Ow zo hahaha, ja daar gaan we dan maar vanuit. Het duwt en trekt in ieder geval flink daarbinnen aan de rechter kant dus heb nog steeds hoop dat het gaat lukken.
ess spannend meid duim ook voor je! ben vanochtend mt mijn moeie hoofd vergeten te tempen,,, muts dt ik ben... dus morgen maar weer xxx
Jeetje Anja, wij zijn helemaal nog geen vriendjes hier dus kan niet in je album.......verzoek gestuurd. Maar ik hou je in de gaten via fb dat scheelt. Hier in ieder geval ovu negatief dus dat scheelt weer een gestress vanavond. Lekker pitten dadelijk haha
Esther. Die van 16mm moet het gaan redden en die andere 2 moeten zich gewoon gedeisd houden nu, duim voor je meis tot ik er blaren van krijg. Anja. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd . Ego. Zit er aan te denken om aan te geven bij de kraamverzorgster dat ik tijdens rusttijden geen mensen over de vloer wil. Zie mijn schoonmoeder hier nu al te pas en te onpas op de stoep staan en zeggen ooh maar jij kan wel gaan rusten en ik maar steeds mensen horen kletsen. Word nu soms al gek op van alles wat we kopen of beslissen heeft ze haar mening klaar, mijn man word er trouwens ook gek van en anderen zien het gelukkig ook zelfs haar eigen man. pffff sorry moest even van me af schrijven.
Inderdaad gewoon zeggen. Ben het hier ook van plan. Niet zozeer om dezelfde reden maar anders rust ik gewoon niet.
Esther, spannend zeg,ik zal voor je duimen! Marga,gewoon zeggen hoor,schoonmoeders zijn geen uitzondering,als je wilt rusten dan ook echt rust. Hier is mijn temp weer aan het dalen,maar nog steeds last van bloedverlies. 29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com groetjes Carina
Dank jullie meissies. Margha, gewoon zeggen hoor. Boeien wat de reden is of voor wie, gewoon een lijn trekken en geen uitzonderingen maken. Natuurlijk willen ze bij hun kleinkind zijn, maar dat kan ook op een ander tijdstip. Carina, je temp gaat echt weer naar een gewone temp nu.
Hier 36,6 ......gisteravond ook eens gemeten omdat k smorgens was vergeten dt was 37 Wat denken jullie? Ei geweest of moet ie nog komen Xxx
One denk dat ie nog meot komen... idd Margha jouw kraamtijd dus jij beslist..! Uk is helemaal goed gekeurd alleen met 28 weken nog even terugkomen omdat de placenta tegen de ingang/uitgang ligt.. maar die gaat wel meegroeien zei ze, maar ze willen het dan toch voor de zekerheid even checken
Lastig One. Het kan zijn dat hij gisteren geweest is dan is het afwachten wat je temp gaat doen. Paprikaas mooi dat hij is goedgekeurd. Bij mij wilde ze ook nog een keer checken maar doordat de baarmoeder groeit is de placenta ver genoeg van de bmm geschoven. Hier een beetje misselijk vandaag. Blegh...
Grace dikkeknuff Dankje ja ff afwachten dnk ook dt ie al wel is geweest mja bij mij weet je t nooit haha
Thanks voor jullie luisteren oog meiden Paprikaas. Fijn dat de kleine is goedgekeurd. Hoor je wel vaker van de placenta wat jij hebt, komt bijna altijd goed. Carina. Vind het echt rot voor je meis. Knuffel. One. Zou nog even afwachten of hij geweest is. Esther. Hoe gaat het met jou? Vandaag geshopt voor de kleine. Echt zo schattig die kleertjes. Vind alleen de maat zo lastig. Heb nu 1 pakje maat 50 en de rest groter 56.
Hei moppies, even een ego bericht. IUI is afgebroken ivm overstimulatie. Linker kant begon ook opeens te groeien als een gek. Hadden zo'n stomme vervangster. Ze was al gewoon aan het bellen voor een planning van iui te maken vraagt ze opeens: "oh of jullie moeten het een probleem vinden om een kans te hebben op een drieling"........eeehhhh ja daar heb ik dus een probleem mee!!!! Mag ze toch wel even vragen van te voren. Dus gestopt met hormonen en geen pregnyl. Nu ga je dan een beetje verslagen naar buiten met het gevoel dat je alles voor jan met de korte achternaam hebt gedaan. Heel lang gepraat en we gaan er gewoon zelf voor deze maand. 1 eitje gaat het absoluut niet halen gezien de grootte. Ik word extreem moeilijk zwanger zelf en zaad wordt niet bewerkt nu in lab. Vriend wil er absoluut voor gaan en ik natuurlijk ook. Heb er vrede mee op deze manier maar blijft natuurlijk lullig. Maar de kleine man was bij oma dus we hebben er een hele ouderwets gezellige dag met zijn 2en van gemaakt en ons kapot gelachen. Was alweer even geleden dus dat beviel heel erg goed. Oh ja zegt de gyb : "we kunnen u nu medicijnen geven voor de menstruatie op te wekken maar dan heeft u 90% kans dat de eitjes veranderen in cystes, wilt u dat dan doen? ".........jeetje k*t nee natuurlijk wil ik dat niet!!!! Laat de boel lekker op zijn beloop gaan en over twee weken zien we wel weer verder. Nou ja, rare maar uiteindelijk leuke dag gehad met ups en downs. Morgen ben ik er weer om bij te lezen. Dikke kus voor mijn schatjes!!
Oh Esther wat k*t zeg en wat een doos hadden jullie zeg. Gelukkig zijn jullie er samen over uit wat jullie deze ronde willen en hebben jullie een leuke dag samen gehad. Knuffel.
Esther wat balen meid!gelukkig is er zelf voor gaan nog wel een optie!.. knuf! margha leuk he shoppen