Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hoe ist mt jullie meiden?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Carina knuffel meissie.

Hier vanmorgen FM gehad. Eentje zat rechts van 11 mm maar di gaat het waarschijnlijk niet redden. Links zaten er 2, eentje van 13 en eentje van 15!! En mijn laatste cyste was weg!! JEUJ!!
    Woensdag terug voor nog een meting en dan donderdag of vrijdag IUI zelf......best spannend nu allemaal.

Ik doe mee aan een onderzoek om te kijken naar de timing van de pregnyl. Normaal zou ik dus donderdag moeten spuiten en vrijdag IUI, maar als ik uit geloot wordt moet ik eerst IUI en dan pas spuiten. Dus dan al donderdag. Snappen we hem nog??

Hoe dan ook, en blij dat mijn lijf er goed op reageert. Dat vind ik al heel iets waard.

3. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Super Esther. Nu hopen dat 1 keer genoeg is. Fingers crossed.

Hier gaat het oké. Ben wat onrustig verder alles wel zijn gangetje.

4. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    JEuj wat fijn Esther! :) 2 zelfs! haha dubbel kans!

5. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Jazeker gelijk goed doen he hahahaha. Eentje (die van 13) was alleen wat platter van vorm, maar die van 15 was een beauty!!
    Voor het geval dat we vrijdagmorgen om 8 daar moeten zijn al een oppas geregeld. Je hoeft het maar geregeld te hebben zeg ik dan maar. kan makkelijk afzeggen dan andersom.

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Super esther. Blij voor jou lieffie.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank jullie wel schatjes.
    Net gyn nog even snel gebeld, wist het niet meer wat ik moest doen. Ze had helemaal niks gezegd over eventueel doorspuiten met de menopur deze twee dagen en op blaadje ook niks ingevuld.....eeehhhhh, moet ik nu wel of niet spuiten? Ja dus, mooi ook weer opgelost hahahhahaha. Dacht ik ook wel, maar wilde het natuurlijk wel zeker weten.

8. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Goed nieuws esther, ik zal aan je denken deze week. Hoe gaat het met de bijwerkingen, is het te doen vandaag?

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Vandaag gaat het wel redelijk gelukkig. Nog steeds flinke koppijn en extreem moe, maar mijn humeur valt gelukkig mee. Ach ja als dit het is dan red ik het wel. Heb het vanmorgen ook aangegeven en hoort er helaas toch echt bij allemaal.....bleh....nog max 4 dagen en dan ben ik hormoon vrij weer dus ik hou keihard vol.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    ooh jeej zeg maar gelukkig heb je vandaag positief nieuws gehad, scheelt een hoop denk ik.

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ja dat wel, scheelt een hoop. Ook al zou het niet lukken deze maand, ik heb tenminste het gevoel dat mijn lichaam er positief op reageert wat betreft de ei groei.

12. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther wat een goed nieuws meid. Ik duim voor je

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dank je wel moppie!!

14. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    jeeejjj ess spannend meid! en toch ook 2 grote eitjes! idd dubbel kans hihi! duim voor je mop!

15. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Dat klinkt allemaal erg goed Esther! :)
    Ik zal voor je duimen.

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Hier mijn 37 weken dansje :D

Op controle geweest bij de vk. Alles was goed en ze is al volledig ingedaald.
    Afwachten...

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend grace,succes alvast haha je weet maar nooit, k ging bevallen met 37.4!!:D:D:D

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Jennifer: is idd eng steeds. En de harde buiken blijven...hoeveel rust ik ook neem...slaap als het even kan zeker 2 uur 's middags weg en doe in huis ook nauwelijks nog iets (ook omdat ik zo enorm extreem moe ben ineens). Zodra ik opsta is het gewoon gelijk BAM...De kleine moet idd nog wel eventjes wachten...

@ Carina: hoe is het nu met jou? Wat zei je huisarts?

@ Esther: hoe voel je je nu meid? Nog steeds zo moe? Wat een goeie meting meid! En wat fijn dat de laatste cyste ook nog eens weg is! Whoehoe!!! Ben benieuwd hoe het gaat lopen bij jou meid.

@ Grace: *heeeeel zachtjes meedanst* Word spannend nu meid!

Hier de laatste dagen extreem moe en dan bedoel ik ook écht heel moe... Doe in huis dan ook nauwelijks iets, omdat ik zo moe ben, want er komt niets uit mijn handen...
    Vanavond toch ff een wasje ophangen en nog even 1 aanzetten... Maar dan ben ik toch al boven...
    Morgen en overmorgen nog even lekker slapen 's middags en vrijdag is het partytime! Dan gaat mijn beste vriendin trouwen, dus heb ik een hele lange dag voor de boeg, dus deze week écht even heeeeeeel erg mijn rust pakken...

Verder houden mijn harde buiken nog steeds aan en heb ik ook nog steeds af en toe (niet elke dag) die druk onderin...
    Morgen alweer 32 weken...

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Je weet het inderdaad maar nooit. Hier net ineens een paar harde buiken achter elkaar. Nu weer alles rustig :)

20. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Grace, ik dans op de valreep nog even met je mee schatje!! whoehoe!!!!!!

mvj wat naar dat je je zo voelt lieverd en dat ik niet meer voor je lan betekenen. Dikke knuffel voor jou!!
    Ik ben inderdaad nog steeds zo extreem moe, maar sla me er door heen. Ik zal wel moeten net als jij meis. Die kleintjes willen evengoed aandacht hebben en het huishouden zal gedaan moeten worden. Wat hier het voordeel aan is, is dat ik al ruim een week nu geen slaappillen meer heb hoeven gebruiken hahahaha. Dat is dan wel weer heel fijn. Val als een blok om zodra ik mijn bed zie, nou ja nadat ik bed ben gaan liggen hahaha.

Voor iedereen een hele dikke knuffel.
    Ik krijg morgenvroeg weer de FM. Ik zal het jullie laten weten maar zal waarschijnlijk pas in de middag zijn gezien mijn mams eerst nog hier is.

Deel Deze Pagina