Algemene temperatuurskaartjes Deel 7

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Esther15, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Esther ja snap jij t nog ik niet haha
    Grace idd echt spannend voor je..je bnt al twee dagen verder als ik mt yoen hihihihi

2. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    He lieffies. Zijn druk aan het verbouwen en heb bijna iedere dag hoofdpijn dus ben ff wat minder hier maar ik denk wel aan jullie.

Dikke knuffff

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Haidiehoo schatjes.

Jennifer, geeft niks joh, komt wel weer.

One ik snap er geen reet van hahahaha

Tinkerbell, hoe gaat het bij jou?

En de rest van de meiden??

4. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Jennifer rustig aan meis. Komt allemaal wel weer.

Hier alles rustig. Geen teken van een naderende baby ;)

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ anjamones: thanks :D. Is nog niet geheel klaar, maar klaar genoeg om hem erop te laten slapen en wennen...
    Kan me voorstellen dat je moe bent. Heerlijk om te lezen dat grote broer het ook zo enorm leuk vind :D.

@ Esther: jaaaaaaaa, hij sliep vrijwel meteen en gisteren ook weer, dus helemaal blij :D. Tuurlijk duimen we voor je!

@ Grace: jaaaaaa, hij voelt zich zoooo stoer. Hij is morgen vrij en kan niet wachten tot hij lekker lang op zijn kamer kan spelen ;)

@ Margha: jaaaaaaa, ben er ook enorm blij mee. Nog mooi optijd, nu kan hij mooi wennen...

@ Jennifer: vervelend van je hoofdpijn lieverd...

Yes! Mijn beste vriendin wil bij mijn bevalling zijn! Heb haar gevraagd, omdat ik het toch wel heel speciaal vind om dit met haar te delen en ze is vereerd... Word er emotioneel van hihihihi...
    Manlief wil vrijdag de babykamer al zover voor elkaar maken :D. Lijkt wel of hij het ineens op zijn heupen krijgt...
    De oude kast van J.oshua word op dit moment uit elkaar gehaald en meegenomen door de nieuwe eigenaars die ik er heel blij mee heb gemaakt. Dus manlief zegt net: dan kun je daar mooi stofzuigen, dan kunnen we vrijdagavond daar de boel voor elkaar maken :D. Whoehoe!! Dus dan ook zondag daar de puntjes op de "i" zetten :D.

Vandaag ook weer bij de bekkentherapeut geweest en ze kan eigenlijk niks meer voor mij doen... Ik mag een afspraak maken, maar die keus laat ze bij mij, omdat ze toch vrij weinig nog kan doen...
    Daarna even bij de afdeling gyn/verlos langsgelopen, omdat ik toch weer beetje onzeker was geworden. Echo's gehad en alles ziet er gelukkig nog gewoon goed uit...
    Mijn buik is door de vele harde buiken enorm gevoelig geworden (bewegingen kleine prins en dat J.oshua er tegenaan ligt doen gewoon zeer) door de harde buiken die ik steeds heb en ik zal ook niet meer van de harde buiken afkomen helaas...

Woensdag de gewone afspraak en dan hoor ik ook hoe of wat met de geplande inleiding of dit het geval zal gaan zijn of niet.

6. tinkerbell26

tinkerbell26 Fanatiek lid

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther met mij gaat het wel gisteren te horen gekregen dat mijn broer zijn ex vrouw zwanger is van hare nieuwe vriend die zijn van maart 2013 samen. Ze is nu 7 weken zwanger. En dat steekt me wel. Ik gun het haar maar toch. Voor de rest gaat het zijn gangetje ik denk dat ik me eisprong heb gehad dus weer op de wachtbank :) en hoe gaat het met jou?

Mvj dat is wel heel speciaal. Wel leuk dat ze dat wilde doen

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    mvj, op je buik na dus allen maar goed nieuws allemaal. Goed zo meisje, je verdient het hoor!

Grace, laat die kleine nog maar even lekker warm zitten meis.

Tinkerbell, ja natuurlijk steekt dat. Ik weet nog dat we na 17 maanden zwanger werden van ons zoontje. Ik bel mijn zus op om het nieuws te vertellen. Zij had her daar met haar vriend over gezien mijn achtergrond en omdat ze niet wist hoe vruchtbaar zij zou zijn. Ze is ouder dan mij. Stopt per direct met de pil en een maand later belt ze me op om te zeggen dat ze ook zwanger is. Ja tuurlijk vond ik dat gaaf maar heb toch even op mijn lip moeten bijten hoor.

8. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Esther jeej een kruis hopelijk hebben jullie goed geklust. Ik duim voor je meid

9. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Logisch dat dat allemaal steekt moppies. Geeft ook niet en wij zijn er voor jullie zodat jullie het kwijt kunnen. Knuff moppies.

Ja, ze mag nog wel even warm blijven hoor. Al ben ik wel heel nieuwsgierig.

Gisteren telefoon gehad van de jurist. Mijn werkgever blijft bij zijn punt. Het werk wat ze willen dat ik ga doen is hetzelfde als wat nu doe. Nou dus niet. Het werk wat ik nu doe is veel omvattender en heeft meer verantwoording. Laten we het nog maar niet hebben over de tijden en ook uitspraken die over die andere werkzaamheden zijn gedaan.
    Ook hebben ze gelogen over iets wat gebeurt zou zijn (ga er even niet teveel op in) en nu ben ik zooo boos en teleurgesteld. Het liefst zeg ik stik erin, maar ja, ik heb mijn geld ook nodig. Pfff...vannacht niet geslapen en veel harde buiken. Morgen de jurist bellen hoe we verder willen en hopen dat ik snel weer rustig ben,

10. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mij,wat naar van die harde buiken steeds.

Grace,wat een ... werkgever heb jij dat ze zo moeilijk doen,zeker nu je in je verlof zit,wil je wel wat anders dan aan je werk denken.

Ik voel me een beetje vaag,weet zeker dat ik zwanger was,maar na de vmk was de test al snel negatief. Arts zag ook niets raars na 1 week aan baarmoeder en op echo ook alles ok.
    Zit zelfs ei van 12 mm maar onduidelijk of dit een gesprongen ei was of niet zei echoscopiste.
    Lijkt mij dat ie nog moet springen toch?

Hoe snel groeit een ei,wanneer zou eisprong kunnen zijn dan?

Groetjes Carina

29689b Ovulation charts on FertilityFriend.com

11. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0
    0
    Arbeidster
    Een ei groeit normaal 2mm per dag en het springt bij ongeveer 20mm

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tinkerbell: ja echt speciaal he?

@ Esther: thanks mop.

@ Grace: he bah wat een narigheid allemaal zeg...

@ Carina: ja, nou ja heb ze al bijna 4 weken, dus ga er niet meer vanaf komen... (ja na de bevalling hahahaha).

Hier doodmoe vandaag... De commode is klaar gelukkig, maar J.oshua slokt mijn energie op vandaag... Zal blij zijn als hij morgen weer gewoon naar school is hihihihi...
    Vanavond dus lekker op bed zonder laptop, mét mijn haakwerk...(en een pleister op mijn wijsvinger en pink tegen brandplekken hahahahah)

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Tinkerbell, we hebben ons best gedaan, meer kunnen we niet doen he. Jij zal morgen je kruis ook wel krijgen.

Carina, ik denk niet dat je ei gesprongen is hoor.

Grace he gedverdemme, zal ik hun even voor je op de bakkes gaan slaan?? Doe ik met liefde hoor!!

14. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Carina denk dat hij nog gaat springen.

Mvj lekker haken met pleisters. Brandplekken zijn niet leuk.

Esther ben in staat om het zelf te doen. Blijf nog even rustig maar ze krijgen dit nog op hun bordje. ..

15. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    Hoi dames, dat is lang geleden!! Sorry probeer er wat minder mee bezig te zijn...maar t gaat wel goed hier en zit op t wchtbankje!! Vrij weinig symptomen af en toe steekjes mja kan ook van darmen zijn en misselijk maar komt door van m'n rug denk ik, heb constant pijn en ga er morgen mee naar de fysio!! Had vandaag wel dat m'n urine wat zoeter rook mja mss haal ik t gewoon in m'n hoofd?! Nog ff afwachten...
    Sorry ik heb nog niet terug gelezen dus sorry als ik niet op jullie berichten reageer, maar wou ff laten weten hoe t gaat ;)
    Dames fijne avond en sweet Dreams!!!

16. Ratje

Ratje Lid

18 mei 2010
    58
    0
    0
    AMS
    Hallo allemaal,

Even niet zo actief geweest.
    FF zegt dag 10 maar volgens mij kan dag 15 ook. Ff zet mijn kruis alleen op dag 15 wanneer ik cervixslijm gegevens weghaal.
    Maar wat denken jullie?

17. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hahaha hier de derde op rij die zegt: sorry dat ik hier niet zoveel ben geweest! :D
    Maar ik lees wel steeds mee hoor! Dus ik leef nog steeds met jullie allemaal mee.

Ratje, dag 10 of dag 17 denk ik. Durf er verder geen uitspraak over te doen.

Hier straks naar de gyn voor een aantal vergeten metingen van de 20-weken echo. Werd dinsdag gebeld dat een paar metingen zijn vergeten (in te voeren).
    Dus mag zo weer even kindje kijken. :)

Kamertje staat al weken stil..... degene die gaat schilderen heeft de aankomende weken nog geen tijd..... pffff. Ben toch blij dat ik op tijd ben begonnen.

Oh ja, ik dans nog even (beetje houtig welliswaar) mijn 23 weken dansje!! :)
    Af en toe vind ik het nog steeds ongelooflijk dat ik echt zwanger ben, dat het gewoon echt gebeurt. Zo lang die droom op moeten geven.

Ik ga proberen om weer even vaker te komen en vaker reageren.
    xxx Lappie

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ratje, ik zou eerder dag 17 denken...lastig. Even aankijken wat je temp blijft doen.

Lappie, ik dans met je mee. Ben zo blij voor je :D

Hier net wat bloederig slijm gespot. Ik weet dat het dan nog steeds evdn kan duren, maar toch....brrrrr, spannend :)

19. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Wat spannend Grace!!! :)

20. tinkerbell26

19 nov 2011
    2.542
    0