en dan gewoon zwanger!! ZO!!!!

mvj, oeh die ziet er niet zo goed uit nee.....hopen dat je snel een vervangende hebt.

Evelien, rustig aan doen meissie, dat gaat nu voor.

Lappie, lekker doen joh, kan jou het schelen wat andere denken. Ik zou het ook doen als ik in jouw situatie zou zitten, dus raar is het niet meissie.

Anja, nog even volhouden, het is bijna donderdag en dan lekker genieten!

Wie vroeg dat nu? Met zoontje gaat alles weer helemaal goed. Je merkt wel aan hem dat hij slaap nodig heeft en dat mamma niet weg mag, maar verder alles weer hoe het moet gelukkig.

20. anjamones

anjamones Fanatiek lid

14 jul 2012
    1.099
    0
    0
    werkzoekende
    Drenthe
    @lappie, helemaal niet er meid. waarschijnlijk had ik ook hetzelfde gedaan :D

@esther, dat was ikke :p fijn dat het beter met hem gaat.

@evelien, lekker rustig aan doen meissie.. aan jezelf denken!

@mvj, lekker schermpje zag ik.. pff niet grappig :( hopen dat je snel weer een nieuwe hebt

@hier..! mijn koffer ook zo goed als klaar, nog een paar dingen die ik moet toevoegen, maar die nog gewassen ofzow moeten worden. Ik ga als een speer vandaag, haha. Niels is uit logeren bij opa en oma dus kan ook rustig doen wat ik wil!

Deel Deze Pagina